Головний гальмівний циліндр для VW GOLF IV Van (1J1) 1.9 TDI Дизель 110 л.с.
- Модифікація 1.9 TDI
- Тпи кузова Фургон/хетчбэк
- Мощность (л.с.) 110
- Объём 1896
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 2
- Топливо Дизель
- Мощность 81
- Привод Привод на передние колеса
- Годы выпуска 1997.1 - 2004.05
- Код двигателя AHF
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: не для ESP
- Ø отвори [мм]: 23,81
- Приєднувальне гвинтове різьблення: M12 x 1 (x2)
- Матеріал: Сірий чавун
- Тормозна установка: Bosch
- Номер технічної інформації: AM0007
- Рік випуску до: 12.2001
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: для ESP
- Ø отвори [мм]: 23,81
- Приєднувальне гвинтове різьблення: M12 x 1 (x4)
- Матеріал: Сірий чавун
- Тормозна установка: ATE
- Номер технічної інформації: AM0274
- Рік випуску з: 01.2002
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: для ESP
- Ø отвори [мм]: 23,81
- Приєднувальне гвинтове різьблення: M12 x 1 (x3)
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна установка: ATE
- Номер технічної інформації: AM0284
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Діаметр поршня [мм]: 23,81
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Матеріал: Алюміній
- Кількість приєднань: 2
- Розмір різьблення 1: M 12 x 1
- Діаметр поршня [мм]: 23,81
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Тормозна установка: ATE
- Версія: MARK 20-I
- Матеріал: Чавун
- Кількість приєднань: 4
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без бака гальмівної рідини
- Розмір різьблення 1: M 12 x 1
- Діаметр поршня [мм]: 23,81
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Тормозна установка: ATE
- Версія: Mark 60
- Матеріал: Алюміній
- Кількість приєднань: 3
- Розмір різьблення 1: M 12 x 1
- Діаметр поршня [мм]: 23,81
- Конструктивний варіант: MARK 20-I
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Версія: MARK 20-I
- Ø отвори [мм]: 23,81
- Розмір різьблення: 12 x 1 (4)
- Матеріал: Чавун
- Тормозна установка: ATE
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Ø отвори [мм]: 23,81
- Розмір різьблення: 12 x 1 (2)
- Матеріал: Чавун
- Тормозна установка: Bosch
- Конструктивний варіант: Mark 60
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Версія: Mark 60
- Ø отвори [мм]: 23,81
- Розмір різьблення: 12 x 1 (3)
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна установка: ATE
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Ø отвори [мм]: 23,81
- Розмір різьблення: 12 x 1 (2)
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна установка: Bosch
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: не для ESP
- Ø отвори [мм]: 24
- Тормозна установка: Bendix
- Рік випуску до: 12.2001
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: для ESP
- Ø отвори [мм]: 24
- Тормозна установка: Teves
- Розмір різьблення 1: 12x1 4off
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: не для ESP
- Ø отвори [мм]: 24
- Рік випуску з: 01.2002
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: для ESP
- Ø отвори [мм]: 24
- Від'єднання блоку:
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- для номера, що замінюється: 1AC
- 1AH
- 1AJ
- 1AM
- Вага [кг]: 1,02
- Матеріал: Литий алюміній
- Внутрішній діаметр: 23,81
- Розмір внутрішнього різьблення: M12 x 1
- Номер шасі до: 1J-1-W358437
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- для номера, що замінюється: 1AT
- Вага [кг]: 1,31
- Матеріал: Литий алюміній
- Внутрішній діаметр: 23,81
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: не для ESP
- обмеження виробника: BOSCH
- Діаметр 1 [мм]: 23,8
- Рік випуску до: 12.2001
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: для ESP
- обмеження виробника: ATE
- Діаметр 1 [мм]: 23,8
- Номер продукції: MK20-I
- Рік випуску з: 01.2002
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: для ESP
- обмеження виробника: ATE
- Діаметр 1 [мм]: 23,81
- Номер продукції: MK20-I
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: не для ESP
- Діаметр [мм]: 23,8
- Вага нетто [кг]: 0,6
- Рік випуску до: 12.2001
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: для ESP
- Діаметр [мм]: 23,8
- Вага нетто [кг]: 0,68
- Від'єднання блоку:
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- для номера, що замінюється: 1AC
- 1AH
- 1AJ
- 1AM
- Вага [кг]: 1,02
- Матеріал: Литий алюміній
- Внутрішній діаметр: 23,81
- Розмір внутрішнього різьблення: M12 x 1
- Номер шасі до: 1J-1-W358437
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- для номера, що замінюється: 1AT
- Вага [кг]: 1,31
- Матеріал: Литий алюміній
- Внутрішній діаметр: 23,81
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Діаметр 1 [мм]: 23,8
- Кількість приєднань: 2
- Розмір різьблення 1: M12x1
- Конструктивний варіант: MARK 20-I
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Версія: MARK 20-I
- Розмір різьблення: 12 X 1 (4)
- Матеріал: Сірий чавун
- Тормозна установка: ATE
- Діаметр поршня [мм]: 23,81
- Конструктивний варіант: Mark 60
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Версія: Mark 60
- Розмір різьблення: 12 X 1 (3)
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна установка: ATE
- Діаметр поршня [мм]: 23,81
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Розмір різьблення: 12 X 1 (2)
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна установка: Bosch
- Діаметр поршня [мм]: 23,81
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Розмір різьблення: 12 X 1 (2)
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна установка: Bosch
- Діаметр поршня [мм]: 23,81
- Рік випуску з: 01.2002
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Вага [кг]: 0,61
- Матеріал: Алюміній
- Кількість приєднань: 3
- Тормозна установка: ATE
- Довжина 1 [мм]: 34,9
- Довжина 2 [мм]: 121,4
- Розмір різьблення 1: 3x M12x1.0
- Кількість отворів кріплення: 2
- Діаметр поршня 1 [мм]: 23,8
- Рік випуску до: 08.2000
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Вага [кг]: 0,6
- Матеріал: Алюміній
- Кількість приєднань: 4
- Тормозна установка: ATE
- Довжина 1 [мм]: 4,1
- Довжина 2 [мм]: 137,8
- Розмір різьблення 1: 4x M12x1.0
- Кількість отворів кріплення: 2
- Діаметр поршня 1 [мм]: 23,8
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Вага [кг]: 0,53
- Матеріал: Алюміній
- Кількість приєднань: 2
- Тормозна установка: BOSCH
- Розмір різьблення 1: 2x M12x1.0
- Кількість отворів кріплення: 2
- Діаметр поршня 1 [мм]: 23,8
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Вага [кг]: 0,59
- Матеріал: Алюміній
- Кількість приєднань: 3
- Довжина 1 [мм]: 26,6
- Довжина 2 [мм]: 130,2
- Розмір різьблення 1: 3x M12x1.0
- Кількість отворів кріплення: 2
- Діаметр поршня 1 [мм]: 23,8
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Вага [кг]: 0,55
- Матеріал: Чавун
- Кількість приєднань: 2
- Тормозна установка: BOSCH/BENDIX
- Довжина 1 [мм]: 32
- Довжина 2 [мм]: 122
- Розмір різьблення 1: 2x M12x1.0
- Кількість отворів кріплення: 2
- Діаметр поршня 1 [мм]: 23,8
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Діаметр 1 [мм]: 23,8
- Кількість приєднань: 2
- Розмір різьблення 1: M12x1
- Конструктивний варіант: MARK 20-I
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Розмір різьблення: 12 X 1 (4)
- Матеріал: Чавун
- Тормозна установка: ATE
- Діаметр поршня [мм]: 23,81
- Конструктивний варіант: Mark 60
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Розмір різьблення: 12 X 1 (3)
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна установка: ATE
- Діаметр поршня [мм]: 23,81
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Розмір різьблення: 12 X 1 (2)
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна установка: Bosch
- Діаметр поршня [мм]: 23,81
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Розмір різьблення: 12 X 1 (2)
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна установка: Bosch
- Діаметр поршня [мм]: 23,81
- Конструктивний варіант: Mark 60
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Вага [кг]: 0,590000
- Ø отвори [мм]: 23,81
- Розмір різьблення: 12 x 1 (3)
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна установка: ATE
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Вага [кг]: 1,190000
- Ø отвори [мм]: 23,81
- Розмір різьблення: 12 x 1 (2)
- Матеріал: Чавун
- Тормозна установка: Bosch
- Конструктивний варіант: MARK 20-I
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Вага [кг]: 1,340000
- Ø отвори [мм]: 23,81
- Розмір різьблення: 12 x 1 (4)
- Матеріал: Чавун
- Тормозна установка: ATE
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: не для ESP
- Ø отвори [мм]: 23,81
- Приєднувальне гвинтове різьблення: M12 x 1 (x2)
- Матеріал: Сірий чавун
- Тормозна установка: Bosch
- Номер технічної інформації: AM0007
- Рік випуску до: 12.2001
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: для ESP
- Ø отвори [мм]: 23,81
- Приєднувальне гвинтове різьблення: M12 x 1 (x4)
- Матеріал: Сірий чавун
- Тормозна установка: ATE
- Номер технічної інформації: AM0274
- Рік випуску з: 01.2002
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: для ESP
- Ø отвори [мм]: 23,81
- Приєднувальне гвинтове різьблення: M12 x 1 (x3)
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна установка: ATE
- Номер технічної інформації: AM0284
- Ø отвори [мм]: 24
- Розмір різьблення: 12
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна установка: Bosch
- Від'єднання блоку:
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- для номера, що замінюється: 1AC
- Вага [кг]: 0,521
- Матеріал: Сталь
- Внутрішній діаметр: 23,81
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Розмір різьблення: 12 X 1 (2)
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна установка: Bosch
- Діаметр поршня [мм]: 23,81
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Версія: MARK 20-I
- Розмір різьблення: 12 X 1 (4)
- Матеріал: Сірий чавун
- Тормозна установка: ATE
- Діаметр поршня [мм]: 23,81
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Розмір різьблення: 12 X 1 (2)
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна установка: Bosch
- Діаметр поршня [мм]: 23,81
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Версія: Mark 60
- Розмір різьблення: 12 X 1 (3)
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна установка: ATE
- Діаметр поршня [мм]: 23,81
- Від'єднання блоку:
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- для номера, що замінюється: 1AC
- Вага [кг]: 0,521
- Матеріал: Сталь
- Внутрішній діаметр: 23,81
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: не для ESP
- Рік випуску з: 01.2002
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: для ESP
- Рік випуску до: 12.2001
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: для ESP
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- для номера, що замінюється: 1AT
- Вага [кг]: 0,591
- Матеріал: Алюміній
- Внутрішній діаметр: 23,81
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Діаметр циліндра [мм]: 23,8
- Ø отвори [мм]: 23,8
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Розмір різьблення: 12 X 1 (2)
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна установка: Bosch
- Діаметр поршня [мм]: 23,81
- Конструктивний варіант: MARK 20-I
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Версія: MARK 20-I
- Розмір різьблення: 12 X 1 (4)
- Матеріал: Сірий чавун
- Тормозна установка: ATE
- Діаметр поршня [мм]: 23,81
- Конструктивний варіант: Mark 60
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Версія: Mark 60
- Розмір різьблення: 12 X 1 (3)
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна установка: ATE
- Діаметр поршня [мм]: 23,81
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Розмір різьблення: 12 X 1 (2)
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна установка: Bosch
- Діаметр поршня [мм]: 23,81
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- для номера, що замінюється: 1AT
- Вага [кг]: 0,591
- Матеріал: Алюміній
- Внутрішній діаметр: 23,81
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- для номера, що замінюється: 1AT
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Вага [кг]: 0,530000
- Ø отвори [мм]: 23,81
- Розмір різьблення: 12 x 1 (2)
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна установка: Bosch
- Динаміка гальма/руху: не для ESP
- Ø отвори [мм]: 23,81
- Приєднувальне гвинтове різьблення: M12 x 1 (x2)
- Кількість приєднань: 2
- Тормозна установка: BOSCH
- номер компонента: 37261VV
- Номер технічної інформації: AM0007
- Розмір різьблення 1: M 12 x 1
- Діаметр поршня [мм]: 23,81
- номер компонента: 37269VV
- Конструктивний варіант: Mark 60
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Розмір різьблення: M12
- Матеріал: Алюміній
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Тормозна установка: ATE
- Розмір різьблення 2: M12
- Діаметр поршня [мм]: 23,81
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Діаметр 1 [мм]: 23,8
- Кількість приєднань: 2
- Розмір різьблення 1: M12x1
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Версія: Mark 60
- Розмір різьблення: 12 X 1 (3)
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна установка: ATE
- Діаметр поршня [мм]: 23,81
- Діаметр [мм]: 23,8
- Розмір різьблення: 2-M12×1
- Діаметр [мм]: 23,81
- Розмір різьблення: 2-M12*1
- Діаметр [мм]: 23,81
- Розмір різьблення: 2-M12X1
- Діаметр [мм]: 23,81
- Розмір різьблення: 2-M12*1
- Діаметр [мм]: 23,81
- Розмір різьблення: 3-M12X1
- Діаметр [мм]: 23,81
- Розмір різьблення: 5-M12*1
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Ø отвори [мм]: 23,81
- Матеріал: Чавун
- Тормозна установка: Bosch
- Довжина 1 [мм]: 32
- Довжина 2 [мм]: 122
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без бака гальмівної рідини
- Розмір різьблення 1: 2x M12x1.0
- Кількість отворів кріплення: 2
- Відстань між отворами [мм]: 60
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Ø отвори [мм]: 23,81
- Матеріал: Чавун
- Тормозна установка: Bosch
- Довжина 1 [мм]: 32
- Довжина 2 [мм]: 122
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без бака гальмівної рідини
- Розмір різьблення 1: 2x M12x1.0
- Кількість отворів кріплення: 2
- Відстань між отворами [мм]: 60
- Ø отвори [мм]: 24
- Розмір різьблення: 12
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна установка: Bosch
- для номера, що замінюється: 1AC
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Тормозна установка: BOSCH
- Діаметр поршня [мм]: 24
- Сторона встановлення: спереду
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: не для ESP
- Діаметр 1/діаметр 2 [мм]: 23.81
- Матеріал: Алюміній
- Кількість приєднань: 2
- Тормозна установка: BOSCH/BENDIX
- Довжина 1 [мм]: 32
- Довжина 2 [мм]: 122
- Розмір різьблення 1: 2x M12x1.0
- Кількість отворів кріплення: 2
- Сторона встановлення: спереду
- Рік випуску з: 200201
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: для ESP
- Діаметр 1/діаметр 2 [мм]: 23.81
- Матеріал: Алюміній
- Кількість приєднань: 3
- Тормозна установка: ATE
- Довжина 1 [мм]: 34,9
- Довжина 2 [мм]: 121,4
- Розмір різьблення 1: 3x M12x1.0
- Кількість отворів кріплення: 2