Амортизатори для PORSCHE 911 (996) 3.6 GT2 бензин 483 л.с.
- Модифікація 3.6 GT2
- Тпи кузова Купе
- Мощность (л.с.) 483
- Объём 3600
- Кол-во цилиндров 6
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Бензин
- Мощность 355
- Привод Привод на задние колеса
- Годы выпуска 2003.1 - 2005.08
- Код двигателя M 96.70

- Сторона встановлення: Задня вісь
- Конструктивний варіант: Carrera Cup
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- демпфер ресори
- Система амортизатора: з можливістю регулювання висоти
- Одна труба
- Спосіб кріплення амортизатора: вушко знизу
- штифт зверху

- Сторона встановлення: Задня вісь
- Конструктивний варіант: Club-Sport
- incl. RS
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- демпфер ресори
- Система амортизатора: з можливістю регулювання висоти
- Механічне регулювання енергії пари
- Однотрубний, перевернутий
- Спосіб кріплення амортизатора: вушко знизу
- штифт зверху

- Сторона встановлення: Передня вісь
- Конструктивний варіант: Club-Sport
- incl. RS
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- демпфер ресори
- Система амортизатора: з можливістю регулювання висоти
- Механічне регулювання енергії пари
- Однотрубний, перевернутий
- Спосіб кріплення амортизатора: штифт зверху
- Ходова частина: Ходова частина з гвинтовою підвіскою (регулювання висоти)

- Сторона встановлення: Задня вісь
- Конструктивний варіант: Rennen; Reservoir
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Демпфер без кронштейна пружини
- Система амортизатора: з можливістю регулювання висоти
- Механічне регулювання енергії пари
- Одна труба
- Спосіб кріплення амортизатора: штифт зверху

- Сторона встановлення: Передня вісь
- Конструктивний варіант: Rennen; Reservoir
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Амортизаційна стійка
- Система амортизатора: з можливістю регулювання висоти
- Механічне регулювання енергії пари
- Однотрубний, перевернутий
- Спосіб кріплення амортизатора: штифт зверху
- Сторона встановлення: Передня вісь
- Конструктивний варіант: Rennen
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Амортизаційна стійка
- Система амортизатора: Однотрубний, перевернутий
- Спосіб кріплення амортизатора: штифт зверху
- Повернення старої деталі обов'язкове:

- Сторона встановлення: Передня вісь
- Конструктивний варіант: Carrera Cup
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Амортизаційна стійка
- Система амортизатора: з можливістю регулювання висоти
- Однотрубний, перевернутий
- Спосіб кріплення амортизатора: штифт зверху