Головний циліндр зчеплення для NISSAN JUKE (F15) 1.6 бензин 94 л.с.
- Модифікація 1.6
- Тпи кузова SUV
- Мощность (л.с.) 94
- Объём 1598
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Бензин
- Мощность 69
- Привод Привод на передние колеса
- Годы выпуска 2013.05 - 2019.12
- Код двигателя HR16DE
- Вигляд коробки передач: Коробка передач
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Розмір різьблення: 12 X 8
- Матеріал: Пластмаса
- Тип складання: Штекерний роз’єм
- Діаметр поршня [мм]: 15,87
1 722,85 грн
0.0
1 шт. на складі
3 дня
- Рік випуску до: 10.2019
- Код двигуна: HR16DE
- Тип коробки передач: 5MT
- Вигляд коробки передач: 5-ступенева КП
- Матеріал: Пластмаса
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- для номера виробника: KG150072.7.1
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Рік випуску до: 201804
- Код двигуна: HR16DE
- Тип коробки передач: 5MT
- Вигляд коробки передач: 5-ступенева КП
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Рік випуску до: 201910
- Код двигуна: HR16DE
- Тип коробки передач: 5MT
- Вигляд коробки передач: 5-ступенева КП
- Ø отвори [мм]: 15,87
- Матеріал: Пластмаса
- Вигляд коробки передач: Коробка передач
- Ø отвори [мм]: 15,9
- Матеріал: Пластмаса
- для артикула №: 2280
- Тип контейнера: Коробка
- Довжина упаковки [см]: 11
- Ширина упаковки [см]: 8
- Висота упаковки [см]: 4,5
- Вигляд коробки передач: Коробка передач
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Ø отвори [мм]: 15,87
- Розмір різьблення: plug-in connect.sys.
- 13
- 12 x 8
- Матеріал: Пластмаса
- Рік випуску з: 05.2013
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Ø отвори [мм]: 16
- Вигляд коробки передач: Коробка передач
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Розмір різьблення: 12 X 8
- Матеріал: Пластмаса
- Тип складання: Штекерний роз’єм
- Діаметр поршня [мм]: 15,87
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Діаметр [мм]: 15,9
- Вага [кг]: 0,19
- Матеріал: Пластмаса
- Тип складання: Штекерний роз’єм
- Тормозна установка: VALEO
- Діаметр циліндра [мм]: 15,87
- Матеріал: Пластмаса
- для артикула №: 7649
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Тормозна установка: VALEO
- Вигляд коробки передач: Коробка передач
- Зчеплення: для ТЗ без підсилювача привода зчеплення
- Діаметр [мм]: 15,9
- Матеріал: Пластмаса
- Рік випуску до: 201910
- Код двигуна: HR16DE
- Тип коробки передач: 5MT
- Вигляд коробки передач: 5-ступенева КП
- Ø отвори [мм]: 16
- Матеріал: Пластмаса
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Вага [кг]: 0,34
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Ø отвори [мм]: 15,8
- Матеріал: Пластмаса
- Тормозна установка: VALEO
- Кількість масляних отворів: 1
- Рік випуску до: 05.2014
- Код двигуна: HR16DE
- Діаметр циліндра [мм]: 15,87
- Ø отвори [мм]: 15,87
- Матеріал: Пластмаса
- для артикула №: PRH4158
- Тормозна установка: VALEO
- Вигляд коробки передач: Коробка передач
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Розмір різьблення: 12 X 8
- Матеріал: Пластмаса
- Тип складання: Штекерний роз’єм
- Діаметр поршня [мм]: 15,87
- Вигляд коробки передач: 5-ступенева КП
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- SVHC: Інформація відсутня, зверніться до виробника
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- SVHC: Особливо небезпечні речовини відсутні!
- Вигляд коробки передач: Коробка передач
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Розмір різьблення: 12 X 8
- Матеріал: Пластмаса
- Тип складання: Штекерний роз’єм
- Діаметр поршня [мм]: 15,87
- Тормозна установка: Valeo
- Діаметр [мм]: 15,87
- Матеріал: Пластмаса
- Тормозна установка: Valeo
- Діаметр [мм]: 15,87
- Матеріал: Пластмаса
- SVHC: Особливо небезпечні речовини відсутні!
- Тормозна установка: Valeo
- Діаметр [мм]: 15,87
- Матеріал: Пластмаса
- Рік випуску до: 10.2019
- Код двигуна: HR16DE
- Тип коробки передач: 5MT
- Вигляд коробки передач: 5-ступенева КП
- Вага [кг]: 0,3
- Ø отвори [мм]: 16
- Матеріал: Пластмаса
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Ø отвори 1 [мм]: 15,87
- для номера виробника: KG150072.7.1
- Рік випуску до: 10.2019
- Код двигуна: HR16DE
- Тип коробки передач: 5MT
- Вигляд коробки передач: 5-ступенева КП
- Ø отвори [мм]: 16
- Матеріал: Пластмаса
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Ø отвори 1 [мм]: 15,87
- для номера виробника: KG150072.7.1
- Вага [кг]: 0,257
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Тормозна установка: Valeo
- Діаметр [мм]: 15,87
- Матеріал: Пластмаса
- Номер двигуна TECDOC: 18677
- Тип коробки передач: 5MT
- Вигляд коробки передач: Коробка передач
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Вага [кг]: 0,190000
- Ø отвори [мм]: 15,87
- Розмір різьблення: 12 x 8
- plug-in connect.sys.
- 13
- Матеріал: Пластмаса
- Діаметр поршня [мм]: 15,87
- Вигляд коробки передач: Коробка передач
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Ø отвори [мм]: 15,87
- Діаметр [мм]: 16
- Розмір різьблення: 8,5
- Номер двигуна TECDOC: 18677
- Ø отвори [мм]: 15,87
- Матеріал: Пластмаса
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування