Головний гальмівний циліндр для KIA OPTIMA (FSGDS6B) 2.0 CVVT Hybrid Бензин/электрo 190 л.с.
- Модифікація 2.0 CVVT Hybrid
- Тпи кузова седан
- Мощность (л.с.) 190
- Объём 1999
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Полный гибридный привод
- Мощность 140
- Привод Привод на передние колеса
- Годы выпуска 2012.12 -
- Код двигателя
- Сторона встановлення: на головному циліндрі
- Динаміка гальма/руху: не для ABS
- Сторона встановлення: на головному циліндрі
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ABS
- Сторона встановлення: на головному циліндрі
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ABS
- для ТЗ з системою динамічної стабілізації (VDC)
- Сторона встановлення: на головному циліндрі
- Виконання для країни: Європа
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ABS
- для ТЗ з системою динамічної стабілізації (VDC)
- Сторона встановлення: на головному циліндрі
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ABS
- для ТЗ з системою динамічної стабілізації (VDC)
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з електричним стоянковим гальмом
- Сторона встановлення: на головному циліндрі
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ABS
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Сторона встановлення: на головному циліндрі
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ABS
- для ТЗ з системою динамічної стабілізації (VDC)
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Сторона встановлення: на головному циліндрі
- Виконання для країни: Європа
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ABS
- для ТЗ з системою динамічної стабілізації (VDC)
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з електричним стоянковим гальмом
- Сторона встановлення: на головному циліндрі
- Виконання для країни: Європа
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ABS
- Сторона встановлення: на головному циліндрі
- Виконання для країни: Північна Америка