
Амортизатори для RENAULT LAGUNA I (B56_, 556_) 2.9 24V (B56V) бензин 190 л.с.
- Модифікація 2.9 24V (B56V)
- Тпи кузова Xетчбэк
- Мощность (л.с.) 190
- Объём 2946
- Кол-во цилиндров 6
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Бензин
- Мощность 140
- Привод Привод на передние колеса
- Годы выпуска 1997.03 - 2001.03
- Код двигателя L7X 700,L7X 701

- Сторона встановлення: Передня вісь
- Ходова частина: для ТЗ зі стандартною ходовою частиною
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Амортизаційна стійка
- Система амортизатора: Дві труби
- Спосіб кріплення амортизатора: штифт зверху
- хомут знизу
- Відстань отворів кріплення [мм]: 34

- Сторона встановлення: Задня вісь
- Ходова частина: для ТЗ зі стандартною ходовою частиною
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Амортизаційна стійка
- Система амортизатора: Дві труби
- Спосіб кріплення амортизатора: вушко зверху
- вушко знизу

- Сторона встановлення: Задня вісь
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Телескопічний амортизатор
- Спосіб кріплення амортизатора: вушко знизу
- вушко зверху
- Діаметр поршневого штока [мм]: 15
- Вага нетто [кг]: 2,3

- Сторона встановлення: Передня вісь
- Вигляд коробки передач: Коробка передач
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Амортизаційна стійка
- Спосіб кріплення амортизатора: хомут знизу
- штифт зверху
- Вага нетто [кг]: 3,81

- Сторона встановлення: Передня вісь
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Амортизаційна стійка
- Спосіб кріплення амортизатора: хомут знизу
- штифт зверху
- Діаметр поршневого штока [мм]: 22
- Вага нетто [кг]: 3,76

- Сторона встановлення: Передня вісь
- Вигляд коробки передач: Коробка передач
- Вигляд амортизатора: Тиск оливи
- Амортизаційна стійка
- Система амортизатора: Дві труби
- Спосіб кріплення амортизатора: хомут знизу
- штифт зверху
- Вага [кг]: 2,65

- Сторона встановлення: Передня вісь
- Ходова частина: для ТЗ зі стандартною ходовою частиною
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Амортизаційна стійка
- Система амортизатора: Дві труби
- Спосіб кріплення амортизатора: хомут знизу
- штифт зверху
- Вага [кг]: 3,73

- Сторона встановлення: Передня вісь
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Амортизаційна стійка
- Система амортизатора: Дві труби
- Спосіб кріплення амортизатора: штифт зверху
- хомут знизу
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Ходова частина: для ТЗ зі стандартною ходовою частиною
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Телескопічний амортизатор
- Система амортизатора: Одна труба
- Спосіб кріплення амортизатора: вушко зверху
- вушко знизу
- Сторона встановлення: Передня вісь
- Ходова частина: для ТЗ зі стандартною ходовою частиною
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Амортизаційна стійка
- Система амортизатора: Дві труби
- Спосіб кріплення амортизатора: штифт зверху

- Сторона встановлення: Передня вісь
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Амортизаційна стійка
- Система амортизатора: Дві труби
- Спосіб кріплення амортизатора: штифт зверху
- Різьблення шатуна: M14X150
- макс. довжина [мм]: 506
- хв. довжина [мм]: 308
- Діаметр поршневого штока [мм]: 22
- Діаметр вертикальної трубки [мм]: 51

- Сторона встановлення: Передня вісь
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Амортизаційна стійка
- Система амортизатора: Дві труби
- Спосіб кріплення амортизатора: штифт зверху
- Різьблення шатуна: M14X150
- макс. довжина [мм]: 506
- хв. довжина [мм]: 308
- Діаметр поршневого штока [мм]: 22
- Діаметр вертикальної трубки [мм]: 51

- Сторона встановлення: Задня вісь
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Телескопічний амортизатор
- Система амортизатора: Дві труби
- Спосіб кріплення амортизатора: вушко зверху
- макс. довжина [мм]: 462
- хв. довжина [мм]: 357
- Діаметр поршневого штока [мм]: 12
- Діаметр вертикальної трубки [мм]: 48

- Сторона встановлення: Передня вісь
- Ходова частина: для ТЗ зі стандартною ходовою частиною
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Амортизаційна стійка
- Система амортизатора: Дві труби
- Спосіб кріплення амортизатора: штифт зверху
- хомут знизу

- Сторона встановлення: Задня вісь
- Ходова частина: для ТЗ зі стандартною ходовою частиною
- Вигляд амортизатора: Тиск газу
- Амортизаційна стійка
- Система амортизатора: Дві труби
- Спосіб кріплення амортизатора: вушко знизу
- вушко зверху