Амортизатори для MERCEDES-BENZ M-CLASS (W166) ML 350 CDI 4-matic (166.023) Дизель 231 л.с.
- Модифікація ML 350 CDI 4-matic (166.023)
- Тпи кузова SUV
- Мощность (л.с.) 231
- Объём 2987
- Кол-во цилиндров 6
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Дизель
- Мощность 170
- Привод Привод на все колеса
- Годы выпуска 2011.06 - 2015.02
- Код двигателя OM 642.940
- Тип підвіски: для ТЗ без пневматичної підвіски
- Ходова частина: для ТЗ зі стандартною ходовою частиною
- для ТЗ без електричного регулювання демпфера
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Телескопічний амортизатор
- Система амортизатора: Одна труба
- Спосіб кріплення амортизатора: вушко зверху
- вушко знизу
- Параметр: ET45/13X131
- макс. довжина [мм]: 507
- хв. довжина [мм]: 426
Показати еще
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Тип підвіски: для ТЗ без пневматичної підвіски
- Ходова частина: для ТЗ зі стандартною ходовою частиною
- для ТЗ без електричного регулювання демпфера
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Телескопічний амортизатор
- Система амортизатора: Одна труба
- Спосіб кріплення амортизатора: вушко зверху
- вушко знизу
- Параметр: ET45/13X131
- макс. довжина [мм]: 507
- хв. довжина [мм]: 426
- Сторона встановлення: Передня вісь
- Тип підвіски: для ТЗ з підвіскою на гвинтових пружинах
- Ходова частина: для ТЗ зі стандартною ходовою частиною
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- демпфер ресори
- Система амортизатора: Одна труба
- Спосіб кріплення амортизатора: штифт зверху
- вилка знизу
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Тип підвіски: для ТЗ з підвіскою на гвинтових пружинах
- Ходова частина: для ТЗ зі стандартною ходовою частиною
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Демпфер без кронштейна пружини
- Система амортизатора: Одна труба
- Спосіб кріплення амортизатора: штифт зверху
- вилка знизу
- Сторона встановлення: Передня вісь
- Ходова частина: для ТЗ зі стандартною ходовою частиною
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- демпфер ресори
- Система амортизатора: Одна труба
- Спосіб кріплення амортизатора: штифт зверху
- вилка знизу
- Тип підвіски: для ТЗ з підвіскою на гвинтових пружинах
- не для номера, що замінюється: 489
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Ходова частина: для ТЗ зі стандартною ходовою частиною
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Демпфер без кронштейна пружини
- Система амортизатора: Одна труба
- Спосіб кріплення амортизатора: штифт зверху
- вилка знизу
- Сторона встановлення: Передня вісь
- Ходова частина: для ТЗ зі стандартною ходовою частиною
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- демпфер ресори
- Система амортизатора: Одна труба
- Спосіб кріплення амортизатора: штифт зверху
- вилка знизу
- Сторона встановлення: Передня вісь
- Тип підвіски: для ТЗ з підвіскою на гвинтових пружинах
- Ходова частина: для ТЗ зі стандартною ходовою частиною
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- демпфер ресори
- Система амортизатора: Одна труба
- Спосіб кріплення амортизатора: штифт зверху
- вилка знизу
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Тип підвіски: для ТЗ з підвіскою на гвинтових пружинах
- Ходова частина: для ТЗ зі стандартною ходовою частиною
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Демпфер без кронштейна пружини
- Система амортизатора: Одна труба
- Спосіб кріплення амортизатора: штифт зверху
- вилка знизу
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ADS
- Тип підвіски: для ТЗ з пневматичною підвіскою
- Ходова частина: для ТЗ з електричним регулюванням демпфера
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Демпфер без кронштейна пружини
- Система амортизатора: Одна труба
- Спосіб кріплення амортизатора: штифт зверху
- вилка знизу
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ADS
- Тип підвіски: для ТЗ з пневматичною підвіскою
- Ходова частина: для ТЗ з електричним регулюванням демпфера
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Демпфер без кронштейна пружини
- Система амортизатора: Одна труба
- Спосіб кріплення амортизатора: штифт зверху
- вилка знизу
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Тип підвіски: для ТЗ без пневматичної підвіски
- Ходова частина: для ТЗ зі стандартною ходовою частиною
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Телескопічний амортизатор
- Система амортизатора: Дві труби
- Спосіб кріплення амортизатора: штифт зверху
- вилка знизу
- рекомендується попарна заміна:
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Вигляд амортизатора: Тиск оливи
- Амортизаційна стійка
- Спосіб кріплення амортизатора: верхній міст
- вилка знизу
- Вага [кг]: 5,3
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ADS
- Тип підвіски: для ТЗ з пневматичною підвіскою
- Ходова частина: для ТЗ без ходової частини AMG
- Повернення старої деталі обов'язкове:
- Довжина упаковки [см]: 67
- Ширина упаковки [см]: 16
- Висота упаковки [см]: 12
- капітально відремонтований:
- вироблено: США
- Вага нетто [кг]: 4,5
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Тип підвіски: для ТЗ з пневматичною підвіскою
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Амортизаційна стійка
- Спосіб кріплення амортизатора: хомут знизу
- штифт зверху
- Форма пружини: Пневморесора
- Сторона встановлення: ззаду
- Вигляд амортизатора: Тиск оливи
- Модуль демпфера
- Спосіб кріплення амортизатора: вилка знизу
- хомут зверху
- Діаметр корпусу [мм]: 50
- макс. довжина [мм]: 555
- Сторона встановлення: Задня вісь
- ліворуч
- праворуч
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з системою Adaptive Drive
- Тип підвіски: для ТЗ з пневматичною підвіскою
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Телескопічний амортизатор
- Спосіб кріплення амортизатора: хомут знизу
- штифт зверху
- Вага нетто [кг]: 5,13
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ADS
- Тип підвіски: для ТЗ з пневматичною підвіскою
- Ходова частина: для ТЗ з електричним регулюванням демпфера
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Амортизаційна стійка
- Система амортизатора: Електронне регулювання енергії пари
- Спосіб кріплення амортизатора: вилка знизу
- верхній міст
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ADS
- для ТЗ з ADS
- Ходова частина: для ТЗ з електричним регулюванням демпфера
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- демпфер ресори
- Система амортизатора: Електронне регулювання енергії пари
- Спосіб кріплення амортизатора: вилка знизу
- Вага [кг]: 5,13
- Тип підвіски: для ТЗ з пневматичною підвіскою
- Робоча температура від [°С]: -40
- Робоча температура до [°C]: 80
- Сторона встановлення: Передня вісь
- Ходова частина: для ТЗ зі стандартною ходовою частиною
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- демпфер ресори
- Система амортизатора: Одна труба
- Спосіб кріплення амортизатора: штифт зверху
- вилка знизу
- Сторона встановлення: Передня вісь
- Тип підвіски: для ТЗ з підвіскою на гвинтових пружинах
- Ходова частина: для ТЗ зі стандартною ходовою частиною
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- демпфер ресори
- Система амортизатора: Одна труба
- Спосіб кріплення амортизатора: штифт зверху
- вилка знизу
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Тип підвіски: для ТЗ з підвіскою на гвинтових пружинах
- Ходова частина: для ТЗ зі стандартною ходовою частиною
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Демпфер без кронштейна пружини
- Система амортизатора: Одна труба
- Спосіб кріплення амортизатора: штифт зверху
- вилка знизу
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Амортизаційна стійка
- Спосіб кріплення амортизатора: штифт зверху
- Сторона встановлення: Передня вісь
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Амортизаційна стійка
- Спосіб кріплення амортизатора: штифт зверху
- Сторона встановлення: Передня вісь
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Телескопічний амортизатор
- Система амортизатора: Одна труба
- Спосіб кріплення амортизатора: вушко зверху
- вилка знизу
- Розмір різьблення: M10x1
- Довжина шатуна [мм]: 125
- Ø отвори 1 [мм]: 16,5
- Ø отвори 2 [мм]: 16,5
- Відстань між отворами кріплення [мм]: 73
- Діаметр поршневого штока [мм]: 15
- Зовнішній діаметр стійки амортизатора [мм]: 50