Головний гальмівний циліндр для CHEVROLET CRUZE Хэтчбэк (J305) 2.0 CDI Дизель 163 л.с.
- Модифікація 2.0 CDI
- Тпи кузова Xетчбэк
- Мощность (л.с.) 163
- Объём 1998
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Дизель
- Мощность 120
- Привод Привод на передние колеса
- Годы выпуска 2011.06 -
- Код двигателя LNP

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Діаметр [мм]: 25,4
- Розмір різьблення: M12x1
- Кількість приєднань: 2
- Тормозна установка: ATE
- Довжина 1 [мм]: 64,2
- Довжина 2 [мм]: 93,5
- Код MAPP в наявності:

- Рік випуску з: 201109
- Рік випуску до: 201512
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Ø отвори [мм]: 25,4
- Матеріал: Алюміній

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Ø отвори [мм]: 20
- Розмір різьблення: M12x1
- Висота підйому [мм]: 30
- Загальна довжина [мм]: 188
- Матеріал: Алюміній
- Кількість приєднань: 2
- Тормозна установка: ATE
- Кількість отворів кріплення: 2
- Відстань між отворами кріплення [мм]: 102
- Наповнювач: Гальмівна рідина
- Діаметр поршня [мм]: 25,4

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- для лівостороннього рульового керування
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без бака гальмівної рідини
- Номер спеціального інструменту, що рекомендується: J9300000

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без бака гальмівної рідини
- Номер спеціального інструменту, що рекомендується: J9300000
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Ø отвори [мм]: 25,4
- Розмір різьблення: 12 x 1 (2)
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна установка: ATE

- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Ходова частина: для ТЗ з підсиленою ходовою частиною
- Розмір різьблення 1: M12x1
- Діаметр поршня [мм]: 25,4

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Тормозна установка: Ate
- Діаметр 1 [мм]: 25,4
- Матеріал: Алюміній

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Ходова частина: для ТЗ з підсиленою ходовою частиною
- обмеження виробника: ATE
- Розмір різьблення: M12x1
- Кількість приєднань: 2
- Діаметр поршня [мм]: 25,4
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Ходова частина: для ТЗ з підсиленою ходовою частиною
- обмеження виробника: ATE
- Розмір різьблення: M12x1
- Кількість приєднань: 2
- Діаметр поршня [мм]: 25,4

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Розмір різьблення: 12 X 1 (2)
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна установка: ATE
- Діаметр поршня [мм]: 25,4

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Тормозна установка: Ate
- Діаметр 1 [мм]: 25,40
- Матеріал: Алюміній

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Вага [кг]: 0,64
- Матеріал: Алюміній
- Кількість приєднань: 2
- Тормозна установка: ATE
- Довжина 1 [мм]: 64
- Довжина 2 [мм]: 94
- Розмір різьблення 1: 2x M12x1.0
- Кількість отворів кріплення: 2
- Діаметр поршня 1 [мм]: 25,4

- Діаметр циліндра [мм]: 25,4
- Розмір різьблення: 2xM12x1
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- для артикула №: 6230
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Тормозна установка: ATE

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Ходова частина: для ТЗ з підсиленою ходовою частиною
- обмеження виробника: ATE
- Розмір різьблення: M12x1
- Кількість приєднань: 2
- Діаметр поршня [мм]: 25,4
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- обмеження виробника: ATE
- Розмір різьблення: M12x1
- Кількість приєднань: 2
- Діаметр поршня [мм]: 25,4

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Тормозна установка: Ate
- Діаметр 1 [мм]: 25,4
- Матеріал: Алюміній

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Тормозна установка: Ate
- Діаметр 1 [мм]: 25,4
- Матеріал: Алюміній

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- для лівостороннього рульового керування
- Тормозна установка: Ate
- ATE
- Діаметр циліндра [мм]: 25,4
- Розмір різьблення: 2xM12x1
- Матеріал: Алюміній

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Тормозна установка: Ate
- Розмір різьблення: M12x1
- Матеріал: Алюміній
- Ø отвори 1 [мм]: 25,4
- Кількість проводів: 2
- Кількість отворів кріплення: 2
- Відстань між отворами кріплення [мм]: 102
- Діаметр точок кріплення [мм]: 19,5
- Діаметр скоби ресори [мм]: 44

- Діаметр [мм]: 25
- Розмір різьблення: M12x1
- Кількість приєднань: 2
- номер компонента: BSG 65-215-003
- Діаметр циліндра [мм]: 25,4
- Ø отвори [мм]: 25,4
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- для артикула №: PRH3785
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Тормозна установка: ATE

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Розмір різьблення: 12 x 1 (2)
- Матеріал: Литий алюміній
- для артикула №: 05583
- Тормозна установка: ATE
- Діаметр поршня [мм]: 25,4

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Розмір різьблення: 12 X 1 (2)
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна установка: ATE
- Діаметр поршня [мм]: 25,4

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Розмір різьблення: 12 X 1 (2)
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна установка: ATE
- Діаметр поршня [мм]: 25,4

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Вага [кг]: 0,45
- Матеріал: Алюміній
- Кількість приєднань: 2
- Розмір різьблення 1: 1x M10x1.0
- Розмір різьблення 2: 1x M12x1.0
- Кількість отворів кріплення: 2
- Діаметр поршня 1 [мм]: 25,4
- Рік випуску з: 01.2014
- Рік випуску до: 12.2013
- 12.2017
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Матеріал: Алюміній
- Кількість приєднань: 2
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з клапанами
- Розмір різьблення 1: M 12 x 1
- Діаметр поршня [мм]: 25,4

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Ø отвори [мм]: 25
- Розмір різьблення: 12 X 1 (2)
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна установка: ATE

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Розмір різьблення: 12 X 1 (2)
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна установка: ATE
- Діаметр поршня [мм]: 25,4

- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Ходова частина: для ТЗ з підсиленою ходовою частиною

- Рік випуску з: 201109
- Рік випуску до: 201512
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Вага [кг]: 0,71
- Ø отвори [мм]: 20
- Розмір різьблення: M12x1
- Висота підйому [мм]: 30
- Загальна довжина [мм]: 188
- Матеріал: Алюміній
- Кількість приєднань: 2
- Тормозна установка: TEVES
- Кількість отворів кріплення: 2
- Відстань між отворами кріплення [мм]: 102
- Наповнювач: Гальмівна рідина
- Діаметр поршня [мм]: 25,4

- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Ходова частина: для ТЗ з підсиленою ходовою частиною
- Ø отвори [мм]: 25
- Приєднувальне гвинтове різьблення: 12 X 1 (x2)
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна установка: ATE
- Потрібно монтаж / демонтаж фахівцями!:

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Діаметр [мм]: 25,4
- Розмір різьблення: M12x1
- Кількість приєднань: 2
- Тормозна установка: ATE
- Довжина 1 [мм]: 25,7
- Довжина 2 [мм]: 89,2
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без бака гальмівної рідини
- Код MAPP в наявності:

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Вага [кг]: 0,538
- Довжина 1 [мм]: 26
- Довжина 2 [мм]: 89
- Розмір різьблення 1: M12x1
- Кількість отворів кріплення: 2
- Відстань між кріпильними болтами [мм]: 102
- Діаметр поршня 1 [мм]: 25,4

- Рік випуску з: 201109
- Рік випуску до: 201512
- Динаміка гальма/руху: для ESP
- Матеріал: Алюміній
- Одно- та двоконтурна гальмівна система: 2
- Діаметр центрування [мм]: 44
- Діаметр кріплення [мм]: 16,8
- Діаметр поршня циліндра [мм]: 25,4
- Зовнішня довжина [мм]: 94
- Кількість різьбових отворів: 2
- Специфікація: ATE
- Кількість отворів кріплення: 2
- Відстань між отворами кріплення [мм]: 102
- Діаметр точок кріплення [мм]: 19,5
- Розмір різьблення на виході: 2 12x100

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Вага [кг]: 0,660000
- Ø отвори [мм]: 25,4
- Розмір різьблення: 12 x 1 (2)
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна установка: ATE

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Розмір різьблення: 12 X 1 (2)
- Матеріал: Алюміній
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Тормозна установка: ATE
- Розмір різьблення 2: M12
- Діаметр поршня [мм]: 25,4

- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Ходова частина: для ТЗ з підсиленою ходовою частиною
- Ø отвори [мм]: 25
- Приєднувальне гвинтове різьблення: 12 X 1 (x2)
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна установка: ATE
- Номер технічної інформації: AM0576

- Ø фланця [мм]: 41,4
- Розмір різьблення 1: M10X1
- Розмір різьблення 2: M12X1
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Розмір різьблення: 12 X 1 (2)
- Матеріал: Алюміній

- Діаметр [мм]: 25,4
- Розмір різьблення: 2-M12X1

- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Ходова частина: для ТЗ з підсиленою ходовою частиною
- Діаметр [мм]: 25,4
- Діаметр [мм]: 25,4
- Розмір різьблення: M10x1
- Матеріал: Алюміній
- Розмір різьблення 1: M12x1
- Діаметр [мм]: 25,4
- Розмір різьблення: 2-M12×1
- Матеріал: Алюміній

- Діаметр 1 [мм]: 25,4
- Матеріал: Алюміній

- Кількість приєднань: 2
- Серійний номер: HPH-PL-004