Насос гідропідсилювача керма для MAN M90 18.272 F,18.272 FL,18.272 FLL 269 л.с.
- Модифікація 18.272 F,18.272 FL,18.272 FLL
- Тпи кузова Бортовой
- Мощность (л.с.) 269
- Объём 6871
- Кол-во цилиндров 0
- Кол-во клапанов 0
- Топливо Дизель
- Мощность 198
- Привод
- Годы выпуска 1992.1 - 1996.06
- Код двигателя D 0826 LF04
![BOSCH K S00 000 381 BOSCH K S00 000 381](https://picture.new.by/images/30/c3c4ccc28d2719fb64b0ba89658cfee3f24675b6.jpg)
- для оригінального номера: 81471016132
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 104
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 16 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 26 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
![BOSCH K S01 000 351 BOSCH K S01 000 351](https://picture.new.by/images/30/c3c4ccc28d2719fb64b0ba89658cfee3f24675b6.jpg)
- для оригінального номера: 81471016132
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 104
- Замінна частина:
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 16 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 26 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
![BOSCH K S01 000 408 BOSCH K S01 000 408](https://picture.new.by/images/30/c12852b92fdeac4b8f3f2873b2d1be3e2b618db4.jpg)
- для оригінального номера: 81 47101 6136
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 104
- Замінна частина:
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 18 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 26 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
![PE Automotive 032.501-00A PE Automotive 032.501-00A](https://picture.new.by/images/63/3e97c4f0f2318f1f49cc226f14bedcaa53979e9b.jpg)
- Від'єднання блоку:
- Код двигуна: D0826 LF
- D0826 LF01/LF02/
- LF04/LF05/LF06/LF07/
- LF08/LF09/LF11/LF12/
- LF13/LF217
- необхідна кількість: 1
- Для ID рульового механізму: 8097
- C-500
- Вага [кг]: 2,6
- Ø отвори [мм]: 11
- Тиск [бар]: 180
- Розмір різьблення: M18x1,5
- Тип клапана: з клапаном скидання тиску
- Положення / градуси: 36°
- Ø фаски [мм]: 104
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Ø фланця [мм]: 52
- Розмір різьблення 1: M26x1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
- Об'ємна витрата [л/хв.]: 17
![FEBI BILSTEIN 45751 FEBI BILSTEIN 45751](https://picture.new.by/images/101/4effffab68ad7805aac448a20f0ea2513b65c856.jpg)
- Вага [кг]: 2,16
- Тиск [бар]: 180
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Діаметр точок кріплення [мм]: 11
- Відстань між отворами [мм]: 104
- Розмір внутрішнього різьблення: M26 x 1,5
- M18 x 1,5
![TRUCKTEC AUTOMOTIVE 05.37.038 TRUCKTEC AUTOMOTIVE 05.37.038](https://picture.new.by/images/209/25ee9f50d2e62fac495624a6a6825da810bb43f3.jpg)
- для оригінального номера: 81.47101.6219
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
![DT Spare Parts 3.69001 DT Spare Parts 3.69001](https://picture.new.by/images/355/3fca2120b09ce9c47f2ae04941877c8bce3f74af.jpg)
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Вага [г]: 2 200
- Види насосів: Лопатевий насос
- Гарантія: Гарантія 2 роки
- Розмір різьблення на вході: M26x1,5
- Розмір різьблення на виході: M18x1,5
![DT Spare Parts 3.69014 DT Spare Parts 3.69014](https://picture.new.by/images/355/41dc24ee411a1f7dbecec4a03aa3a763bb01d81e.jpg)
- для оригінального номера: 81.47101.6219
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Вага [г]: 2 299
- Види насосів: Лопатевий насос
- Гарантія: Гарантія 2 роки
- Розмір різьблення на вході: M26x1,5
- Розмір різьблення на виході: M18x1,5
![CASCO CSP67101AS CASCO CSP67101AS](https://picture.new.by/images/484/f9b32554a8470e5bf21bd806d2868e36.jpg)
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: AS
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![CASCO CSP67101GS CASCO CSP67101GS](https://picture.new.by/images/484/2624b66f8707fd50670198903df39110.jpg)
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: GS
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![SANDO SSP67101.0 SANDO SSP67101.0](https://picture.new.by/images/4592/27c9631ac7e63a6b3d74bc9af298fb47.jpg)
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: .0
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![SANDO SSP67101.1 SANDO SSP67101.1](https://picture.new.by/images/4592/3aa9ee814d75252cef24f333eeefc28b.jpg)
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: .1
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![STELLOX 84-32702-SX STELLOX 84-32702-SX](https://picture.new.by/images/4595/188ab8751642bcd710ea45cc579bb49939be224d.jpg)
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Матеріал: Алюміній
![S-TR STR-140213 S-TR STR-140213](https://picture.new.by/images/4698/b71c34693f8bc07424897df4c54da340.jpg)
- Від'єднання блоку:
- Код двигуна: D0826 LF
- необхідна кількість: 1
- Для ID рульового механізму: 8097
- Ø отвори [мм]: 11
- Тиск [бар]: 180
- Розмір різьблення: M18
- Внутрішнє різьблення [мм]: M26 x 1,5
- M18 x 1,5
- Внутрішній діаметр: 11
- Положення / градуси: 36
- Ø фаски [мм]: 104
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Крок різьблення [мм]: 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
![BOSCH K S00 000 438 BOSCH K S00 000 438](https://picture.new.by/images/30/c12852b92fdeac4b8f3f2873b2d1be3e2b618db4.jpg)
- для оригінального номера: 81 47101 6136
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 104
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 18 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 26 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
![TRUCKFRENOS TF.20.01.1010 TRUCKFRENOS TF.20.01.1010](https://picture.new.by/images/4022/898603f338f89184d868e2c23f7afd9c.jpg)
- Тиск [бар]: 150
- Вага [г]: 2200
![TRUCKFRENOS TF.20.01.1120 TRUCKFRENOS TF.20.01.1120](https://picture.new.by/images/4022/88d9c985b013dc1bf069d34aa1d37ce6.jpg)
- Тиск [бар]: 180
- Вага [г]: 2150
![OE Germany 07 1390 F30002 OE Germany 07 1390 F30002](https://picture.new.by/images/6466/e6942553a905314e046a1b6cd65cb463d408d0c9.jpg)
- Вага [кг]: 2,16
- Тиск [бар]: 180
- Діаметр точок кріплення [мм]: 11
![TRUCKTEC AUTOMOTIVE 05.37.052 TRUCKTEC AUTOMOTIVE 05.37.052](https://picture.new.by/images/209/3112481bef1abc56eaf48aa06c13cea6e584e80e.jpg)
- для оригінального номера: 81.47101.6182
- Робочий тиск [бар]: 160
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Розмір різьблення 1: M26 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M18 x 1,5
- Витрата [л/хв]: 20
![DT Spare Parts 3.69051 DT Spare Parts 3.69051](https://picture.new.by/images/355/9e55559ee7a0e560386ed92d3cf8dc691d41df68.jpg)
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Тип клапана: Запобіжний клапан
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Вага [г]: 2 200
- Види насосів: Лопатевий насос
- Гарантія: Гарантія 2 роки
- Розмір різьблення на вході: M26x1,5
- Розмір різьблення на виході: M18x1,5
![ST-TEMPLIN 05.050.0916.150 ST-TEMPLIN 05.050.0916.150](https://picture.new.by/images/336/879f96af77020a180f856a78ff7a9903.jpg)
![RECOFICIAL RECSSP67101.0 RECOFICIAL RECSSP67101.0](https://picture.new.by/images/5397/af2168b9fa0c4f9805ed2b901d971583.jpg)
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: .0
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![RECOFICIAL RECSSP67101.1 RECOFICIAL RECSSP67101.1](https://picture.new.by/images/5397/e576161a2aa9e319b2c34e46bc743e32.jpg)
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: .1
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Вага [г]: 2200
- Розмір різьблення на вході: M26x1,5
- Зовнішній діаметр [мм]: 156
- Вага [г]: 117
- Глибина [мм]: 35
- Версія: Type 16
- Зовнішній діаметр [мм]: 157
- Вага [г]: 130
- Глибина [мм]: 44
- Версія: Type 16 - long
![LGK 037075101LGK LGK 037075101LGK](https://picture.new.by/images/6012/6446e3c130568712435fec6bd63ed2b6.jpg)
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
![LGK 037075101OEM LGK 037075101OEM](https://picture.new.by/images/6012/31c22aca9937fa21d5460390cf17460b.jpg)
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
![REAL 36124101BN REAL 36124101BN](https://picture.new.by/images/6335/e0c8db68995b341e69ed8c9f8cd04203.jpg)
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: BN
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![REAL 36124101OE REAL 36124101OE](https://picture.new.by/images/6335/aa42e9dedb032291d687e358d5f056e3.jpg)
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: OE
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![FLAMAR BHF210176HQ FLAMAR BHF210176HQ](https://picture.new.by/images/6989/151fc0c6221f5b98fa3662a6ae06322d.jpg)
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: HQ
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![FLAMAR BHF210176MA FLAMAR BHF210176MA](https://picture.new.by/images/6989/dcc8a671e817d91495707c6656900779.jpg)
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN