Головний гальмівний циліндр для HYUNDAI SANTA FÉ III (DM, DMA) 2.4 CCVT AWD бензин 175 л.с.
- Модифікація 2.4 CCVT AWD
- Тпи кузова SUV
- Мощность (л.с.) 175
- Объём 2359
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Бензин
- Мощность 129
- Привод Привод на все колеса
- Годы выпуска 2012.09 -
- Код двигателя G4KE
- Вигляд коробки передач: Коробка передач
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Діаметр [мм]: 22
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з баком гальмівної рідини
- Вигляд коробки передач: Коробка передач
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Виконання для країни: Російська Федерація
- Діаметр [мм]: 22
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з баком гальмівної рідини
- Вигляд коробки передач: Коробка передач
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з DSC
- для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: для ESP
- Діаметр [мм]: 22
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з баком гальмівної рідини
- Вигляд коробки передач: Коробка передач
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з DSC
- для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Виконання для країни: Російська Федерація
- Динаміка гальма/руху: для ESP
- Діаметр [мм]: 22
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з баком гальмівної рідини
- Вигляд коробки передач: Коробка передач
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Діаметр [мм]: 25
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з баком гальмівної рідини
- Вигляд коробки передач: Повністю автоматична
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Діаметр [мм]: 22
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з баком гальмівної рідини
- Вигляд коробки передач: Повністю автоматична
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Виконання для країни: Російська Федерація
- Діаметр [мм]: 22
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з баком гальмівної рідини
- Вигляд коробки передач: Повністю автоматична
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з DSC
- для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: для ESP
- Діаметр [мм]: 22
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з баком гальмівної рідини
- Вигляд коробки передач: Повністю автоматична
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з DSC
- для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Виконання для країни: Російська Федерація
- Динаміка гальма/руху: для ESP
- Діаметр [мм]: 22
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з баком гальмівної рідини
- Вигляд коробки передач: Повністю автоматична
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Діаметр [мм]: 25
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з баком гальмівної рідини
- Сторона встановлення: на головному циліндрі
- Вигляд коробки передач: для коробки передач
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з системою динамічної стабілізації (VDC)
- Сторона встановлення: на головному циліндрі
- Вигляд коробки передач: для автоматичної коробки передач
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з системою динамічної стабілізації (VDC)
- Сторона встановлення: на головному циліндрі
- Виконання для країни: Австралія
- Вигляд коробки передач: для автоматичної коробки передач
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з системою динамічної стабілізації (VDC)
- Вигляд коробки передач: Повністю автоматична
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Виконання не для країни: Російська Федерація
- Діаметр [дюйм]: 7/8
- Ø отвори [мм]: 22,23
- Сторона встановлення: на головному циліндрі
- Вигляд коробки передач: для коробки передач
- Сторона встановлення: на головному циліндрі
- Виконання для країни: Російська Федерація
- Вигляд коробки передач: для коробки передач
- Сторона встановлення: на головному циліндрі
- Вигляд коробки передач: для автоматичної коробки передач
- Сторона встановлення: на головному циліндрі
- Виконання для країни: Російська Федерація
- Вигляд коробки передач: для коробки передач
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з системою динамічної стабілізації (VDC)
- Сторона встановлення: на головному циліндрі
- Виконання для країни: Російська Федерація
- Вигляд коробки передач: для автоматичної коробки передач
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з системою динамічної стабілізації (VDC)
- Сторона встановлення: на головному циліндрі
- Вигляд коробки передач: для коробки передач
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з системою динамічної стабілізації (VDC)
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Сторона встановлення: на головному циліндрі
- Вигляд коробки передач: для автоматичної коробки передач
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з системою динамічної стабілізації (VDC)
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Вигляд коробки передач: Автоматична коробка передач
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Вага [кг]: 0,86
- Кількість приєднань: 2
- Кількість отворів кріплення: 2
- Діаметр поршня 1 [мм]: 22