Головний гальмівний циліндр для TOYOTA RAV 4 III (_A3_) 2.0 4WD (ZSA30) бензин 148 л.с.
- Модифікація 2.0 4WD (ZSA30)
- Тпи кузова SUV
- Мощность (л.с.) 148
- Объём 1987
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Бензин
- Мощность 109
- Привод Привод на все колеса
- Годы выпуска 2009.03 - 2013.06
- Код двигателя 3ZR-FAE
- Вигляд коробки передач: Повністю автоматична
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: не для ESP
- Вигляд коробки передач: Повністю автоматична
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: не для ESP
- Вигляд коробки передач: Коробка передач
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: не для ESP
- Вигляд коробки передач: Коробка передач
- Повністю автоматична
- Конструктивний варіант: B Type
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: для ESP
- Вигляд коробки передач: 6-ступенева КП
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Вигляд коробки передач: Повністю автоматична
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- для ТЗ без DSC
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: не для ESP
- Діаметр [мм]: 21
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з баком гальмівної рідини
- Вигляд коробки передач: Повністю автоматична
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з DSC
- для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: для ESP
- Діаметр [мм]: 22
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з баком гальмівної рідини
- Вигляд коробки передач: Повністю автоматична
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: для ESP
- Вага [кг]: 0,52
- Матеріал: Алюміній
- Кількість приєднань: 2
- Кількість отворів кріплення: 2
- Діаметр поршня 1 [мм]: 22,2
- Вигляд коробки передач: Коробка передач
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Вага [кг]: 0,74
- Матеріал: Алюміній
- Кількість приєднань: 2
- Розмір різьблення 1: 2x M10x1.0
- Кількість отворів кріплення: 2
- Відстань між кріпильними болтами [мм]: 95
- Діаметр поршня 1 [мм]: 20,6
- Вигляд коробки передач: Коробка передач
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: не для ESP
- не для DSC
- Діаметр [мм]: 21
- Розмір різьблення: 2 X M10X1
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з баком гальмівної рідини
- Додатковий артикул / Додаткова інформація: з баком
- Вигляд коробки передач: Повністю автоматична
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Вага [кг]: 0,74
- Матеріал: Алюміній
- Кількість приєднань: 2
- Кількість отворів кріплення: 2
- Діаметр поршня 1 [мм]: 20,6
- Вигляд коробки передач: Коробка передач
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: для ESP
- Діаметр [мм]: 22,2
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з баком гальмівної рідини
- Вигляд коробки передач: Автоматична коробка передач
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: для ESP
- Вигляд коробки передач: Коробка передач
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Ø отвори [мм]: 21
- Розмір різьблення 1: M10x1 (x2)