Впускний клапан ГБЦ для IVECO P/PA 190-30 HT 305 л.с.
- Модифікація 190-30 HT
- Тпи кузова Седельный тягач
- Мощность (л.с.) 305
- Объём 13798
- Кол-во цилиндров 0
- Кол-во клапанов 0
- Топливо Дизель
- Мощность 224
- Привод
- Годы выпуска 1990.01 - 1992.12
- Код двигателя 8210.22.210,8210.22.236,8210.22.511,8210.22.521,8210.22.523,8210.22.525,8210.22.535,8210.22.537
- Номер двигуна TECDOC: 11387
- Код двигуна: 8210.22.210
- 8210.22.236
- 8210.22.511
- 8210.22.521
- 8210.22.523
- 8210.22.525
- 8210.22.535
- 8210.22.537
- Довжина [мм]: 170
- Матеріал: Біметал
- Хром-марганець-нікелева сталь
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: Хромований шток клапана
- Загартований кінець штока клапана
- Діаметр головки клапана [мм]: 57,5
- Діаметр стрижня клапана [мм]: 11
- Кут сідла клапана [градус]: 30
- Матеріал стрижня клапана: Хромкрем’яниста сталь
- Номер двигуна TECDOC: 11387
- Код двигуна: 8210.22.210
- 8210.22.236
- 8210.22.511
- 8210.22.521
- 8210.22.523
- 8210.22.525
- 8210.22.535
- 8210.22.537
- Довжина [мм]: 170
- Матеріал: Хромкрем’яниста сталь
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: Хромований шток клапана
- Загартоване гніздо клапана
- Загартований кінець штока клапана
- Діаметр головки клапана [мм]: 57,4
- Діаметр стрижня клапана [мм]: 11
- Кут сідла клапана [градус]: 30
- Від'єднання блоку:
- Номер двигуна TECDOC: 11392
- Код двигуна: 8210.22.210
- 8210.22.236
- 8210.22.511
- 8210.22.521
- 8210.22.523
- 8210.22.525
- 8210.22.535
- 8210.22.537
- Техніка приєднання: E
- Довжина [мм]: 170
- Матеріал: Біметал
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: Шток клапана з азотуванням
- Діаметр головки клапана [мм]: 57,5
- Діаметр стрижня клапана [мм]: 11
- Кут сідла клапана [градус]: 30
- Матеріал головки клапана: Хром-марганець-нікелева сталь
- Матеріал стрижня клапана: Хромкрем’яниста сталь
- Відстань паза від закінчення стрижня: 7,5
- Від'єднання блоку:
- Номер двигуна TECDOC: 11388
- Довжина [мм]: 169,9
- Матеріал: Хромкрем’яниста сталь
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: Загартований кінець штока клапана
- Діаметр головки клапана [мм]: 57,5
- Діаметр стрижня клапана [мм]: 11
- Кут сідла клапана [градус]: 30
- Номер двигуна TECDOC: 11387
- Загальна довжина [мм]: 171
- для Ø поршня [мм]: 137
- Діаметр головки клапана [мм]: 57,5
- Діаметр стрижня клапана [мм]: 11
- Кут сідла клапана [градус]: 30
- Номер двигуна TECDOC: 11387
- Загальна довжина [мм]: 170
- для Ø поршня [мм]: 137
- Діаметр головки клапана [мм]: 57,5
- Діаметр стрижня клапана [мм]: 11
- Кут сідла клапана [градус]: 30
- Від'єднання блоку:
- Номер двигуна TECDOC: 11392
- Техніка приєднання: E
- Довжина [мм]: 170
- Матеріал: Біметал
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: Шток клапана з азотуванням
- Діаметр головки клапана [мм]: 57,5
- Діаметр стрижня клапана [мм]: 11
- Кут сідла клапана [градус]: 30
- Матеріал головки клапана: Хром-марганець-нікелева сталь
- Матеріал стрижня клапана: Хромкрем’яниста сталь
- Відстань паза від закінчення стрижня: 7,5
- Від'єднання блоку:
- Номер двигуна TECDOC: 11392
- Код двигуна: 8210.22.210
- 8210.22.236
- 8210.22.511
- 8210.22.521
- 8210.22.523
- 8210.22.525
- 8210.22.535
- 8210.22.537
- Довжина [мм]: 170
- Матеріал: Хромкрем’яниста сталь
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: Хромований шток клапана
- Діаметр головки клапана [мм]: 57,7
- Діаметр стрижня клапана [мм]: 11
- Кут сідла клапана [градус]: 30
- Відстань паза від закінчення стрижня: 10,5
- Від'єднання блоку:
- Номер двигуна TECDOC: 11392
- Довжина [мм]: 170
- Матеріал: Хромкрем’яниста сталь
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: Хромований шток клапана
- Діаметр головки клапана [мм]: 57,7
- Діаметр стрижня клапана [мм]: 11
- Кут сідла клапана [градус]: 30
- Відстань паза від закінчення стрижня: 10,5
- Від'єднання блоку:
- Номер двигуна TECDOC: 11392
- Довжина [мм]: 170
- Матеріал: Хромкрем’яниста сталь
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: Хромований шток клапана
- Діаметр головки клапана [мм]: 57,7
- Діаметр стрижня клапана [мм]: 11
- Кут сідла клапана [градус]: 30
- Відстань паза від закінчення стрижня: 10,5