Насос гідропідсилювача керма для MAN L2000 10.163 LAEK, LAEK-L, LAERK, LAERK-L, LAK, LAK-L, LARK 155 л.с.
- Модифікація 10.163 LAEK, LAEK-L, LAERK, LAERK-L, LAK, LAK-L, LARK
- Тпи кузова Самосвал
- Мощность (л.с.) 155
- Объём 4580
- Кол-во цилиндров 0
- Кол-во клапанов 0
- Топливо Дизель
- Мощность 114
- Привод
- Годы выпуска 1995.01 -
- Код двигателя D 0824 LFL 02,D 0824 LFL 06,D 0824 LFL 09
- Рік випуску до: 09.2006
- для оригінального номера: 81471016132
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 104
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 16 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 26 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
- Рік випуску до: 09.2006
- для оригінального номера: 81471016132
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 104
- Замінна частина:
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 16 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 26 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
- Рік випуску до: 09.2006
- для оригінального номера: 81 47101 6136
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 104
- Замінна частина:
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 18 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 26 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
- Код двигуна: D0834 LFL01/LFL02/
- LFL03/LFL04
- необхідна кількість: 1
- Вага [кг]: 2,6
- Ø отвори [мм]: 11
- Тиск [бар]: 150
- Розмір різьблення: M18x1,5
- Тип клапана: Розподілювач потоку
- Положення / градуси: 36°
- Ø фаски [мм]: 104
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Ø фланця [мм]: 52
- Розмір різьблення 1: M26x1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
- Об'ємна витрата [л/хв.]: 16
- Код двигуна: D0824 FL01/LFL01/
- LFL02/LFL04/LFL05/
- LFL06/LFL07/LFL08/
- LFL09/LFL10/LFO-01
- необхідна кількість: 1
- Вага [кг]: 2,6
- Ø отвори [мм]: 11
- Тиск [бар]: 180
- Розмір різьблення: M18x1,5
- Тип клапана: з клапаном скидання тиску
- Положення / градуси: 36°
- Ø фаски [мм]: 104
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Ø фланця [мм]: 52
- Розмір різьблення 1: M26x1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
- Об'ємна витрата [л/хв.]: 17
- Вага [кг]: 2,16
- Тиск [бар]: 180
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Діаметр точок кріплення [мм]: 11
- Відстань між отворами [мм]: 104
- Розмір внутрішнього різьблення: M26 x 1,5
- M18 x 1,5
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Вага [г]: 2 200
- Види насосів: Лопатевий насос
- Гарантія: Гарантія 2 роки
- Розмір різьблення на вході: M26x1,5
- Розмір різьблення на виході: M18x1,5
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Вага [г]: 2 150
- Види насосів: Лопатевий насос
- Гарантія: Гарантія 2 роки
- Розмір різьблення на вході: M26x1,5
- Розмір різьблення на виході: M18x1,5
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: AS
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: GS
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Вага [кг]: 2,507
- Розмір різьблення: M26x1,5
- Робочий тиск [бар]: 150
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Розмір різьблення 1: M16x1,5
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: .0
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: .1
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Матеріал: Алюміній
- Вага [кг]: 2,507
- Розмір різьблення: M26x1,5
- Робочий тиск [бар]: 150
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Розмір різьблення 1: M16x1,5
- Розмір різьблення 1: M16
- M26
- Розмір різьблення 2: 1,5
- Код двигуна: D0824 FL01/LFL01/
- необхідна кількість: 1
- Ø отвори [мм]: 11
- Тиск [бар]: 180
- Розмір різьблення: M18
- Внутрішнє різьблення [мм]: M26 x 1,5
- M18 x 1,5
- Внутрішній діаметр: 11
- Положення / градуси: 36
- Ø фаски [мм]: 104
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Крок різьблення [мм]: 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
- Рік випуску до: 09.2006
- для оригінального номера: 81 47101 6136
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 104
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 18 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 26 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
- Тиск [бар]: 150
- Вага [г]: 2200
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Вага [г]: 2288
- Вага [кг]: 2,16
- Тиск [бар]: 180
- Діаметр точок кріплення [мм]: 11
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: .0
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: .1
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Вага [г]: 2200
- Розмір різьблення на вході: M26x1,5
- Зовнішній діаметр [мм]: 156
- Вага [г]: 117
- Глибина [мм]: 35
- Версія: Type 16
- Зовнішній діаметр [мм]: 157
- Вага [г]: 130
- Глибина [мм]: 44
- Версія: Type 16 - long
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: BN
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: OE
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: HQ
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN