Амортизатори для LAND ROVER RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 Электрo/дизель 249 л.с.
- Модифікація 3.0 D250 MHEV 4x4
- Тпи кузова SUV
- Мощность (л.с.) 249
- Объём 2997
- Кол-во цилиндров 6
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Мягкий гибридный привод
- Мощность 183
- Привод Привод на все колеса
- Годы выпуска 2020.07 -
- Код двигателя AJ20D6
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Вигляд амортизатора: Тиск оливи
- Амортизаційна стійка
- Спосіб кріплення амортизатора: верхній міст
- вушко знизу
- Вага [кг]: 4,5
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без системи безперервного регулювання аморт. (CVD)
- Тип підвіски: для ТЗ з пневматичною підвіскою
- Ходова частина: для ТЗ без електричного регулювання демпфера
- Довжина упаковки [см]: 82
- Ширина упаковки [см]: 16
- Висота упаковки [см]: 17
- вироблено: США
- Вага нетто [кг]: 3,7
- рекомендується попарна заміна:
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Вигляд амортизатора: Тиск оливи
- Амортизаційна стійка
- Спосіб кріплення амортизатора: верхній міст
- вушко знизу
- Вага [кг]: 4,8
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з безперервним регулюванням амортизації (CVD)
- Тип підвіски: для ТЗ з пневматичною підвіскою
- Ходова частина: для ТЗ з електричним регулюванням демпфера
- Довжина упаковки [см]: 82
- Ширина упаковки [см]: 16
- Висота упаковки [см]: 17
- вироблено: США
- Вага нетто [кг]: 4,1
- рекомендується попарна заміна:
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Вигляд амортизатора: Тиск оливи
- Амортизаційна стійка
- Спосіб кріплення амортизатора: верхній міст
- вушко знизу
- Вага [кг]: 4,9
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з безперервним регулюванням амортизації (CVD)
- Тип підвіски: для ТЗ з пневматичною підвіскою
- Ходова частина: для ТЗ з електричним регулюванням демпфера
- Довжина упаковки [см]: 81,3
- Ширина упаковки [см]: 15,9
- Висота упаковки [см]: 17,8
- вироблено: США
- Вага нетто [кг]: 4,2
- рекомендується попарна заміна:
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Вигляд амортизатора: Тиск оливи
- Амортизаційна стійка
- Спосіб кріплення амортизатора: верхній міст
- вушко знизу
- Вага [кг]: 4,8
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з безперервним регулюванням амортизації (CVD)
- Тип підвіски: для ТЗ з пневматичною підвіскою
- Ходова частина: для ТЗ з електричним регулюванням демпфера
- Тип контейнера: Коробка
- Довжина упаковки [см]: 82
- Ширина упаковки [см]: 16
- Висота упаковки [см]: 17
- вироблено: США
- Вага нетто [кг]: 4,1
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Вигляд амортизатора: Тиск оливи
- Амортизаційна стійка
- Спосіб кріплення амортизатора: верхній міст
- вушко знизу
- Вага [кг]: 4,5
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без системи безперервного регулювання аморт. (CVD)
- Тип підвіски: для ТЗ з пневматичною підвіскою
- Ходова частина: для ТЗ без електричного регулювання демпфера
- Тип контейнера: Коробка
- Довжина упаковки [см]: 82
- Ширина упаковки [см]: 16
- Висота упаковки [см]: 17
- вироблено: США
- Вага нетто [кг]: 3,7