Котушка запалювання для ROVER 400 II (XW) 420 GTI/GSI/Vitesse бензин 140 л.с.
- Модифікація 420 GTI/GSI/Vitesse
- Тпи кузова седан
- Мощность (л.с.) 140
- Объём 1994
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Бензин
- Мощность 103
- Привод Привод на передние колеса
- Годы выпуска 1992.02 - 1995.04
- Код двигателя 20 M4F
- Рік випуску до: 09.1992
- Код двигуна: 20M4F
- Кількість полюсів: 2
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Система запалювання котушкова: Транзисторна система запалювання (ТЗ)
- Обладнання / обладнання: для ТЗ без розподільника запалювання
- Кількість полюсів: 4
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання М4
- Рік випуску до: 09.1992
- Код двигуна: 20M4F
- Напруга [В]: 12
- для оригінального номера: 211 905 115 B
- Вага [кг]: 0,907
- Вага [кг]: 1,09
- Обладнання / обладнання: для ТЗ без розподільника запалювання
- Кількість полюсів: 4
- Кількість входів/виходів: 4
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання М4
- Форма штепсельного корпусу: прямокутн.
- Кріпильний кут [град.]: 120
- Вага нетто [кг]: 1,036
- необхідна кількість: 1
- Обладнання / обладнання: для ТЗ без розподільника запалювання
- Кількість полюсів: 4
- Кількість входів/виходів: 4
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання М4
- Форма штепсельного корпусу: прямокутн.
- Довжина [мм]: 108
- Ширіна [мм]: 125
- Висота [мм]: 108
- Вага [кг]: 1,09
- Обладнання / обладнання: для ТЗ без розподільника запалювання
- Кількість полюсів: 4
- Кількість приєднань: 4
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання М4
- Форма штепсельного корпусу: прямокутн.
- Кріпильний кут [град.]: 120
- Вага нетто [кг]: 1,036
- Номер двигуна TECDOC: 9502
- Код двигуна: 20 M4F
- для оригінального номера: ADU6717
- необхідна кількість: 1
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Кількість полюсів: 2
- Кількість входів/виходів: 1
- Котушка запалювання: Котушка запалювання розподільника
- Рік випуску до: 199209
- Код двигуна: 20M4F
- Кількість полюсів: 2
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Система запалювання котушкова: Транзисторна система запалювання (ТЗ)
- необхідна кількість: 1
- Опір [Ом]: 9000
- Кількість полюсів: 4
- Організаційний номер: 1762
- Рік випуску до: 199209
- Код двигуна: 20M4F
- Кількість полюсів: 2
- Організаційний номер: 1881
- Котушка запалювання: зі штекером свічки запалювання
- Вага [кг]: 1,09
- Обладнання / обладнання: для ТЗ без розподільника запалювання
- Кількість полюсів: 4
- Кількість входів/виходів: 4
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання М4
- Форма штепсельного корпусу: прямокутн.
- Кріпильний кут [град.]: 120
- Вага нетто [кг]: 1,036
- необхідна кількість: 1
- Обладнання / обладнання: для ТЗ без розподільника запалювання
- Кількість полюсів: 4
- Кількість входів/виходів: 4
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання М4
- Форма штепсельного корпусу: прямокутн.
- Кількість отворів кріплення: 4
- Кількість полюсів: 3
- Кількість полюсів: 6
- Сторона встановлення: Котушка запалювання
- Вага [кг]: 1,09
- Обладнання / обладнання: для ТЗ без розподільника запалювання
- Кількість полюсів: 4
- Кількість входів/виходів: 4
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання М4
- Форма штепсельного корпусу: прямокутн.
- Кріпильний кут [град.]: 120
- Вага нетто [кг]: 1,036
- необхідна кількість: 1
- Опір [Ом]: 9000
- Кількість полюсів: 4
- Організаційний номер: 1762
- Рік випуску до: 199209
- Код двигуна: 20M4F
- Кількість полюсів: 2
- Організаційний номер: 1881
- Котушка запалювання: зі штекером свічки запалювання