![](https://vikingcars.com.ua/media/files/logos/inside-placeholder-audi-11.png)
Насос гідропідсилювача керма для AUDI A4 B5 (8D2) 1.8 T quattro бензин 150 л.с.
- Модифікація 1.8 T quattro
- Тпи кузова седан
- Мощность (л.с.) 150
- Объём 1781
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 5
- Топливо Бензин
- Мощность 110
- Привод Привод на все колеса
- Годы выпуска 1995.01 - 2000.11
- Код двигателя AEB,ANB,APU,ARK,ATW,AWT
- Номер шасі з: 8D-V-198 001
- Робочий тиск [бар]: 110
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Нова деталь без застави:
Показати еще
![SPIDAN 53717 SPIDAN 53717](https://picture.new.by/images/1/53708b6d4d9da6c3f3c91bd866deee80bd4c8fdb.jpg)
- Номер шасі до: 8D V 180 000
- Профіль маточини: Triangle
- Робочий тиск [бар]: 110
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Замінна частина:
- Дотримуватися сервісної інформації:
![SPIDAN 53742 SPIDAN 53742](https://picture.new.by/images/1/d6e27352c903f36317620957cb96f28aac352546.jpg)
- Номер шасі з: 8D V 180 001
- Профіль маточини: Triangle
- Робочий тиск [бар]: 102
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Замінна частина:
- Дотримуватися сервісної інформації:
![BOSCH K S00 000 311 BOSCH K S00 000 311](https://picture.new.by/images/30/ee15162551dee8dcab95c96069817d37954fcfa9.jpg)
- Номер двигуна TECDOC: 4199
- Рік випуску до: 03.1997
- Номер шасі до: 8D..V..198 000
- Код двигуна: AEB
- Тиск [бар]: 110
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 50
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Види насосів: Лопатевий насос
![BOSCH K S00 000 537 BOSCH K S00 000 537](https://picture.new.by/images/30/40fc7a99ce29782e1f8302278091d36607e2b588.jpg)
- Від'єднання блоку:
- Номер двигуна TECDOC: 4199
- Рік випуску з: 04.1997
- 07.1998
- Рік випуску до: 12.1998
- 10.2000
- Номер шасі з: 8D..V..198 001
- Код двигуна: AEB
- ARK
- ANB
- APU
- Тиск [бар]: 110
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 50
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Види насосів: Лопатевий насос
![BOSCH K S01 000 281 BOSCH K S01 000 281](https://picture.new.by/images/30/ee15162551dee8dcab95c96069817d37954fcfa9.jpg)
- Номер двигуна TECDOC: 4199
- Рік випуску до: 03.1997
- Номер шасі до: 8D..V..198 000
- Код двигуна: AEB
- Тиск [бар]: 110
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 50
- Замінна частина:
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Види насосів: Лопатевий насос
![BOSCH K S01 000 507 BOSCH K S01 000 507](https://picture.new.by/images/30/40fc7a99ce29782e1f8302278091d36607e2b588.jpg)
- Номер двигуна TECDOC: 4199
- Рік випуску з: 04.1997
- 07.1998
- Рік випуску до: 12.1998
- 10.2000
- Номер шасі з: 8D..V..198 001
- Код двигуна: AEB
- ARK
- ANB
- APU
- Тиск [бар]: 110
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 50
- Замінна частина:
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Види насосів: Лопатевий насос
![TRISCAN 8515 29616 TRISCAN 8515 29616](https://picture.new.by/images/108/1f27204bcb8a2513e4d7cb45d5a61df6e4ed44a3.jpg)
- Номер шасі з: 8D V 180 001
- обмеження виробника: ZF
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Рім'яний шків: без шківа на декілька ременів
- Номер насоса: 7691 955 185
- 7691 955 235
![TRISCAN 8515 29617 TRISCAN 8515 29617](https://picture.new.by/images/108/6ac685098a662124d5f4931cb9b14e481b023a7e.jpg)
- Номер двигуна від: 8D V 180 000
- обмеження виробника: ZF
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Рім'яний шків: зі шківом на декілька ременів
- Номер насоса: 7691 955 281
![OPTIMAL HP-217 OPTIMAL HP-217](https://picture.new.by/images/129/9647b49abf4916180226f3dfcee95c155c5048ed.jpg)
- Номер шасі до: 8DV180000
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
![OPTIMAL HP-242 OPTIMAL HP-242](https://picture.new.by/images/129/aaa15e65b587ace1078e9d8f71c4bcd98a35d7af.jpg)
- Номер шасі з: 8D-V-180001
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
![MAPCO 27816 MAPCO 27816](https://picture.new.by/images/133/d2b764f94beef3f2af49ad883ec4257e6ddd542f.jpg)
- Номер шасі до: 8D-V-198 000
- Профіль маточини: dreieckig 3-loch
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Нова деталь без застави:
![MAPCO 27817 MAPCO 27817](https://picture.new.by/images/133/3f65fdc9d201be7be599d07a68baf9d972e99277.jpg)
- Номер шасі до: 8D-V-194 266
- Профіль маточини: dreieckig 3-loch
- Тиск [бар]: 110
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Розмір різьблення 2: M18x2.5
- Розмір різьблення з'єднання напірного трубопроводу: M16x2
- Нова деталь без застави:
![MAPCO 27818 MAPCO 27818](https://picture.new.by/images/133/cdb886c7fc1e16bcfa8c9a702eb11fabd71273fb.jpg)
- Номер шасі з: 8D-V-194 267
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Форма адаптера: трикутн.
- Нова деталь без застави:
![MAPCO 27818/2 MAPCO 27818/2](https://picture.new.by/images/133/c2e72e14fec20e2f783c0e0f04aae37c9a13cbca.jpg)
- Номер шасі з: 8D-V-194 267
- Додатковий артикул / Додаткова інформація: з натяжною планкою, натяжний ролик
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з ременем
- З багатьох частин: трикомпонент.
- Нова деталь без застави:
![MEYLE 114 631 0021 MEYLE 114 631 0021](https://picture.new.by/images/144/b94c3f83a64f690182e9c63b34303a70bc396ebd.jpg)
- Номер шасі до: 8D-V-180 000
- обмеження виробника: ZF
- Робочий тиск [бар]: 120
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Нова деталь без застави:
![URW 32-71507 URW 32-71507](https://picture.new.by/images/155/067dff5ea98805ed2c9e9ebc31bfac8b.jpg)
- Номер шасі до: 8D-V-198000
- обмеження виробника: ZF
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Тип складання: з гвинтовим кріпленням
![URW 32-71512 URW 32-71512](https://picture.new.by/images/155/a498bf0e1a2d0891354ecc2aa22cf690.jpg)
- Номер шасі з: 8D-V-198001
- обмеження виробника: ZF
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Тип складання: з гвинтовим кріпленням
- Тип кріплення: 3-точкове кріплення
![TRW JPR167 TRW JPR167](https://picture.new.by/images/161/2f6d373817bb9202cc1d234df73e5649db96eac8.jpg)
- Рік випуску до: 03.1997
- Тиск [бар]: 110
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Враховувати технічні дані:
- Розмір різьблення 2: M18x2.5
- Форма адаптера: трикутн.
- Розмір різьблення з'єднання напірного трубопроводу: M16x2
![TRW JPR261 TRW JPR261](https://picture.new.by/images/161/d93a8aa623b610b44ee4debe9cdbcfef530c6d4a.jpg)
- Рік випуску з: 04.1997
- Тиск [бар]: 110
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Враховувати технічні дані:
- Форма адаптера: трикутн.
- Діаметр кінця впускної труби [мм]: 16
- відстань від адаптера до насоса [мм]: 32
- Розмір різьблення з'єднання напірного трубопроводу: M16x2
![VAICO V10-0572 VAICO V10-0572](https://picture.new.by/images/162/807fcdab494e34d1fb7b574a98c7c5f25b532658.jpg)
- Номер шасі з: 8D V 180 001
- для оригінального номера: 8D0 145 156 K
- обмеження виробника: ZF
- Довжина [мм]: 125
- Ширіна [мм]: 128,0
- Висота [мм]: 106
- Вага [кг]: 1,662
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- для лівостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Види насосів: Лопатевий насос
- Нова деталь:
- Форма адаптера: трикутн.
- Звернути увагу на задані величини виробника трансп.:
- Дотримуватися інформації з монтажу:
- Дотримуватися заправних обсягів системи:
![VAICO V10-0573 VAICO V10-0573](https://picture.new.by/images/162/8bee268e10fb7fc14075cdfc44f64ced66b7f3b5.jpg)
- Номер шасі з: 8D V 180 001
- для оригінального номера: 8D0 145 156 T
- обмеження виробника: ZF
- Довжина [мм]: 128
- Ширіна [мм]: 100,0
- Висота [мм]: 107
- Вага [кг]: 1,622
- Тиск [бар]: 110
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- для правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без ременя
- Види насосів: Лопатевий насос
- Нова деталь:
- Форма адаптера: трикутн.
- Звернути увагу на задані величини виробника трансп.:
- Дотримуватися інформації з монтажу:
- Дотримуватися заправних обсягів системи:
![VAICO V10-2626 VAICO V10-2626](https://picture.new.by/images/162/d24a30ed2e11d63d9a90f82daff9cf3518012f98.jpg)
- Номер шасі до: 8DV180000
- Довжина [мм]: 170
- Ширіна [мм]: 100
- Висота [мм]: 115
- Вага [кг]: 1,762
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- для лівостороннього рульового керування
- Види насосів: Лопатевий насос
- Нова деталь:
- Звернути увагу на задані величини виробника трансп.:
- Дотримуватися інформації з монтажу:
- Дотримуватися заправних обсягів системи:
![ERA Benelux SP8017 ERA Benelux SP8017](https://picture.new.by/images/224/c82c0a59b5bd6af36f6e69ca65a51ed6caac6fc1.jpg)
- Номер шасі до: 8D-V-194 266
![ERA Benelux SP8488 ERA Benelux SP8488](https://picture.new.by/images/224/e32ae3d777f710ff50b7d1e5a85ba22514009ce2.jpg)
- Номер шасі з: 8D-V-194 267
![ELSTOCK 15-0006 ELSTOCK 15-0006](https://picture.new.by/images/226/c6554d7849a2e63bab48ca08d485ee86342b2f39.jpg)
- Рік випуску з: 01.1997
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- для виробника рульового управління: ZF
- Вага нетто [кг]: 1,7
![ELSTOCK 15-0012 ELSTOCK 15-0012](https://picture.new.by/images/226/23a86531eeaa20eb72eb03a75dba8cee19fc16b0.jpg)
- Рік випуску з: 01.1997
- Профіль маточини: Triangle
- обмеження виробника: Hub Height 98mm
- Port depth 15mm
- Тиск [бар]: 110
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- для виробника рульового управління: ZF/Saginaw/KYB
- Вага нетто [кг]: 1,7
![ELSTOCK 15-0653 ELSTOCK 15-0653](https://picture.new.by/images/226/7a5aafa06e7fb21a5034d7e250ca0a721dfe3b67.jpg)
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Вага нетто [кг]: 1,7
![SASIC 7076064 SASIC 7076064](https://picture.new.by/images/260/37aa1413ec954c6f0592b6efdf89a58c41d00e84.jpg)
- для оригінального номера: 8D0145156AX
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Рік випуску до: 03.1997
- Тиск [бар]: 110
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Розмір різьблення 2: M18x2.5
- Форма адаптера: трикутн.
- Дотримуватися сервісної інформації:
- Розмір різьблення з'єднання напірного трубопроводу: M16x2
![IPD 36-2094 IPD 36-2094](https://picture.new.by/images/262/9ced8316eebd4a5c1261c81b5fd6d6c1ee579db7.jpg)
- Рік випуску з: 04.1997
- Тиск [бар]: 110
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Форма адаптера: трикутн.
- Діаметр кінця впускної труби [мм]: 16
- відстань від адаптера до насоса [мм]: 32
- Дотримуватися сервісної інформації:
- Розмір різьблення з'єднання напірного трубопроводу: M16x2
![JP GROUP 1145100400 JP GROUP 1145100400](https://picture.new.by/images/268/d2097a7718fedf6411e505ed4320aac8bff91eb6.jpg)
- Рік випуску з: 01.1997
- Номер шасі до: 8D-V-180 000
- обмеження виробника: ZF
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
![JP GROUP 1145101600 JP GROUP 1145101600](https://picture.new.by/images/268/56f17e6caf4d3296eedadc12d9830e8bfeb03918.jpg)
- Рік випуску з: 01.1997
- Номер шасі з: 8DV180001
- обмеження виробника: ZF-SAGINAW
- Тиск [бар]: 110
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
![FENOX HPS00032 FENOX HPS00032](https://picture.new.by/images/271/fd201f7cdf03c1bfa9a053843bcef08398f30797.jpg)
- Тиск [бар]: 120
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
![LIZARTE 04.13.0060 LIZARTE 04.13.0060](https://picture.new.by/images/292/bfd957b1c46dd91cd24e9931fd92cb08.jpg)
- Рік випуску з: 199703
- Номер шасі з: 8D-V-198 001
- Код двигуна: AEB
- для оригінального номера: 8D0 145 156 KX
- Тип зарядки: Турбо
- обмеження виробника: ZF
- Колір: чорний
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Гарантія: Гарантія 2 роки
- Специфікація: VER FOTOS..
![LIZARTE 04.22.0157 LIZARTE 04.22.0157](https://picture.new.by/images/292/ae3a7bf53de613127f21c59b730e8aa6.jpg)
- Номер шасі до: 8D-V-198 000
- обмеження виробника: LUK
- Тиск [бар]: 120
- Колір: чорний
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Гарантія: Гарантія 2 роки
![LIZARTE 04.23.0157 LIZARTE 04.23.0157](https://picture.new.by/images/292/04d55170baf087aaba04a9fb7ff941b9.jpg)
- Номер шасі до: 8D-V-198 000
- обмеження виробника: ZF
- Тиск [бар]: 120
- Колір: чорний
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Впускн. Ø [мм]: 18
- Випускн.-Ø [мм]: 16
- Гарантія: Гарантія 2 роки
- Специфікація: VER FOTOS.
![LIZARTE 04.94.0105 LIZARTE 04.94.0105](https://picture.new.by/images/292/62c2cd406be30635039bf8d93ff253d6.jpg)
- обмеження виробника: KAYABA
- Тиск [бар]: 110
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Гарантія: Гарантія 2 роки
![LENCO SP3217 LENCO SP3217](https://picture.new.by/images/293/41edd4574cfb17212c81c02d2d05497c.jpg)
- Номер шасі до: 8D V 180 000
- Профіль маточини: Triangle
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
![LENCO SP3242 LENCO SP3242](https://picture.new.by/images/293/67c2d58b78161337d4b1699e3446bf79.jpg)
- Номер шасі з: 8D V 180 001
- Профіль маточини: Triangle
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Рік випуску до: 199703
- Тиск [бар]: 110
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Розмір різьблення 2: M18x2.5
- Форма адаптера: трикутн.
- Розмір різьблення з'єднання напірного трубопроводу: M16x2
![AUTEX 863099 AUTEX 863099](https://picture.new.by/images/300/4178ca535b444ebb0408cd4520c8982a.jpg)
- Рік випуску з: 199704
- Тиск [бар]: 110
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Форма адаптера: трикутн.
- Діаметр кінця впускної труби [мм]: 16
- відстань від адаптера до насоса [мм]: 32
- Розмір різьблення з'єднання напірного трубопроводу: M16x2
![TOPRAN 112 445 TOPRAN 112 445](https://picture.new.by/images/301/5da517d9c5d2074de514827ffe2c8181522fb512.jpg)
- Номер шасі з: 8D-V-180001
- Конструктивний варіант: AEB
- Робочий тиск [бар]: 110
- Види насосів: Лопатевий насос
- Нова деталь:
- Повернення старої деталі не обов'язкове:
- для виробника рульового управління: ZF
![GENERAL RICAMBI PI0251 GENERAL RICAMBI PI0251](https://picture.new.by/images/316/12d4423ffc44c3a4ef9b720cea5d71710e361a0c.jpg)
- Номер шасі до: ->8DV-194 266
- обмеження виробника: ZF-LUK
- Тиск [бар]: 120
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Тип підвіски: для ТЗ без пневматичної підвіски
![GENERAL RICAMBI PI0306 GENERAL RICAMBI PI0306](https://picture.new.by/images/316/3be7c342c5f070206835aac482d7d92d87be4fa3.jpg)
- Номер шасі з: 8DV-194 267 ->
- обмеження виробника: ZF
- Тиск [бар]: 110
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
![AUTOMEGA 110046310 AUTOMEGA 110046310](https://picture.new.by/images/323/336a2cb4b2c950b5815cd7019abfc56a07e978fb.jpg)
- Номер шасі з: 8D_V_180001
- Код двигуна: AEB
- обмеження виробника: ZF
- Тиск [бар]: 110
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Види насосів: Лопатевий насос
- Нова деталь:
![DA SILVA DP2231 DA SILVA DP2231](https://picture.new.by/images/332/498badb37ae585316400a58403607b5a.jpg)
- Тиск [бар]: 120
- Загальна довжина [мм]: 106
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- для виробника рульового управління: ZF
- Розмір різьблення з'єднання напірного трубопроводу: ?18mm
- Розмір різьблення з'єднання зворотного дроту: F16x150
![DA SILVA DP2238 DA SILVA DP2238](https://picture.new.by/images/332/4240c46832a1d53abeac160fa436be73.jpg)
- Тиск [бар]: 110
- Загальна довжина [мм]: 160
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- для виробника рульового управління: ZF
- Розмір різьблення з'єднання напірного трубопроводу: F18x150
- Розмір різьблення з'єднання зворотного дроту: F16x150
![DA SILVA DP2319 DA SILVA DP2319](https://picture.new.by/images/332/8d65e52015da7aac096fd8bc2e427d2b.jpg)
- Номер шасі до: 8D-V-180 000
- Тиск [бар]: 110
- Загальна довжина [мм]: 161
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- для виробника рульового управління: ZF
- Розмір різьблення з'єднання напірного трубопроводу: F18x150
- Розмір різьблення з'єднання зворотного дроту: F16x150
![DA SILVA DP2322 DA SILVA DP2322](https://picture.new.by/images/332/e4cdf7d143fa03c9fb30c964b8080ffb.jpg)
- Тиск [бар]: 110
- Загальна довжина [мм]: 98
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- для виробника рульового управління: ZF
- Розмір різьблення з'єднання напірного трубопроводу: ?16mm
- Розмір різьблення з'єднання зворотного дроту: F16x150
![DA SILVA DP2355 DA SILVA DP2355](https://picture.new.by/images/332/538dfa4f12a2fd313d9872732f3085a4.jpg)
- Номер шасі з: 8D-V-180 001
- Тиск [бар]: 100
- Загальна довжина [мм]: 98
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- для виробника рульового управління: ZF
- Розмір різьблення з'єднання напірного трубопроводу: ?16mm
- Розмір різьблення з'єднання зворотного дроту: F16x150
![DA SILVA DP2595 DA SILVA DP2595](https://picture.new.by/images/332/10d6abe46726ffa807c256b70e8fe388.jpg)
- Тиск [бар]: 127
- Загальна довжина [мм]: 98
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- для виробника рульового управління: ZF / KAYABA
- Розмір різьблення з'єднання напірного трубопроводу: ?16mm
- Розмір різьблення з'єднання зворотного дроту: F16x150
![DA SILVA DP2643 DA SILVA DP2643](https://picture.new.by/images/332/308f7b9bdcb8abb90f744e346d926e9f.jpg)
- Тиск [бар]: 120
- Загальна довжина [мм]: 98
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- для виробника рульового управління: ZF / LuK
- Розмір різьблення з'єднання напірного трубопроводу: ?16mm
- Розмір різьблення з'єднання зворотного дроту: F16x150
![DA SILVA DP3065 DA SILVA DP3065](https://picture.new.by/images/332/d19b88de09da97357ebcfd1bab82822a.jpg)
- Загальна довжина [мм]: 117
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø шківа [мм]: 120
- Рім'яний шків: з подвійним шківом ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- для виробника рульового управління: SAGINAW
- Розмір різьблення з'єднання напірного трубопроводу: ?16mm
- Розмір різьблення з'єднання зворотного дроту: F16x150
![WAT BAD52Z WAT BAD52Z](https://picture.new.by/images/429/c7f5fe61720d3d0ee4bf25745c565bd2.jpg)
- Висота [мм]: 98,5
- Розмір різьблення: M8
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- до діаметра валу [мм]: 17
- для виробника рульового управління: ZF
![WAT BAD54Z WAT BAD54Z](https://picture.new.by/images/429/895b12acc15169c018a1f2ca4cadf974.jpg)
- Рік випуску з: 199703
- Номер шасі з: 8D-V-198 001
- Код двигуна: AEB
- для оригінального номера: 8D0 145 156 KX
- Тип зарядки: Турбо
- Розмір різьблення: M8
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- до діаметра валу [мм]: 17
- для виробника рульового управління: ZF
![WAT BAD61Z WAT BAD61Z](https://picture.new.by/images/429/15acc6ea6b581b5f4b5c76d2e9eac51d.jpg)
- Висота [мм]: 98
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- для виробника рульового управління: ZF
![WAT BAD64Z WAT BAD64Z](https://picture.new.by/images/429/cbf95390033e4c9b449f03c4376e9b4b.jpg)
- Рік випуску до: 199703
- Розмір різьблення: M8
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- до діаметра валу [мм]: 19
- для виробника рульового управління: ZF
![WAT BAD66Z WAT BAD66Z](https://picture.new.by/images/429/c02247b8cefd2d5e5424b9440d513c8a.jpg)
- Розмір різьблення: M8
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- до діаметра валу [мм]: 19
- для виробника рульового управління: ZF
![WAT BGM58S WAT BGM58S](https://picture.new.by/images/429/516610f45dfe74493b375df20e2a4914.jpg)
- Рік випуску з: 199703
- Номер шасі з: 8D-V-198 001
- Код двигуна: AEB
- для оригінального номера: 8D0 145 156 KX
- Тип зарядки: Турбо
- Висота [мм]: 123,5
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø шківа [мм]: 120
- для виробника рульового управління: SAGINAW
![WAT BVW51K WAT BVW51K](https://picture.new.by/images/429/02328c638947ac5d2215858e8c3011a4.jpg)
- Рік випуску з: 199704
- Розмір різьблення: M8
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- до діаметра валу [мм]: 17
- для виробника рульового управління: KAYABA
![WAT BVW58Z WAT BVW58Z](https://picture.new.by/images/429/58732bff9da063419e90fe3a32735594.jpg)
- Розмір різьблення: M8
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- до діаметра валу [мм]: 17
- для виробника рульового управління: ZF
- обмеження виробника: LUK
- Висота [мм]: 162
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Впускн. Ø [мм]: 18
- Випускн.-Ø [мм]: 16
- для діаметра валу [мм]: 19
- обмеження виробника: ZF
- Висота [мм]: 174
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Впускн. Ø [мм]: 18
- Випускн.-Ø [мм]: 16
- для діаметра валу [мм]: 19
![SERCORE 07B574 SERCORE 07B574](https://picture.new.by/images/431/29a4958ef67dd41e4cd30b5ee35fe7ba.jpg)
- обмеження виробника: SAGINAW
- Висота [мм]: 106
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Впускн. Ø [мм]: 16
- Випускн.-Ø [мм]: 16
- для діаметра валу [мм]: 17
![SERCORE 07B574K SERCORE 07B574K](https://picture.new.by/images/431/69106214668e4581d49dbd768b245721.jpg)
- обмеження виробника: KAYABA
- Висота [мм]: 105
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Впускн. Ø [мм]: 16
- Випускн.-Ø [мм]: 16
- для діаметра валу [мм]: 15
![SERCORE 07B574Z SERCORE 07B574Z](https://picture.new.by/images/431/5cefbf1b2dc8a9899e811b42118f5ac2.jpg)
- обмеження виробника: ZF
- Висота [мм]: 117
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Впускн. Ø [мм]: 16
- Випускн.-Ø [мм]: 16
- для діаметра валу [мм]: 17
![DRI 715520006 DRI 715520006](https://picture.new.by/images/460/da5a7f7280ff3e3e973e0477fa5ddaf9.jpg)
- Рік випуску з: 199701
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- для виробника рульового управління: ZF
- Вага нетто [кг]: 1,7
![DRI 715520012 DRI 715520012](https://picture.new.by/images/460/4c77c6f221f5396eb55be8e5e660cc82.jpg)
- Рік випуску з: 199701
- Профіль маточини: Triangle
- обмеження виробника: Hub Height 98mm
- Port depth 15mm
- Тиск [бар]: 110
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- для виробника рульового управління: ZF/Saginaw/KYB
- Вага нетто [кг]: 1,7
![DRI 715520653 DRI 715520653](https://picture.new.by/images/460/22a72aebf200e27361df510a445a2326.jpg)
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Вага нетто [кг]: 1,7
![BGA PSP0105 BGA PSP0105](https://picture.new.by/images/478/00120081ff0c7ab6ed3bd753d46108f2e3fc0b41.jpg)
- Тиск [бар]: 115
- Ø шківа [мм]: 16
- Рім'яний шків: без шківа ременя
![CASCO CSP73134AS CASCO CSP73134AS](https://picture.new.by/images/484/4e11192c799af4cdb01489d4073fb498.jpg)
- Тиск [бар]: 110
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Версія: AS
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: ZF
- для виробника маховика: AUDI
- SKODA
- VW
![VIKA 11451156401 VIKA 11451156401](https://picture.new.by/images/4346/1f9b1439e4c3ceb1fa52f037545213afa39dd4b0.jpg)
![VIKA 41450105501 VIKA 41450105501](https://picture.new.by/images/4346/afdd66f664af1cd3723f496652c6b3a1c26b01a4.jpg)
![LAUBER 55.5235 LAUBER 55.5235](https://picture.new.by/images/4496/1b781964308570b65016825a528d8b3e.jpg)
- Рік випуску з: 199703
- Код двигуна: AEB
- Тип зарядки: Турбонагнітач на ВГ
- Профіль маточини: Triangle
- Техніка приєднання: M16 X 1.5mm (Female)
- Тиск [бар]: 110
- Приєднувальне гвинтове різьблення: 16mm Hose Connection
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без розширювального бачка
- Гарантія: Гарантія 2 роки
![LAUBER 55.5281 LAUBER 55.5281](https://picture.new.by/images/4496/80bbc0eec4091a93df2fc9a936dae0a3.jpg)
- Номер шасі до: 8D-V-198 000
- Профіль маточини: Triangle
- Техніка приєднання: M16 X 1.5mm (Female)
- Тиск [бар]: 110
- Приєднувальне гвинтове різьблення: M18 X 1.5mm (Female)
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без розширювального бачка
- Розмір різьблення 1: M16
- M18
- Розмір різьблення 2: 2,5
- Гарантія: Гарантія 2 роки
![SANDO SSP73134.0 SANDO SSP73134.0](https://picture.new.by/images/4592/8a7e0185338449120254c7782052ced8.jpg)
- Тиск [бар]: 110
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Версія: .0
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: ZF
- для виробника маховика: AUDI
- SKODA
- VW
![STELLOX 00-35519-SX STELLOX 00-35519-SX](https://picture.new.by/images/4595/2aa9539e70fb6691d75a57436a6ab872ed297242.jpg)
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- для правостороннього рульового керування
- Форма адаптера: трикутн.
- Діаметр кінця впускної труби [мм]: 16
- відстань від адаптера до насоса [мм]: 32
- Розмір різьблення з'єднання напірного трубопроводу: M16x2
![STELLOX 00-36340-SX STELLOX 00-36340-SX](https://picture.new.by/images/4595/11a387ad9c716fc8747df060c524041710604af6.jpg)
![SHAFTEC HP018 SHAFTEC HP018](https://picture.new.by/images/4607/11c414f69a35c3f97550c5c8ddd85af2.jpg)
- Тиск [бар]: 120
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Тип кріплення: 3-точкове кріплення
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Кількість різьбових отворів: 3
- для виробника рульового управління: ZF
- Форма адаптера: трикутн.
- Кількість отворів кріплення на адаптері: 3
![SHAFTEC HP018N SHAFTEC HP018N](https://picture.new.by/images/4607/83ef6a922de9d5e5198f543d3f4fd226.jpg)
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Нова деталь:
![OSSCA 00096 OSSCA 00096](https://picture.new.by/images/4683/a88064b282203ec3310ce0b15fe10617ff099216.jpg)
- Тиск [бар]: 120
- Розмір різьблення: M8
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Матеріал: Алюміній
![OSSCA 07520 OSSCA 07520](https://picture.new.by/images/4683/f6f262ce9ab1b5e618e5811673071e7c252e6717.jpg)
- Тиск [бар]: 120
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Впускн. Ø [мм]: 18
- Випускн.-Ø [мм]: 16
![PROFIT 3040-0097 PROFIT 3040-0097](https://picture.new.by/images/4686/8ec270197a8bdff8122bf46093f7985c63d2282b.jpg)
- Параметр: 251621
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
![PROFIT 3040-7808 PROFIT 3040-7808](https://picture.new.by/images/4686/054102ae468c0f09b3d5df56c56cf432b6b69acc.jpg)
- Параметр: 251645
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
![Borsehung B13210 Borsehung B13210](https://picture.new.by/images/4815/0cd18a2024eb49cb0f411c4d9cdc94e3f58965e0.jpg)
- Робочий тиск [бар]: 110
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 50
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Види насосів: Лопатевий насос
![AUTOMEGA 210010410 AUTOMEGA 210010410](https://picture.new.by/images/323/7d901ce38ee6d1a78249cb8aaeda0bd6220bfe6c.jpg)
- Номер шасі до: 8D_V_180 000
- обмеження виробника: ZF
- Тиск [бар]: 120
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
![MAXGEAR 48-0152 MAXGEAR 48-0152](https://picture.new.by/images/403/86b1e8452c49306e72b14e7b73eaab10.jpg)
- Номер шасі з: 8D-V-198001
- Тиск [бар]: 120
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
![KAMOKA PP014 KAMOKA PP014](https://picture.new.by/images/185/59d5507730381c42c0f39f43d76ec6cb2bfe4cfd.jpg)
- Тиск [бар]: 110
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Форма адаптера: трикутн.
- Діаметр кінця впускної труби [мм]: 16
- відстань від адаптера до насоса [мм]: 32
- Розмір різьблення з'єднання напірного трубопроводу: M16x2
![KAMOKA PP015 KAMOKA PP015](https://picture.new.by/images/185/cc8e11f00d1b81ada0b72e16e2bdaeaa05314232.jpg)
- Тиск [бар]: 110
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Форма адаптера: трикутн.
- Розмір різьблення з'єднання напірного трубопроводу: M16x2
![KAMOKA PP017 KAMOKA PP017](https://picture.new.by/images/185/c2b9970386584d660b4827560696fa9a1d1dd27e.jpg)
- обмеження виробника: ZF
- Тиск [бар]: 120
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Відстань між отворами кріплення [мм]: 80
- Форма адаптера: трикутн.
- Діаметр кінця впускної труби [мм]: 16
- відстань від адаптера до насоса [мм]: 32
- Кількість отворів кріплення на адаптері: 3
- Розмір різьблення з'єднання напірного трубопроводу: M16x2
![ESEN SKV 10SKV220 ESEN SKV 10SKV220](https://picture.new.by/images/4969/fbaffe29c96db9578821275f2d483445.jpg)
- Рік випуску з: 199701
- Вага [кг]: 1,84
- Робочий тиск [бар]: 100
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Продуктивність [л/год]: 70
- Гарантія: Гарантія 3 роки
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
![WXQP 313405 WXQP 313405](https://picture.new.by/images/6347/8733fc209fd2678795141e95754f47a697916eaa.jpg)
![CEVAM 131256 CEVAM 131256](https://picture.new.by/images/393/2f5d458d6f8438267e919dc98fc8da12.jpg)
- Номер шасі до: 8D-V-198 000
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- для виробника рульового управління: ZF
![CEVAM 130434 CEVAM 130434](https://picture.new.by/images/393/23044d6d35a96e856ade18d4dfde7141.jpg)
- Рік випуску з: 03.1997
- Номер шасі з: 8D-V-198 001
- для оригінального номера: 8D0 145 156 KX
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- для виробника рульового управління: ZF
![DYNAMATRIX DPSP145 DYNAMATRIX DPSP145](https://picture.new.by/images/4318/e683c400dbdbaddfb53d4edb24d0f4d7030d0f34.jpg)
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
![MOTORHERZ P1034HG MOTORHERZ P1034HG](https://picture.new.by/images/6790/b8e51a46f3eaa77a5b0c36db14ee3587097739cb.jpg)
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
![HELLA 8TL 359 000-271 HELLA 8TL 359 000-271](https://picture.new.by/images/2/bc063d938db3824579f3ff89408f9f2ecb0ba4ab.jpg)
- Рік випуску з: 04.1997
- обмеження виробника: No
- Тиск [бар]: 110
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- для виробника рульового управління: ZF
- Потрібно монтаж / демонтаж фахівцями!:
![MILES DC19025 MILES DC19025](https://picture.new.by/images/6495/c8842abbbdd21719ef83228b7e93eab095cc9526.jpg)
- Тиск [бар]: 105
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
![NTY SPW-AU-006 NTY SPW-AU-006](https://picture.new.by/images/6355/2a5cd527b37dbdff4dd9c57bb736720888ba8c61.jpg)
- Рік випуску до: 03.1997
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Рім'яний шків: без шківа на декілька ременів
- Серійний номер: SPW-AU-006
![NTY SPW-VW-017 NTY SPW-VW-017](https://picture.new.by/images/6355/de6f0064b3ec50ad3a5df20a986e1b1d261f6f1c.jpg)
- Рік випуску з: 04.1997
- Тиск [бар]: 110
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Рім'яний шків: без шківа на декілька ременів
- Серійний номер: SPW-VW-017
![TMI PU00012 TMI PU00012](https://picture.new.by/images/4830/23a86531eeaa20eb72eb03a75dba8cee19fc16b0.jpg)
- Рік випуску з: 01.1997
- Профіль маточини: Triangle
- обмеження виробника: Hub Height 98mm
- Port depth 15mm
- Тиск [бар]: 110
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- для виробника рульового управління: ZF/Saginaw/KYB
- Вага нетто [кг]: 1,7
![TMI PU00006 TMI PU00006](https://picture.new.by/images/4830/c6554d7849a2e63bab48ca08d485ee86342b2f39.jpg)
- Рік випуску з: 01.1997
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- для виробника рульового управління: ZF
- Вага нетто [кг]: 1,7
![TMI PU00654 TMI PU00654](https://picture.new.by/images/4830/7a5aafa06e7fb21a5034d7e250ca0a721dfe3b67.jpg)
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Вага нетто [кг]: 1,7
![WXQP 311683 WXQP 311683](https://picture.new.by/images/6347/362a86dd898bfdfb37070698ec6075db3bebdd86.jpg)
![G.U.D. GPP100104 G.U.D. GPP100104](https://picture.new.by/images/4844/f27908894348421019509ff09f27dfc014cd4b5d.jpg)
- Тиск [бар]: 120
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Номер продукції: GPP100104
![G.U.D. GPP100115 G.U.D. GPP100115](https://picture.new.by/images/4844/08f0825839b50b60a412736253d6d8532fe62835.jpg)
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Номер продукції: GPP100115
![Metalcaucho 50530 Metalcaucho 50530](https://picture.new.by/images/4664/400d83e9be0a3e90cb9843dac2397d968455ef94.jpg)
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Форма адаптера: трикутн.
- Нова деталь без застави:
- Тиск [бар]: 120
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Номер шасі з: 8D-V-194 267
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- для виробника рульового управління: ZF
![EAI SOR4130060 EAI SOR4130060](https://picture.new.by/images/391/75fcc759d44f47dddfbea20695e12534.jpg)
- варіант обладнання: Turbo
- Рік випуску з: 199703
- Номер шасі з: 8D-V-198 001
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- для виробника рульового управління: ZF
![EAI SOR4220157 EAI SOR4220157](https://picture.new.by/images/391/0f849a5c64d2468870299b0db4e1f279.jpg)
- Номер шасі до: 8D-V-198 000
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- для виробника рульового управління: LUK
![EAI SOR4230157 EAI SOR4230157](https://picture.new.by/images/391/1d34ebcff91687668eb1fae1e6a88a7b.jpg)
- Номер шасі до: 8D-V-198 000
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- для виробника рульового управління: ZF
![EAI SOR4940105 EAI SOR4940105](https://picture.new.by/images/391/6fda059f068e084a916937aa8589641b.jpg)
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- для виробника рульового управління: KAYABA
![CAUTEX 768483 CAUTEX 768483](https://picture.new.by/images/405/160283995a6a8b6e2bca031157c6a608.jpg)
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Форма адаптера: трикутн.
- Нова деталь без застави:
![SNRA SOR4130060 SNRA SOR4130060](https://picture.new.by/images/408/75fcc759d44f47dddfbea20695e12534.jpg)
- варіант обладнання: Turbo
- Рік випуску з: 199703
- Номер шасі з: 8D-V-198 001
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- для виробника рульового управління: ZF
![SNRA SOR4220157 SNRA SOR4220157](https://picture.new.by/images/408/0f849a5c64d2468870299b0db4e1f279.jpg)
- Номер шасі до: 8D-V-198 000
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- для виробника рульового управління: LUK
![SNRA SOR4230157 SNRA SOR4230157](https://picture.new.by/images/408/1d34ebcff91687668eb1fae1e6a88a7b.jpg)
- Номер шасі до: 8D-V-198 000
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- для виробника рульового управління: ZF
![SNRA SOR4940105 SNRA SOR4940105](https://picture.new.by/images/408/6fda059f068e084a916937aa8589641b.jpg)
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- для виробника рульового управління: KAYABA
- Номер шасі до: 8DV180000
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
![APEC braking APS1177 APEC braking APS1177](https://picture.new.by/images/4537/e4dd4dc7f1c24bf837460499c15142a2.jpg)
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- для виробника рульового управління: ZF
![LORO 140-01-004 LORO 140-01-004](https://picture.new.by/images/4657/b5a3bdcaf3c55d26636f075abb50ae86.jpg)
- Рік випуску з: 199701
- Тиск [бар]: 100
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Додатковий артикул / Додаткова інформація: без бака
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- для виробника рульового управління: ZF
![STC T450530 STC T450530](https://picture.new.by/images/4667/160283995a6a8b6e2bca031157c6a608.jpg)
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Форма адаптера: трикутн.
- Нова деталь без застави:
![SERA SOR4130060 SERA SOR4130060](https://picture.new.by/images/4811/75fcc759d44f47dddfbea20695e12534.jpg)
- варіант обладнання: Turbo
- Рік випуску з: 199703
- Номер шасі з: 8D-V-198 001
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- для виробника рульового управління: ZF
![SERA SOR4220157 SERA SOR4220157](https://picture.new.by/images/4811/0f849a5c64d2468870299b0db4e1f279.jpg)
- Номер шасі до: 8D-V-198 000
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- для виробника рульового управління: LUK
![SERA SOR4230157 SERA SOR4230157](https://picture.new.by/images/4811/1d34ebcff91687668eb1fae1e6a88a7b.jpg)
- Номер шасі до: 8D-V-198 000
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- для виробника рульового управління: ZF
![SERA SOR4940105 SERA SOR4940105](https://picture.new.by/images/4811/6fda059f068e084a916937aa8589641b.jpg)
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- для виробника рульового управління: KAYABA
![WILMINK GROUP WG1993618 WILMINK GROUP WG1993618](https://picture.new.by/images/4832/b8011d8fcccd6a67acd4ffcb6cd343dd.jpg)
- Тиск [бар]: 115
- Ø шківа [мм]: 16
- Рім'яний шків: без шківа ременя
![FARE SA 34863 FARE SA 34863](https://picture.new.by/images/4834/e736230e56126b2bc4440320989aa6a7.jpg)
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Форма адаптера: трикутн.
- Нова деталь без застави:
![FACAR 802011 FACAR 802011](https://picture.new.by/images/4839/671599c290303c8d42f67eeadf0a15ee.jpg)
- Номер шасі до: 8D-V-194 266
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Замінна частина:
![FACAR 802024 FACAR 802024](https://picture.new.by/images/4839/c9a1b066ee3a1aa1da0d9e3c371589ed.jpg)
- Номер шасі з: 8D-V-194 267
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Замінна частина:
![DIPASPORT PSO077DPSN DIPASPORT PSO077DPSN](https://picture.new.by/images/4882/82b28ad270783107ea458ab19af6afa1.jpg)
- Тиск [бар]: 110
- Робочий тиск [бар]: 110
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 50
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Види насосів: Лопатевий насос
- Форма адаптера: трикутн.
- Діаметр кінця впускної труби [мм]: 16
- відстань від адаптера до насоса [мм]: 32
- Розмір різьблення з'єднання напірного трубопроводу: M16x2
![ESEN SKV 10SKV242 ESEN SKV 10SKV242](https://picture.new.by/images/4969/94959b2311871faa4f572bf41a0029f1.jpg)
- Рік випуску з: 199704
- Вага [кг]: 1,82
- Робочий тиск [бар]: 100
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Продуктивність [л/год]: 70
- Гарантія: Гарантія 3 роки
![A.Z. Meisterteile AZMT-42-022-1027 A.Z. Meisterteile AZMT-42-022-1027](https://picture.new.by/images/5275/3582e8234e81952b380296ff26883377.jpg)
- Рік випуску з: 199704
- Тиск [бар]: 110
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Враховувати технічні дані:
- Форма адаптера: трикутн.
- Діаметр кінця впускної труби [мм]: 16
- відстань від адаптера до насоса [мм]: 32
- Розмір різьблення з'єднання напірного трубопроводу: M16x2
![A.Z. Meisterteile AZMT-42-022-1216 A.Z. Meisterteile AZMT-42-022-1216](https://picture.new.by/images/5275/e92288a40d29fa23a4c02d5d890e1c48.jpg)
- Рік випуску з: 199701
- Профіль маточини: Triangle
- обмеження виробника: Hub Height 98mm
- Port depth 15mm
- Тиск [бар]: 110
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- для виробника рульового управління: ZF/Saginaw/KYB
![A.Z. Meisterteile AZMT-42-022-1236 A.Z. Meisterteile AZMT-42-022-1236](https://picture.new.by/images/5275/f6c29b4bad4f3605d5238bb4479a7a0c.jpg)
- Рік випуску з: 199701
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- для виробника рульового управління: ZF
![RECOFICIAL RECSSP73134.0 RECOFICIAL RECSSP73134.0](https://picture.new.by/images/5397/b36e9147eae9a4d4123a7247bcb5d857.jpg)
- Тиск [бар]: 110
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Версія: .0
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: ZF
- для виробника маховика: AUDI
- SKODA
- VW
![NEOCOM BDR-5262 NEOCOM BDR-5262](https://picture.new.by/images/5407/bb3ea4527f7b65455fddf9e17d3ad8cd.jpg)
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Впускн. Ø [мм]: 18
- Випускн.-Ø [мм]: 16
- для виробника рульового управління: ZF
![PLYOM P768483 PLYOM P768483](https://picture.new.by/images/5412/160283995a6a8b6e2bca031157c6a608.jpg)
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Форма адаптера: трикутн.
- Нова деталь без застави:
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Форма адаптера: трикутн.
- Нова деталь без застави:
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Форма адаптера: трикутн.
- Діаметр кінця впускної труби [мм]: 16
- відстань від адаптера до насоса [мм]: 32
- Розмір різьблення з'єднання напірного трубопроводу: M16x2
![ZPY 4D0145155H ZPY 4D0145155H](https://picture.new.by/images/5499/12d1edfd69f0ea6e3b5f3d7f84030ec7.jpg)
![LGK 037081134LGK LGK 037081134LGK](https://picture.new.by/images/6012/d944e07e5543b0ab7d2c2e236dad42b3.jpg)
- Тиск [бар]: 110
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- для виробника рульового управління: ZF
![REAL 36176431BN REAL 36176431BN](https://picture.new.by/images/6335/4aa4df331806819053d80e4d9ec3f335.jpg)
- Тиск [бар]: 110
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Версія: BN
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: ZF
- для виробника маховика: AUDI
- SKODA
- VW
![Stark SKHP-0540002 Stark SKHP-0540002](https://picture.new.by/images/6357/818b1dd7361084ab19b8e7573b9426e0.jpg)
- Номер шасі з: 8D-V-194 267
- Тиск [бар]: 120
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без ременя
- Форма адаптера: трикутн.
- відстань від адаптера до насоса [мм]: 32
- Техніка приєднання: M16 X 1.5mm (Female)
- Робочий тиск [бар]: 110
- Приєднувальне гвинтове різьблення: M18 X 1.5mm (Female)
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Рім'яний шків: без шківа ременя
![RIDEX 12H0003 RIDEX 12H0003](https://picture.new.by/images/6358/e57184bc77f2abc4842da4ba59d7abe5.jpg)
- Номер шасі з: 8D-V-194 267
- Тиск [бар]: 120
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без ременя
- Форма адаптера: трикутн.
- відстань від адаптера до насоса [мм]: 32
![RIDEX 12H0031 RIDEX 12H0031](https://picture.new.by/images/6358/80da7a76aac6195d85337af57b9c470b.jpg)
- Техніка приєднання: M16 X 1.5mm (Female)
- Робочий тиск [бар]: 110
- Приєднувальне гвинтове різьблення: M18 X 1.5mm (Female)
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Рім'яний шків: без шківа ременя
![NAPA NPS1177 NAPA NPS1177](https://picture.new.by/images/6473/b5955dace22bf546da8091fcf7de4ed8.jpg)
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- для виробника рульового управління: ZF
![AIC 51599 AIC 51599](https://picture.new.by/images/6558/246ed6bac3d740268831088a044b30f2.jpg)
- Номер шасі з: F 8D-V-198 001
![AIC 51600 AIC 51600](https://picture.new.by/images/6558/b7abfd7a9b8eed35add9a69d87eb46da.jpg)
![MTR 12108617 MTR 12108617](https://picture.new.by/images/6896/84fd800b8a0c329617958e1d37318d46.jpg)
- Рік випуску до: 199703
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Рім'яний шків: без шківа на декілька ременів
![MTR 12202483 MTR 12202483](https://picture.new.by/images/6896/59ef7673aa4442c57da4f94583698eb7.jpg)
- Рік випуску з: 199704
- Тиск [бар]: 110
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Форма адаптера: трикутн.
- Діаметр кінця впускної труби [мм]: 16
- відстань від адаптера до насоса [мм]: 32
- Розмір різьблення з'єднання напірного трубопроводу: M16x2
![ENERGY PW680714 ENERGY PW680714](https://picture.new.by/images/6942/ec3d2c33dc8ed0744f5d18fdf22002bf.jpg)
- Робочий тиск [бар]: 110
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 50
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Види насосів: Лопатевий насос
![hajus Autoteile 4221012 hajus Autoteile 4221012](https://picture.new.by/images/6945/f5c1fd147c9f114cf965314cbc7444fd.jpg)
- Від'єднання блоку:
- Номер двигуна TECDOC: 4199
- Рік випуску з: 199704
- Рік випуску до: 199812
- Номер шасі з: 8D-V-198 001
- Конструктивний варіант: AEB
- для оригінального номера: 8D0 145 156 K
- обмеження виробника: No
- ZF
- Тиск [бар]: 110
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø шківа [мм]: 16
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Замінна частина:
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Види насосів: Лопатевий насос
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: ZF
- Нова деталь без застави:
![STARTCAR SOR4130060 STARTCAR SOR4130060](https://picture.new.by/images/6971/75fcc759d44f47dddfbea20695e12534.jpg)
- варіант обладнання: Turbo
- Рік випуску з: 199703
- Номер шасі з: 8D-V-198 001
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- для виробника рульового управління: ZF
![STARTCAR SOR4220157 STARTCAR SOR4220157](https://picture.new.by/images/6971/0f849a5c64d2468870299b0db4e1f279.jpg)
- Номер шасі до: 8D-V-198 000
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- для виробника рульового управління: LUK
![STARTCAR SOR4230157 STARTCAR SOR4230157](https://picture.new.by/images/6971/1d34ebcff91687668eb1fae1e6a88a7b.jpg)
- Номер шасі до: 8D-V-198 000
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- для виробника рульового управління: ZF
![STARTCAR SOR4940105 STARTCAR SOR4940105](https://picture.new.by/images/6971/6fda059f068e084a916937aa8589641b.jpg)
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- для виробника рульового управління: KAYABA
- Рік випуску з: 199704
- Тиск [бар]: 110
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Розмір різьблення з'єднання напірного трубопроводу: M16x2
![FLAMAR BHF540137HQ FLAMAR BHF540137HQ](https://picture.new.by/images/6989/94538bc4aaddbe8997eba465a2b6a13e.jpg)
- Тиск [бар]: 110
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Версія: HQ
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: ZF
- для виробника маховика: AUDI
- SKODA
- VW