Головний циліндр зчеплення для PEUGEOT 406 Break (8E/F) 1.8 16V бензин 110 л.с.
- Модифікація 1.8 16V
- Тпи кузова Универсал
- Мощность (л.с.) 110
- Объём 1761
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Бензин
- Мощность 81
- Привод Привод на передние колеса
- Годы выпуска 1996.1 - 2000.1
- Код двигателя LFY (XU7JP4)

- Від'єднання блоку:
- Рік випуску з: 02.1999
- Тип коробки передач: BVM ML5T, BE4R
- ML5C
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Ø отвори [мм]: 16

- Від'єднання блоку:
- Рік випуску з: 02.1999
- Тип коробки передач: BVM ML5T, BE4R
- ML5C
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Ø отвори [мм]: 16

- Від'єднання блоку:
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- для правостороннього рульового керування
- Ід.№ коробки передач: BE4R
- ML
- ML5C
- ML5T
- для модернізації дизайну:
- Дотримуватися заправних обсягів системи:

- Від'єднання блоку:
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- для правостороннього рульового керування
- Ід.№ коробки передач: BE4R
- ML
- ML5C
- ML5T
- для модернізації дизайну:
- Дотримуватися заправних обсягів системи:

- Ø отвори [мм]: 15,8
- Матеріал: Пластмаса
- Кількість масляних отворів: 1

- Ø отвори [мм]: 15,8
- Матеріал: Пластмаса
- Кількість масляних отворів: 1

