Амортизатори для MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463) G 350 CDI (463.306) Дизель 224 л.с.
- Модифікація G 350 CDI (463.306)
- Тпи кузова Вездеход закрытый
- Мощность (л.с.) 224
- Объём 2987
- Кол-во цилиндров 6
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Дизель
- Мощность 165
- Привод Привод на все колеса
- Годы выпуска 2009.06 - 2011.12
- Код двигателя OM 642.970
- Сторона встановлення: Передня вісь
- Ходова частина: для ТЗ зі стандартною ходовою частиною
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Демпфер без кронштейна пружини
- Система амортизатора: Одна труба
- Спосіб кріплення амортизатора: вушко зверху
- штифт знизу
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Ходова частина: для ТЗ зі стандартною ходовою частиною
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Демпфер без кронштейна пружини
- Система амортизатора: Одна труба
- Спосіб кріплення амортизатора: вушко знизу
- штифт зверху
- Сторона встановлення: Передня вісь
- Ходова частина: для ТЗ зі стандартною ходовою частиною
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Демпфер без кронштейна пружини
- Система амортизатора: Одна труба
- Спосіб кріплення амортизатора: вушко зверху
- штифт знизу
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Ходова частина: для ТЗ зі стандартною ходовою частиною
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Демпфер без кронштейна пружини
- Система амортизатора: Одна труба
- Спосіб кріплення амортизатора: вушко знизу
- штифт зверху
- Сторона встановлення: Передня вісь
- Кількість на вісь: 2
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Телескопічний амортизатор
- Система амортизатора: Дві труби
- Спосіб кріплення амортизатора: штифт знизу
- вушко зверху
- Колір: червоний
- Кількість: 1
- регульований: з можливістю регулювання
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Кількість на вісь: 2
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Телескопічний амортизатор
- Система амортизатора: Дві труби
- Спосіб кріплення амортизатора: вушко зверху
- штифт знизу
- Колір: червоний
- Кількість: 1
- регульований: з можливістю регулювання
- Сторона встановлення: Передня вісь
- Кількість на вісь: 2
- Ходова частина: для ТЗ без регульованої за висотою ходової частини
- крім варіанта оснащення: Professional
- Глибина посадки переднього моста від [мм]: 30
- Глибина посадки переднього моста до [мм]: 50
- Глибина посадки заднього моста від [мм]: 0
- Глибина посадки заднього моста до [мм]: 50
- Вигляд амортизатора: Тиск оливи
- Телескопічний амортизатор
- Система амортизатора: Дві труби
- Спосіб кріплення амортизатора: вушко зверху
- штифт знизу
- Колір: червоний
- Кількість: 1
- регульований: з можливістю регулювання
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Кількість на вісь: 2
- Ходова частина: для ТЗ без регульованої за висотою ходової частини
- крім варіанта оснащення: Professional
- Глибина посадки переднього моста від [мм]: 30
- Глибина посадки переднього моста до [мм]: 50
- Глибина посадки заднього моста від [мм]: 0
- Глибина посадки заднього моста до [мм]: 50
- Вигляд амортизатора: Тиск оливи
- Телескопічний амортизатор
- Система амортизатора: Дві труби
- Спосіб кріплення амортизатора: вушко зверху
- штифт знизу
- Колір: червоний
- Кількість: 1
- регульований: з можливістю регулювання
- Сторона встановлення: Передня вісь ліворуч
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Демпфер без кронштейна пружини
- Система амортизатора: Одна труба
- Спосіб кріплення амортизатора: вушко зверху
- штифт знизу
- парні номери артикулів: 25-277012
- Сторона встановлення: Передня вісь праворуч
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Демпфер без кронштейна пружини
- Система амортизатора: Одна труба
- Спосіб кріплення амортизатора: вушко зверху
- штифт знизу
- парні номери артикулів: 25-277005
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Демпфер без кронштейна пружини
- Система амортизатора: Одна труба
- Спосіб кріплення амортизатора: вушко знизу
- штифт зверху
- Сторона встановлення: Передня вісь
- Ходова частина: для ТЗ зі стандартною ходовою частиною
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Амортизаційна стійка
- Спосіб кріплення амортизатора: хомут знизу
- штифт зверху
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Амортизаційна стійка
- Спосіб кріплення амортизатора: хомут знизу
- штифт зверху