Амортизатори FAST для MERCEDES-BENZ (МЕРСЕДЕС)
Виберіть модель MERCEDES-BENZ, чтобы правильно подобрать амортизатори
- Сторона встановлення: Передня вісь праворуч
- Передня вісь ліворуч
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Амортизаційна стійка
- Система амортизатора: Дві труби
- Спосіб кріплення амортизатора: штифт зверху
- хомут знизу
- Ходова частина: для ТЗ зі стандартною ходовою частиною
- макс. довжина [мм]: 564
- Сторона встановлення: Передня вісь праворуч
- Передня вісь ліворуч
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Амортизаційна стійка
- Система амортизатора: Дві труби
- Спосіб кріплення амортизатора: штифт зверху
- хомут знизу
- Ходова частина: для ТЗ зі стандартною ходовою частиною
- макс. довжина [мм]: 436
- Сторона встановлення: Задня вісь праворуч
- Задня вісь ліворуч
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Амортизаційна стійка
- Система амортизатора: Дві труби
- Спосіб кріплення амортизатора: вушко зверху
- вушко знизу
- Ходова частина: для ТЗ зі стандартною ходовою частиною
- макс. довжина [мм]: 405
- Сторона встановлення: Передня вісь праворуч
- Передня вісь ліворуч
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Амортизаційна стійка
- Система амортизатора: Дві труби
- Спосіб кріплення амортизатора: штифт зверху
- Ходова частина: для ТЗ зі стандартною ходовою частиною
- макс. довжина [мм]: 559
- Сторона встановлення: Задня вісь праворуч
- Задня вісь ліворуч
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Амортизаційна стійка
- Система амортизатора: Дві труби
- Спосіб кріплення амортизатора: вушко зверху
- вушко знизу
- макс. довжина [мм]: 506
- Сторона встановлення: Передня вісь праворуч
- Передня вісь ліворуч
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Амортизаційна стійка
- Система амортизатора: Дві труби
- Спосіб кріплення амортизатора: штифт зверху
- хомут знизу
- Ходова частина: для ТЗ зі стандартною ходовою частиною
- макс. довжина [мм]: 521
- Сторона встановлення: Задня вісь праворуч
- Задня вісь ліворуч
- Вигляд амортизатора: Тиск оливи
- Амортизаційна стійка
- Система амортизатора: Дві труби
- Спосіб кріплення амортизатора: вушко зверху
- вушко знизу
- макс. довжина [мм]: 514
- Сторона встановлення: Передня вісь праворуч
- Передня вісь ліворуч
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Амортизаційна стійка
- Система амортизатора: Дві труби
- Спосіб кріплення амортизатора: штифт зверху
- хомут знизу
- Ходова частина: для ТЗ зі стандартною ходовою частиною
- макс. довжина [мм]: 552
- Сторона встановлення: Задня вісь праворуч
- Задня вісь ліворуч
- Вигляд амортизатора: Тиск оливи
- Амортизаційна стійка
- Система амортизатора: Дві труби
- Спосіб кріплення амортизатора: вушко зверху
- вушко знизу
- Ходова частина: для ТЗ зі стандартною ходовою частиною
- макс. довжина [мм]: 519
- Сторона встановлення: Задня вісь праворуч
- Задня вісь ліворуч
- Вигляд амортизатора: Тиск оливи
- Амортизаційна стійка
- Система амортизатора: Дві труби
- Спосіб кріплення амортизатора: вушко зверху
- вушко знизу
- макс. довжина [мм]: 505
- Сторона встановлення: Передня вісь праворуч
- Передня вісь ліворуч
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Амортизаційна стійка
- Система амортизатора: Дві труби
- Спосіб кріплення амортизатора: штифт зверху
- хомут знизу
- Ходова частина: для ТЗ зі стандартною ходовою частиною
- макс. довжина [мм]: 439
- Сторона встановлення: Задня вісь праворуч
- Задня вісь ліворуч
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Амортизаційна стійка
- Система амортизатора: Дві труби
- Спосіб кріплення амортизатора: вушко зверху
- вушко знизу
- макс. довжина [мм]: 523
- Сторона встановлення: Задня вісь праворуч
- Задня вісь ліворуч
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Амортизаційна стійка
- Система амортизатора: Дві труби
- Спосіб кріплення амортизатора: вушко зверху
- вушко знизу
- макс. довжина [мм]: 400