Насос гідропідсилювача керма для MAN TGA 26.440 440 л.с.
- Модифікація 26.440
- Тпи кузова Седельный тягач
- Мощность (л.с.) 440
- Объём 12419
- Кол-во цилиндров 0
- Кол-во клапанов 0
- Топливо Дизель
- Мощность 324
- Привод
- Годы выпуска 2006.02 -
- Код двигателя D 2676 LF 04
![PE Automotive 032.503-00A PE Automotive 032.503-00A](https://picture.new.by/images/63/d0e96033bb03004ce13ae3cf35f37988cc8afe6d.jpg)
- Код двигуна: D2066 LF01/LF02/
- LF03/LF04/LF06/LF07/
- LF11/LF12/LF13/LF14/
- LF17/LF20/LF21/LF22/
- LF27/LF28/LF30/LF31/
- LF33/LF34/LF35/LF38/
- LF39/LF43
- необхідна кількість: 1
- Вага [кг]: 2,619
- Ø отвори [мм]: 11
- Тиск [бар]: 180
- Розмір різьблення: M18x1,5
- Тип клапана: з клапаном скидання тиску
- Положення / градуси: 36°
- Ø фаски [мм]: 104
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Ø фланця [мм]: 52
- Розмір різьблення 1: M26x1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
- Об'ємна витрата [л/хв.]: 25
![TRUCKTEC AUTOMOTIVE 05.37.029 TRUCKTEC AUTOMOTIVE 05.37.029](https://picture.new.by/images/209/1331ffe79f84d04545daf2076e15c7ca0cd4b3db.jpg)
- для оригінального номера: 81.47101.6137
![ST-TEMPLIN 05.050.0916.100 ST-TEMPLIN 05.050.0916.100](https://picture.new.by/images/336/ae22b055f40c9b565a61ddfabe9e7995.jpg)
![ST-TEMPLIN 05.050.0916.110 ST-TEMPLIN 05.050.0916.110](https://picture.new.by/images/336/add7100f361c793324ca50dbbf1bf338.jpg)
![ST-TEMPLIN 05.050.0916.120 ST-TEMPLIN 05.050.0916.120](https://picture.new.by/images/336/9d742301e242c155ca5b3a5af4d585b4.jpg)
![ST-TEMPLIN 05.050.0916.130 ST-TEMPLIN 05.050.0916.130](https://picture.new.by/images/336/83a76c91728c3f98fcba05b9d8a78b88.jpg)
![DT Spare Parts 3.69001 DT Spare Parts 3.69001](https://picture.new.by/images/355/3fca2120b09ce9c47f2ae04941877c8bce3f74af.jpg)
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Вага [г]: 2 200
- Види насосів: Лопатевий насос
- Гарантія: Гарантія 2 роки
- Розмір різьблення на вході: M26x1,5
- Розмір різьблення на виході: M18x1,5
![DT Spare Parts 3.69002 DT Spare Parts 3.69002](https://picture.new.by/images/355/9d94fc81737d92ec0645a935e2669f840c9acd15.jpg)
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Вага [г]: 2 150
- Види насосів: Лопатевий насос
- Гарантія: Гарантія 2 роки
- Розмір різьблення на вході: M26x1,5
- Розмір різьблення на виході: M18x1,5
![DT Spare Parts 3.69014 DT Spare Parts 3.69014](https://picture.new.by/images/355/41dc24ee411a1f7dbecec4a03aa3a763bb01d81e.jpg)
- для оригінального номера: 81.47101.6219
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Вага [г]: 2 299
- Види насосів: Лопатевий насос
- Гарантія: Гарантія 2 роки
- Розмір різьблення на вході: M26x1,5
- Розмір різьблення на виході: M18x1,5
![CASCO CSP67102GS CASCO CSP67102GS](https://picture.new.by/images/484/10bf8e2a55df825b80658a0f7da9bbbc.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: GS
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![AUGER 65278 AUGER 65278](https://picture.new.by/images/4495/2157abe5d179811ece7ffe945a95f05c536f3b80.jpg)
- Вага [кг]: 2,507
- Розмір різьблення: M26x1,5
- Робочий тиск [бар]: 150
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Розмір різьблення 1: M16x1,5
![AUGER 65303 AUGER 65303](https://picture.new.by/images/4495/5023e3a2bd04464e89e5068429a4c7ba7c17c9f5.jpg)
- Вага [кг]: 2,55
- Розмір різьблення: M26x1,5
- Робочий тиск [бар]: 180
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Розмір різьблення 1: M18x1,5
![AUGER 78600 AUGER 78600](https://picture.new.by/images/4495/d16e0190a0d9919a83f80f922183da5bb4b39c4e.jpg)
- Вага [кг]: 2,465
- Розмір різьблення: M26x1,5
- Робочий тиск [бар]: 180
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Розмір різьблення 1: M18x1,5
![SANDO SSP67102.1 SANDO SSP67102.1](https://picture.new.by/images/4592/410b57a51b23d81811e8dc839c87e9ff.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: .1
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![SAMPA 021.063 SAMPA 021.063](https://picture.new.by/images/4623/3c391ed6e155f622240a1c01039b1efd55a7cfa9.jpg)
- Вага [кг]: 2,507
- Розмір різьблення: M26x1,5
- Робочий тиск [бар]: 150
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Розмір різьблення 1: M16x1,5
![SAMPA 021.064 SAMPA 021.064](https://picture.new.by/images/4623/9d77cf0697d439e4c69541c1acdfa59f182463be.jpg)
- Вага [кг]: 2,55
- Розмір різьблення: M26x1,5
- Робочий тиск [бар]: 180
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Розмір різьблення 1: M18x1,5
![SAMPA 023.060 SAMPA 023.060](https://picture.new.by/images/4623/920fc2783a4555e9f3bf859813a3889072dd7247.jpg)
- Вага [кг]: 2,465
- Розмір різьблення: M26x1,5
- Робочий тиск [бар]: 180
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Розмір різьблення 1: M18x1,5
![S-TR STR-140207 S-TR STR-140207](https://picture.new.by/images/4698/2e407b96c5dff6381146848bc63eec27.jpg)
- Розмір різьблення 1: M16
- M26
- Розмір різьблення 2: 1,5
![TRUCKFRENOS TF.20.01.1010 TRUCKFRENOS TF.20.01.1010](https://picture.new.by/images/4022/898603f338f89184d868e2c23f7afd9c.jpg)
- Тиск [бар]: 150
- Вага [г]: 2200
![TRUCKFRENOS TF.20.01.1011 TRUCKFRENOS TF.20.01.1011](https://picture.new.by/images/4022/ac1a41a0cc84831f0cfb4e1cd6bb9933.jpg)
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Вага [г]: 2288
![TRUCKFRENOS TF.20.01.1120 TRUCKFRENOS TF.20.01.1120](https://picture.new.by/images/4022/88d9c985b013dc1bf069d34aa1d37ce6.jpg)
- Тиск [бар]: 180
- Вага [г]: 2150
![HELLA 8TL 359 000-881 HELLA 8TL 359 000-881](https://picture.new.by/images/2/8413a55b5f0e18896a605cf04e483441affdac50.jpg)
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Кількість отворів кріплення: 2
- для виробника рульового управління: ZF
- Потрібно монтаж / демонтаж фахівцями!:
![ST-TEMPLIN 05.050.0916.140 ST-TEMPLIN 05.050.0916.140](https://picture.new.by/images/336/6fb69d63c543b23f92548a8490b37f80.bmp)
![ST-TEMPLIN 05.050.0916.150 ST-TEMPLIN 05.050.0916.150](https://picture.new.by/images/336/879f96af77020a180f856a78ff7a9903.jpg)
![ST-TEMPLIN 05.050.0916.160 ST-TEMPLIN 05.050.0916.160](https://picture.new.by/images/336/6fb69d63c543b23f92548a8490b37f80.bmp)
![CASCO CSP67102AS CASCO CSP67102AS](https://picture.new.by/images/484/ab2f69a9cbb5169e630caffe25582446.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: AS
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![SANDO SSP67102.0 SANDO SSP67102.0](https://picture.new.by/images/4592/5bf112bdb0db82fe1166da2da0ebd306.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: .0
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![RECOFICIAL RECSSP67102.0 RECOFICIAL RECSSP67102.0](https://picture.new.by/images/5397/2f6078a5617414973ead398a10b0e5b7.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: .0
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![RECOFICIAL RECSSP67102.1 RECOFICIAL RECSSP67102.1](https://picture.new.by/images/5397/02ecdbd635f65925175e44ae5af026be.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: .1
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Вага [г]: 2200
- Розмір різьблення на вході: M26x1,5
![LGK 037075102LGK LGK 037075102LGK](https://picture.new.by/images/6012/6eb7f56a0c98eb36808cb59b43ea3231.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: LGK
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![LGK 037075102OEM LGK 037075102OEM](https://picture.new.by/images/6012/d0bd44acf223e1bbac0ca58db782eb25.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
![REAL 36124201BN REAL 36124201BN](https://picture.new.by/images/6335/bc40869dcd5db433ba98403b9782f7aa.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: BN
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![REAL 36124201OE REAL 36124201OE](https://picture.new.by/images/6335/9528693cc1e8f6c570bd0275ea0d09f9.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: OE
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![FLAMAR BHF310176HQ FLAMAR BHF310176HQ](https://picture.new.by/images/6989/a560a7a0f82c4d74d8df0483b4768129.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: HQ
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![FLAMAR BHF310176MA FLAMAR BHF310176MA](https://picture.new.by/images/6989/635ef4fd10b731ce105037d80304016c.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN