Насос гідропідсилювача керма для MAN SÜ SÜ 292 311 л.с.
- Модифікація SÜ 292
- Тпи кузова Автобус
- Мощность (л.с.) 311
- Объём 11967
- Кол-во цилиндров 0
- Кол-во клапанов 0
- Топливо Дизель
- Мощность 229
- Привод
- Годы выпуска 1992.04 - 1993.04
- Код двигателя D 2866 TOH/310
![ST-TEMPLIN 05.050.0916.100 ST-TEMPLIN 05.050.0916.100](https://picture.new.by/images/336/ae22b055f40c9b565a61ddfabe9e7995.jpg)
![ST-TEMPLIN 05.050.0916.110 ST-TEMPLIN 05.050.0916.110](https://picture.new.by/images/336/add7100f361c793324ca50dbbf1bf338.jpg)
![ST-TEMPLIN 05.050.0916.130 ST-TEMPLIN 05.050.0916.130](https://picture.new.by/images/336/83a76c91728c3f98fcba05b9d8a78b88.jpg)
![DT Spare Parts 3.69001 DT Spare Parts 3.69001](https://picture.new.by/images/355/3fca2120b09ce9c47f2ae04941877c8bce3f74af.jpg)
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Вага [г]: 2 200
- Види насосів: Лопатевий насос
- Гарантія: Гарантія 2 роки
- Розмір різьблення на вході: M26x1,5
- Розмір різьблення на виході: M18x1,5
![DT Spare Parts 3.69002 DT Spare Parts 3.69002](https://picture.new.by/images/355/9d94fc81737d92ec0645a935e2669f840c9acd15.jpg)
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Вага [г]: 2 150
- Види насосів: Лопатевий насос
- Гарантія: Гарантія 2 роки
- Розмір різьблення на вході: M26x1,5
- Розмір різьблення на виході: M18x1,5
![CASCO CSP67102GS CASCO CSP67102GS](https://picture.new.by/images/484/10bf8e2a55df825b80658a0f7da9bbbc.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: GS
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![SANDO SSP67102.1 SANDO SSP67102.1](https://picture.new.by/images/4592/410b57a51b23d81811e8dc839c87e9ff.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: .1
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![BOSCH K S00 000 447 BOSCH K S00 000 447](https://picture.new.by/images/30/30449ba5f2ded2ff992a31bedba389abcb5e5c40.jpg)
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 104
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 18 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 26 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
![BOSCH K S01 000 417 BOSCH K S01 000 417](https://picture.new.by/images/30/30449ba5f2ded2ff992a31bedba389abcb5e5c40.jpg)
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 104
- Замінна частина:
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 18 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 26 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
![TRUCKFRENOS TF.20.01.1010 TRUCKFRENOS TF.20.01.1010](https://picture.new.by/images/4022/898603f338f89184d868e2c23f7afd9c.jpg)
- Тиск [бар]: 150
- Вага [г]: 2200
![TRUCKFRENOS TF.20.01.1011 TRUCKFRENOS TF.20.01.1011](https://picture.new.by/images/4022/ac1a41a0cc84831f0cfb4e1cd6bb9933.jpg)
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Вага [г]: 2288
![ST-TEMPLIN 05.050.0916.150 ST-TEMPLIN 05.050.0916.150](https://picture.new.by/images/336/879f96af77020a180f856a78ff7a9903.jpg)
![ST-TEMPLIN 05.050.0916.160 ST-TEMPLIN 05.050.0916.160](https://picture.new.by/images/336/6fb69d63c543b23f92548a8490b37f80.bmp)
![CASCO CSP67102AS CASCO CSP67102AS](https://picture.new.by/images/484/ab2f69a9cbb5169e630caffe25582446.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: AS
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![SANDO SSP67102.0 SANDO SSP67102.0](https://picture.new.by/images/4592/5bf112bdb0db82fe1166da2da0ebd306.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: .0
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![RECOFICIAL RECSSP67102.0 RECOFICIAL RECSSP67102.0](https://picture.new.by/images/5397/2f6078a5617414973ead398a10b0e5b7.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: .0
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![RECOFICIAL RECSSP67102.1 RECOFICIAL RECSSP67102.1](https://picture.new.by/images/5397/02ecdbd635f65925175e44ae5af026be.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: .1
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Вага [г]: 2200
- Розмір різьблення на вході: M26x1,5
- Зовнішній діаметр [мм]: 156
- Вага [г]: 117
- Глибина [мм]: 35
- Версія: Type 16
- Зовнішній діаметр [мм]: 157
- Вага [г]: 130
- Глибина [мм]: 44
- Версія: Type 16 - long
![LGK 037075102LGK LGK 037075102LGK](https://picture.new.by/images/6012/6eb7f56a0c98eb36808cb59b43ea3231.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: LGK
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![LGK 037075102OEM LGK 037075102OEM](https://picture.new.by/images/6012/d0bd44acf223e1bbac0ca58db782eb25.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
![REAL 36124201BN REAL 36124201BN](https://picture.new.by/images/6335/bc40869dcd5db433ba98403b9782f7aa.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: BN
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![REAL 36124201OE REAL 36124201OE](https://picture.new.by/images/6335/9528693cc1e8f6c570bd0275ea0d09f9.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: OE
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![FLAMAR BHF310176HQ FLAMAR BHF310176HQ](https://picture.new.by/images/6989/a560a7a0f82c4d74d8df0483b4768129.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: HQ
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![FLAMAR BHF310176MA FLAMAR BHF310176MA](https://picture.new.by/images/6989/635ef4fd10b731ce105037d80304016c.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN