Амортизатори для RENAULT MASTER I Фургон (T__) 2.4 D Дизель 71 л.с.
- Модифікація 2.4 D
- Тпи кузова Фургон
- Мощность (л.с.) 71
- Объём 2445
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 2
- Топливо Дизель
- Мощность 52
- Привод Привод на задние колеса
- Годы выпуска 1983.07 - 1986.08
- Код двигателя S8U 730
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Вигляд амортизатора: Тиск оливи
- Телескопічний амортизатор
- Система амортизатора: Дві труби
- Спосіб кріплення амортизатора: штифт зверху
- штифт знизу
- Діаметр [мм]: 49
- Розмір різьблення: M12x1,25
- Кількість на вісь: 2
- Посилене обладнання:
- Довжина 1 [мм]: 535
- Довжина 2 [мм]: 337
- Діаметр поршневого штока [мм]: 14
- Сторона встановлення: Передня вісь
- Вигляд амортизатора: Тиск оливи
- Телескопічний амортизатор
- Система амортизатора: Дві труби
- Спосіб кріплення амортизатора: штифт зверху
- вушко знизу
- Діаметр [мм]: 49
- Розмір різьблення: M12x1,25
- Кількість на вісь: 2
- Посилене обладнання:
- Довжина 1 [мм]: 545
- Довжина 2 [мм]: 400
- Діаметр поршневого штока [мм]: 14
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Вигляд амортизатора: Тиск оливи
- Телескопічний амортизатор
- Система амортизатора: Дві труби
- Спосіб кріплення амортизатора: штифт зверху
- штифт знизу
- Діаметр [мм]: 49
- Розмір різьблення: M12x1,25
- Кількість на вісь: 2
- Посилене обладнання:
- Враховувати технічні дані:
- Довжина 1 [мм]: 535
- Довжина 2 [мм]: 337
- Діаметр поршневого штока [мм]: 14
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Вигляд амортизатора: Тиск оливи
- Телескопічний амортизатор
- Система амортизатора: Дві труби
- Спосіб кріплення амортизатора: штифт зверху
- штифт знизу
- Діаметр [мм]: 49
- Розмір різьблення: M12x1,25
- Кількість на вісь: 1
- Посилене обладнання:
- Враховувати технічні дані:
- Довжина 1 [мм]: 535
- Довжина 2 [мм]: 337
- Діаметр поршневого штока [мм]: 14
- Сторона встановлення: Передня вісь
- Вигляд амортизатора: Тиск оливи
- Телескопічний амортизатор
- Система амортизатора: Дві труби
- Спосіб кріплення амортизатора: штифт зверху
- вушко знизу
- Діаметр [мм]: 49
- Розмір різьблення: M12x1,25
- Кількість на вісь: 2
- Посилене обладнання:
- Враховувати технічні дані:
- Довжина 1 [мм]: 545
- Довжина 2 [мм]: 400
- Діаметр поршневого штока [мм]: 14
- Сторона встановлення: Передня вісь
- Вигляд амортизатора: Тиск оливи
- Телескопічний амортизатор
- Система амортизатора: Дві труби
- Спосіб кріплення амортизатора: штифт зверху
- вушко знизу
- Діаметр [мм]: 49
- Розмір різьблення: M12x1,25
- Кількість на вісь: 1
- Посилене обладнання:
- Враховувати технічні дані:
- Довжина 1 [мм]: 545
- Довжина 2 [мм]: 400
- Діаметр поршневого штока [мм]: 14
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Від'єднання блоку:
- Конструктивний варіант: P28, P30, P35
- Тип приводу: Задній привод
- Вигляд амортизатора: Тиск оливи
- Телескопічний амортизатор
- Спосіб кріплення амортизатора: вушко зверху
- вушко знизу
- Сторона встановлення: Передня вісь
- Вигляд амортизатора: Тиск оливи
- демпфер ресори
- Спосіб кріплення амортизатора: вушко знизу
- штифт зверху
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Від'єднання блоку:
- Конструктивний варіант: RC7, RH9, RJ9, RL7
- Тип приводу: Передній привод
- Вигляд амортизатора: Тиск оливи
- Телескопічний амортизатор
- Спосіб кріплення амортизатора: штифт зверху
- штифт знизу
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Тип приводу: Задній привод
- Вигляд амортизатора: Тиск оливи
- Телескопічний амортизатор
- Система амортизатора: Дві труби
- Спосіб кріплення амортизатора: вушко зверху
- вушко знизу
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Тип приводу: Передній привод
- Вигляд амортизатора: Тиск оливи
- Телескопічний амортизатор
- Система амортизатора: Дві труби
- Спосіб кріплення амортизатора: штифт зверху
- штифт знизу
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Тип приводу: Задній привод
- Вигляд амортизатора: Тиск оливи
- Телескопічний амортизатор
- Система амортизатора: Дві труби
- Спосіб кріплення амортизатора: вушко зверху
- вушко знизу
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Тип приводу: Передній привод
- Вигляд амортизатора: Тиск оливи
- Телескопічний амортизатор
- Система амортизатора: Дві труби
- Спосіб кріплення амортизатора: штифт зверху
- штифт знизу