Котушка запалювання для PORSCHE 911 Кабриолет (991) 3.8 Turbo бензин 520 л.с.
- Модифікація 3.8 Turbo
- Тпи кузова Кабриолет
- Мощность (л.с.) 520
- Объём 3800
- Кол-во цилиндров 6
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Бензин
- Мощность 383
- Привод Привод на все колеса
- Годы выпуска 2013.12 - 2020.05
- Код двигателя MA1.71
- необхідна кількість: 6
- Кількість: 6
- Довжина [мм]: 215
- Ширіна [мм]: 66
- Висота [мм]: 78
- Кількість полюсів: 4
- Кількість входів/виходів: 1
- Колір корпусу: сірий
- Форма штепсельного корпусу: Форма D
- Техніка приєднання: COIL ON PLUG
- Кількість: 6
- Вага [кг]: 0,231
- Кількість полюсів: 4
- Кількість: 6
- Вага [кг]: 0,3
- Кількість полюсів: 4
- Кількість входів/виходів: 1
- Колір корпусу: сірий
- Форма штепсельного корпусу: Форма D
- Вага нетто [кг]: 0,228
- необхідна кількість: 6
- Кількість полюсів: 4
- Кількість: 6
- Довжина [мм]: 215
- Ширіна [мм]: 66
- Висота [мм]: 78
- Вага [кг]: 0,3
- Кількість полюсів: 4
- Кількість приєднань: 1
- Колір корпусу: сірий
- Форма штепсельного корпусу: Форма D
- Вага нетто [кг]: 0,228
- Напруга [В]: 12
- Техніка приєднання: SAE-Kontaktfeder
- Spark Spring
- Кількість приєднань: 1
- Котушка запалювання: з кінцевим ступенем
- зі штекером свічки запалювання
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з електронікою
- необхідна кількість: 6
- Напруга [В]: 12
- Кількість полюсів: 4
- Котушка запалювання: Індивідуальна котушка запалювання
- Код двигуна: MA1.71
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Кількість полюсів: 3
- Котушка запалювання: Індивідуальна котушка запалювання
- Система запалювання котушкова: Система запалювання без розподільника (ПЗ)
- Код двигуна: MA1.71
- Кількість полюсів: 4
- Котушка запалювання: Індивідуальна котушка запалювання
- Система запалювання котушкова: Система запалювання без розподільника (ПЗ)
- Кількість: 6
- Вага [кг]: 0,3
- Кількість полюсів: 4
- Кількість входів/виходів: 1
- Колір корпусу: сірий
- Форма штепсельного корпусу: Форма D
- Вага нетто [кг]: 0,228
- Код двигуна: MA1.71
- Кількість полюсів: 4
- Кількість входів/виходів: 1
- Котушка запалювання: Індивідуальна котушка запалювання
- необхідна кількість: 6
- Кількість полюсів: 4
- Кількість: 6
- необхідна кількість: 6
- Кількість полюсів: 4
- необхідна кількість: 6
- Техніка приєднання: 4 Terminal Plug
- Котушка запалювання: Індивідуальна котушка запалювання
- Кількість: 6
- Вага [кг]: 0,3
- Кількість полюсів: 4
- Кількість входів/виходів: 1
- Колір корпусу: сірий
- Форма штепсельного корпусу: Форма D
- Вага нетто [кг]: 0,228
- Кількість: 6
- Напруга [В]: 12
- Кількість полюсів: 4
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Виконання штекера: Гніздо
- Кількість полюсів: 4
- Робоча напруга [В]: 12
- Котушка запалювання: Індивідуальна котушка запалювання
- Кількість: 6
- Номер двигуна TECDOC: 28544
- необхідна кількість: 6
- Напруга [В]: 14
- Кількість полюсів: 4
- Кількість входів/виходів: 1
- Колір корпусу: чорний
- Напруга [В]: 12
- Кількість полюсів: 4
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Виконання штекера: Гніздо
- Напруга [В]: 12
- для оригінального номера: 9A1 602 104 06
- Кількість полюсів: 4
- Вага [кг]: 0,36
- Кількість полюсів: 3
- Котушка запалювання: Індивідуальна котушка запалювання
- номер компонента: 16634VV
- Система запалювання котушкова: Система запалювання без розподільника (ПЗ)
- Якість: EQUIVALENT
- для артикула №: 8010753E
- Кількість полюсів: 4
- Код двигуна: MA1.71
- Кількість полюсів: 3
- Котушка запалювання: Індивідуальна котушка запалювання
- Система запалювання котушкова: Система запалювання без розподільника (ПЗ)
- Код двигуна: MA1.71
- Кількість полюсів: 4
- Котушка запалювання: Індивідуальна котушка запалювання
- Система запалювання котушкова: Система запалювання без розподільника (ПЗ)
- Кількість: 6
- Напруга [В]: 12
- Кількість полюсів: 4
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Виконання штекера: Гніздо
- Версія: OEM Standard
- Напруга [В]: 12
- Кількість полюсів: 4
- Кількість приєднань: 1
- Кількість входів/виходів: 1
- Котушка запалювання: Індивідуальна котушка запалювання