Головний гальмівний циліндр для HYUNDAI ix35 (LM, EL, ELH) 2.0 4WD бензин 158 л.с.
- Модифікація 2.0 4WD
- Тпи кузова SUV
- Мощность (л.с.) 158
- Объём 1999
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Бензин
- Мощность 116
- Привод Привод на все колеса
- Годы выпуска 2014.09 - 2015.06
- Код двигателя G4NA
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Вага [кг]: 0,55
- Матеріал: Алюміній
- Кількість приєднань: 2
- Розмір різьблення 1: 2x M12x1.0
- Кількість отворів кріплення: 2
- Відстань між кріпильними болтами [мм]: 100
- Діаметр поршня 1 [мм]: 22,2
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Вага [кг]: 0,92
- Матеріал: Алюміній
- Кількість приєднань: 2
- Розмір різьблення 1: 2x M10x1.0
- Кількість отворів кріплення: 2
- Діаметр поршня 1 [мм]: 22,2
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Діаметр [мм]: 22,2
- Розмір різьблення: M12x1
- Матеріал: Литий алюміній
- Кількість приєднань: 2
- Довжина 1 [мм]: 29
- Довжина 2 [мм]: 102
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без бака гальмівної рідини
- Код MAPP в наявності:
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Ø отвори [мм]: 22,2
- Розмір різьблення: 12 x 1 (2)
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна установка: Mobis
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Тормозна установка: Mobis
- Діаметр 1 [мм]: 22,2
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Тормозна установка: Mobis
- Діаметр 1 [мм]: 22,2
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Розмір різьблення: 12 X 1 (2)
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна установка: Mobis
- Діаметр поршня [мм]: 22,2
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Розмір різьблення: 12 X 1 (2)
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна установка: Mobis
- Діаметр поршня [мм]: 22,2
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Тормозна установка: Mobis
- Діаметр 1 [мм]: 22,2
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Розмір різьблення: 12 X 1 (2)
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна установка: Mobis
- Діаметр поршня [мм]: 22,2
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Розмір різьблення: 10 X 1 (2)
- Матеріал: Алюміній
- Діаметр поршня [мм]: 22,2
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Розмір різьблення: 10 X 1 (2)
- Матеріал: Алюміній
- Діаметр поршня [мм]: 22,2
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Матеріал: Алюміній
- Кількість приєднань: 2
- Розмір різьблення 1: M 10 x 1
- Діаметр поршня [мм]: 22,2
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Матеріал: Алюміній
- Кількість приєднань: 2
- Розмір різьблення 1: M 12 x 1
- Діаметр поршня [мм]: 22,2
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Ø отвори [мм]: 22,2
- Приєднувальне гвинтове різьблення: 12 X 1 (x2)
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна установка: MOBIS
- Номер технічної інформації: AM0587
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Тормозна установка: Mobis
- Діаметр 1 [мм]: 22,20
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Тормозна установка: Mobis
- Діаметр 1 [мм]: 22,2
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Ø отвори [мм]: 22,2
- Розмір різьблення: 12 x 1 (2)
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна установка: Mobis
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Розмір різьблення: 12 X 1 (2)
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна установка: Mobis
- Діаметр поршня [мм]: 22,2
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Ø отвори [мм]: 22,2
- Приєднувальне гвинтове різьблення: 12 X 1 (x2)
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна установка: MOBIS
- Номер технічної інформації: AM0587
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Розмір різьблення: 12 X 1 (2)
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна установка: Mobis
- Діаметр поршня [мм]: 22,2
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Ø отвори [мм]: 22,2
- Розмір різьблення: 12 X 1 (2)
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна установка: Mobis