Котушка запалювання для PEUGEOT 505 Break (551D) 2.0 бензин 94 л.с.
- Модифікація 2.0
- Тпи кузова Универсал
- Мощность (л.с.) 94
- Объём 1971
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 2
- Топливо Бензин
- Мощность 69
- Привод Привод на задние колеса
- Годы выпуска 1983.08 - 1985.12
- Код двигателя 106 (XN1)
- Напруга [В]: 12
- Діаметр [мм]: 55
- Вага [кг]: 0,698
- Приєднувальне гвинтове різьблення: M5x0.8
- на вибір:
- Кількість полюсів: 2
- Альтернативний ремкомплект: 880111
- Номери артикулів рекомендованих комплектуючих: 883032
- 883058
- Напруга [В]: 12
- Техніка приєднання: DIN+M5
- Приєднувальне гвинтове різьблення: M5
- Кількість полюсів: 2
- Кількість приєднань: 1
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з резистором
- Номер двигуна TECDOC: 2830
- Код двигуна: 106 (XN1)
- необхідна кількість: 1
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Кількість полюсів: 2
- Кількість входів/виходів: 1
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Рік випуску до: 07.1984
- Код двигуна: XN1
- Кількість полюсів: 2
- Котушка запалювання: з контактним керуванням
- Конфігурація з’єднання DIN
- Рік випуску з: 08.1984
- Код двигуна: XN1
- Кількість полюсів: 2
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Система запалювання котушкова: Транзисторна система запалювання (ТЗ)
- Номер двигуна TECDOC: 2830
- Код двигуна: 106 (XN1)
- Напруга [В]: 12
- для оригінального номера: 4071394
- Кількість полюсів: 2
- для оригінального номера: 0221102081
- Номінальна напруга [V]: 14
- Котушка запалювання: з контактним керуванням
- з додатковим резистором
- Система запалювання котушкова: для транзисторної системи запалювання (ТЗ)
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Кількість полюсів: 2
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Кількість полюсів: 2
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Рік випуску з: 08.1984
- Код двигуна: XN1
- Напруга [В]: 12
- для оригінального номера: 211 905 115 B
- Вага [кг]: 0,907
- Напруга [В]: 12
- Вага [кг]: 1,095
- Кількість полюсів: 7
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з пристроєм перемикання
- Матеріал рами: Алюміній
- Напруга [В]: 12
- Діаметр [мм]: 55
- Вага [кг]: 0,698
- Приєднувальне гвинтове різьблення: M5x0.8
- Кількість полюсів: 2
- Номери артикулів рекомендованих комплектуючих: 883032
- 883058
- Номер двигуна TECDOC: 2830
- Код двигуна: 106 (XN1)
- Напруга [В]: 12
- Опір [Ом]: 4
- для артикула №: 10489
- Кількість полюсів: 2
- Вага [кг]: 0,8
- Опір [Ом]: 0,72
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Кількість полюсів: 2
- Кількість входів/виходів: 1
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: зі скобою
- Опір [ком]: 7,3
- додатково необхідні артикули (номер артикула): KIT 4
- Вага нетто [кг]: 0,703
- Номер двигуна TECDOC: 2830
- Код двигуна: 106 (XN1)
- Напруга [В]: 12
- Опір [Ом]: 4
- для артикула №: 8010489
- Кількість полюсів: 2
- Номер двигуна TECDOC: 2830
- Код двигуна: 106 (XN1)
- Напруга [В]: 12
- для оригінального номера: 4071394
- Кількість полюсів: 2
- для оригінального номера: 0221102081
- необхідна кількість: 1
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Кількість полюсів: 2
- Довжина [мм]: 110
- Ширіна [мм]: 152
- Висота [мм]: 75
- Вага [кг]: 0,8
- Опір [Ом]: 0,72
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Кількість полюсів: 2
- Кількість приєднань: 1
- Номінальний опір [Oм]: 7,3
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Вага нетто [кг]: 0,703
- Номер двигуна TECDOC: 2830
- Код двигуна: 106 (XN1)
- для оригінального номера: .....
- необхідна кількість: 1
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Кількість полюсів: 2
- Кількість входів/виходів: 1
- Котушка запалювання: Котушка запалювання розподільника
- Номер двигуна TECDOC: 2830
- Напруга [В]: 12
- Опір [Ом]: 4
- для артикула №: 8010489
- Кількість полюсів: 2
- Рік випуску до: 198407
- Код двигуна: XN1
- Кількість полюсів: 2
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- з контактним керуванням
- Рік випуску з: 198408
- Код двигуна: XN1
- Кількість полюсів: 2
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Система запалювання котушкова: Транзисторна система запалювання (ТЗ)
- Напруга [В]: 12
- Діаметр [мм]: 55
- Вага [кг]: 0,698
- Приєднувальне гвинтове різьблення: M5x0.8
- Кількість полюсів: 2
- Номери артикулів рекомендованих комплектуючих: 883032
- 883058
- Код двигуна: 106 (XN1)
- Напруга [В]: 12
- Кількість полюсів: 2
- Організаційний номер: 1714
- Код двигуна: 106 (XN1)
- Напруга [В]: 12
- Кількість полюсів: 2
- Організаційний номер: 1715
- Рік випуску з: 198408
- Код двигуна: XN1
- Кількість полюсів: 2
- Організаційний номер: 1881
- Котушка запалювання: зі штекером свічки запалювання
- Напруга [В]: 12
- Діаметр [мм]: 55
- Вага [кг]: 0,698
- Приєднувальне гвинтове різьблення: M5x0.8
- на вибір:
- Кількість полюсів: 2
- Альтернативний ремкомплект: WG1496614
- Номери артикулів рекомендованих комплектуючих: 883032
- 883058
- Напруга [В]: 12
- Кількість полюсів: 2
- Номер двигуна TECDOC: 2830
- Код двигуна: 106 (XN1)
- Напруга [В]: 12
- Якість: OE EQUIVALENT
- для артикула №: 85.30030A2
- Кількість полюсів: 2
- Номер двигуна TECDOC: 2830
- Код двигуна: 106 (XN1)
- Напруга [В]: 12
- Якість: OE EQUIVALENT
- для артикула №: 8010489E
- Кількість полюсів: 2
- Вага [кг]: 0,8
- Опір [Ом]: 0,72
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Кількість полюсів: 2
- Кількість входів/виходів: 1
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: зі скобою
- Опір [ком]: 7,3
- додатково необхідні артикули (номер артикула): KIT 4
- Вага нетто [кг]: 0,703
- Кількість полюсів: 3
- Напруга [В]: 12
- Техніка приєднання: DIN+M5
- Приєднувальне гвинтове різьблення: M5
- на вибір:
- Кількість полюсів: 2
- Кількість приєднань: 1
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з резистором
- Кількість полюсів: 9
- Номер двигуна TECDOC: 2830
- Код двигуна: 106 (XN1)
- Напруга [В]: 12
- Якість: OE EQUIVALENT
- для артикула №: 85.30030A2
- Кількість полюсів: 2
- Номер двигуна TECDOC: 2830
- Код двигуна: 106 (XN1)
- Напруга [В]: 12
- Якість: OE EQUIVALENT
- для артикула №: 10489E
- Кількість полюсів: 2
- необхідна кількість: 1
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Кількість полюсів: 2
- Кількість полюсів: 3
- Кількість полюсів: 6
- Вага [кг]: 0,8
- Опір [Ом]: 0,72
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Кількість полюсів: 2
- Кількість входів/виходів: 1
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: зі скобою
- Опір [ком]: 7,3
- додатково необхідні артикули (номер артикула): KIT 4
- Вага нетто [кг]: 0,703
- Напруга [В]: 12
- Вага [кг]: 0,7
- Кількість приєднань: 2
- Кількісна одиниця: Штука
- Нова деталь:
- Кількість приєднань: 7
- Кількість приєднань: 7
- Кількість приєднань: 7
- Кількість полюсів: 2
- Рік випуску з: 198408
- Напруга [В]: 12
- Техніка приєднання: DIN
- Кількість полюсів: 2
- Напруга [В]: 12
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Версія: AS
- Нова деталь:
- для виробника маховика: ALFA ROMEO
- ASTON MARTIN
- AUDI
- AUSTIN
- AUTOBIANCHI
- BMW
- CADILLAC
- CITRO�N
- DACIA
- DAF
- FIAT
- FORD
- FSO
- HONDA
- INNOCENTI
- JAGUAR
- LADA
- LANCIA
- LAND ROVER
- LOTUS
- MERCEDES
- MG
- MITSUBISHI
- MORGAN
- MORRIS
- NISSAN
- NSU
- OPEL
- PEUGEOT
- PININFARINA
- PORSCHE
- RELIANT
- RENAULT
- ROVER
- SAAB
- SEAT
- SKODA
- SUZUKI
- TALBOT
- TOYOTA
- TRABANT
- TRIUMPH
- TVR
- VAUXHALL
- VOLVO
- VW
- WARTBURG
- WOLSELEY
- ZASTAVA
- Напруга [В]: 12
- для оригінального номера: 4071394
- Кількість полюсів: 2
- Напруга [В]: 12
- для артикула №: 84.30030A2
- Кількість полюсів: 2
- Версія: EQUIVALENT
- для оригінального номера: 0221102081
- Напруга [В]: 12
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Версія: .0
- Нова деталь:
- для виробника маховика: ALFA ROMEO
- ASTON MARTIN
- AUDI
- AUSTIN
- AUTOBIANCHI
- BMW
- CADILLAC
- CITRO�N
- DACIA
- DAF
- FIAT
- FORD
- FSO
- HONDA
- INNOCENTI
- JAGUAR
- LADA
- LANCIA
- LAND ROVER
- LOTUS
- MERCEDES
- MG
- MITSUBISHI
- MORGAN
- MORRIS
- NISSAN
- NSU
- OPEL
- PEUGEOT
- PININFARINA
- PORSCHE
- RELIANT
- RENAULT
- ROVER
- SAAB
- SEAT
- SKODA
- SUZUKI
- TALBOT
- TOYOTA
- TRABANT
- TRIUMPH
- TVR
- VAUXHALL
- VOLVO
- VW
- WARTBURG
- WOLSELEY
- ZASTAVA
- обмеження виробника: Bosch
- Група знижок: LGX
- Вага [кг]: 0,89
- Опір [Ом]: 1,75
- 10500
- Довжина упаковки [см]: 12,80
- Ширина упаковки [см]: 14,80
- Висота упаковки [см]: 9,30
- Номер двигуна TECDOC: 2830
- Напруга [В]: 12
- Якість: EQUIVALENT
- для артикула №: 8010489E
- Кількість полюсів: 2
- Напруга [В]: 12
- Техніка приєднання: DIN+M5
- Приєднувальне гвинтове різьблення: M5
- на вибір:
- Кількість полюсів: 2
- Кількість приєднань: 1
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з резистором
- Номінальна напруга [V]: 14
- Котушка запалювання: з контактним керуванням
- з додатковим резистором
- Код двигуна: 106 (XN1)
- Напруга [В]: 12
- Кількість полюсів: 2
- Код двигуна: 106 (XN1)
- Напруга [В]: 12
- Кількість полюсів: 2
- Організаційний номер: 1714
- Код двигуна: 106 (XN1)
- Напруга [В]: 12
- Кількість полюсів: 2
- Організаційний номер: 1715
- Рік випуску з: 198408
- Код двигуна: XN1
- Кількість полюсів: 2
- Організаційний номер: 1881
- Котушка запалювання: зі штекером свічки запалювання
- Напруга [В]: 12
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Версія: .0
- Нова деталь:
- для виробника маховика: ALFA ROMEO
- ASTON MARTIN
- AUDI
- AUSTIN
- AUTOBIANCHI
- BMW
- CADILLAC
- CITROËN
- DACIA
- DAF
- FIAT
- FORD
- FSO
- HONDA
- INNOCENTI
- JAGUAR
- LADA
- LANCIA
- LAND ROVER
- LOTUS
- MERCEDES
- MG
- MITSUBISHI
- MORGAN
- MORRIS
- NISSAN
- NSU
- OPEL
- PEUGEOT
- PININFARINA
- PORSCHE
- RELIANT
- RENAULT
- ROVER
- SAAB
- SEAT
- SKODA
- SUZUKI
- TALBOT
- TOYOTA
- TRABANT
- TRIUMPH
- TVR
- VAUXHALL
- VOLVO
- VW
- WARTBURG
- WOLSELEY
- ZASTAVA
- Напруга [В]: 12
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Версія: LGK
- Нова деталь:
- для виробника маховика: ALFA ROMEO
- ASTON MARTIN
- AUDI
- AUSTIN
- AUTOBIANCHI
- BMW
- CADILLAC
- CITRO�N
- DACIA
- DAF
- FIAT
- FORD
- FSO
- HONDA
- INNOCENTI
- JAGUAR
- LADA
- LANCIA
- LAND ROVER
- LOTUS
- MERCEDES
- MG
- MITSUBISHI
- MORGAN
- MORRIS
- NISSAN
- NSU
- OPEL
- PEUGEOT
- PININFARINA
- PORSCHE
- RELIANT
- RENAULT
- ROVER
- SAAB
- SEAT
- SKODA
- SUZUKI
- TALBOT
- TOYOTA
- TRABANT
- TRIUMPH
- TVR
- VAUXHALL
- VOLVO
- VW
- WARTBURG
- WOLSELEY
- ZASTAVA
- Напруга [В]: 12
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Версія: BN
- Нова деталь:
- для виробника маховика: ALFA ROMEO
- ASTON MARTIN
- AUDI
- AUSTIN
- AUTOBIANCHI
- BMW
- CADILLAC
- CITRO�N
- DACIA
- DAF
- FIAT
- FORD
- FSO
- HONDA
- INNOCENTI
- JAGUAR
- LADA
- LANCIA
- LAND ROVER
- LOTUS
- MERCEDES
- MG
- MITSUBISHI
- MORGAN
- MORRIS
- NISSAN
- NSU
- OPEL
- PEUGEOT
- PININFARINA
- PORSCHE
- RELIANT
- RENAULT
- ROVER
- SAAB
- SEAT
- SKODA
- SUZUKI
- TALBOT
- TOYOTA
- TRABANT
- TRIUMPH
- TVR
- VAUXHALL
- VOLVO
- VW
- WARTBURG
- WOLSELEY
- ZASTAVA
- Кількість приєднань: 7
- Напруга [В]: 12
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Версія: HQ
- Нова деталь:
- для виробника маховика: ALFA ROMEO
- ASTON MARTIN
- AUDI
- AUSTIN
- AUTOBIANCHI
- BMW
- CADILLAC
- CITRO�N
- DACIA
- DAF
- FIAT
- FORD
- FSO
- HONDA
- INNOCENTI
- JAGUAR
- LADA
- LANCIA
- LAND ROVER
- LOTUS
- MERCEDES
- MG
- MITSUBISHI
- MORGAN
- MORRIS
- NISSAN
- NSU
- OPEL
- PEUGEOT
- PININFARINA
- PORSCHE
- RELIANT
- RENAULT
- ROVER
- SAAB
- SEAT
- SKODA
- SUZUKI
- TALBOT
- TOYOTA
- TRABANT
- TRIUMPH
- TVR
- VAUXHALL
- VOLVO
- VW
- WARTBURG
- WOLSELEY
- ZASTAVA