Насос гідропідсилювача керма для MAN TGX I 28.400 400 л.с.
- Модифікація 28.400
- Тпи кузова Бортовой
- Мощность (л.с.) 400
- Объём 10518
- Кол-во цилиндров 0
- Кол-во клапанов 0
- Топливо Дизель
- Мощность 294
- Привод
- Годы выпуска 2007.1 - 2021.09
- Код двигателя D 2066 LF 26,D 2066 LF 37,D 2066 LF 41,D 2066 LF 61
- Номер двигуна TECDOC: 20364
- Код двигуна: D 2066 LF 26
- D 2066 LF 37
- D 2066 LF 41
- D 2066 LF 61
- D 2066 LF18
- D 2066 LF58
- для оригінального номера: 81 47101 6219
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 104
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 18 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 26 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
- Номер двигуна TECDOC: 20364
- Код двигуна: D 2066 LF 26
- D 2066 LF 37
- D 2066 LF 41
- D 2066 LF 61
- D 2066 LF18
- D 2066 LF58
- для оригінального номера: 81471016155
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Тип клапана: Запобіжний клапан
- Ø фаски [мм]: 104
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 18 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 26 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
- Номер двигуна TECDOC: 20364
- Код двигуна: D 2066 LF 26
- D 2066 LF 37
- D 2066 LF 41
- D 2066 LF 61
- D 2066 LF18
- D 2066 LF58
- для оригінального номера: 82 47101 6051
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 104
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 18 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 26 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
- Номер двигуна TECDOC: 20364
- Код двигуна: D 2066 LF 26
- D 2066 LF 37
- D 2066 LF 41
- D 2066 LF 61
- D 2066 LF18
- D 2066 LF58
- для оригінального номера: 81 47101 6144
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 104
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 18 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 26 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
- Номер двигуна TECDOC: 20364
- Код двигуна: D 2066 LF 26
- D 2066 LF 37
- D 2066 LF 41
- D 2066 LF 61
- D 2066 LF18
- D 2066 LF58
- для оригінального номера: 51471017056
- Тиск [бар]: 50
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Тип клапана: Запобіжний клапан
- Ø фаски [мм]: 104
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 26 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 16 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
- Номер двигуна TECDOC: 20364
- Код двигуна: D 2066 LF 26
- D 2066 LF 37
- D 2066 LF 41
- D 2066 LF 61
- D 2066 LF18
- D 2066 LF58
- для оригінального номера: 81 47101 6230
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 104
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 18 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 26 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
- Номер двигуна TECDOC: 20364
- Код двигуна: D 2066 LF 26
- D 2066 LF 37
- D 2066 LF 41
- D 2066 LF 61
- D 2066 LF18
- D 2066 LF58
- для оригінального номера: 81 47101 6137
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 104
- Замінна частина:
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 26 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 18 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
- Номер двигуна TECDOC: 20364
- Код двигуна: D 2066 LF 26
- D 2066 LF 37
- D 2066 LF 41
- D 2066 LF 61
- D 2066 LF18
- D 2066 LF58
- для оригінального номера: 81 47101 6136
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 104
- Замінна частина:
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 18 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 26 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
- Номер двигуна TECDOC: 20364
- Код двигуна: D 2066 LF 26
- D 2066 LF 37
- D 2066 LF 41
- D 2066 LF 61
- D 2066 LF18
- D 2066 LF58
- для оригінального номера: 81 47101 6219
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 104
- Замінна частина:
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 18 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 26 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
- Номер двигуна TECDOC: 20364
- Код двигуна: D 2066 LF 26
- D 2066 LF 37
- D 2066 LF 41
- D 2066 LF 61
- D 2066 LF18
- D 2066 LF58
- для оригінального номера: 81471016155
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Тип клапана: Запобіжний клапан
- Ø фаски [мм]: 104
- Замінна частина:
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 18 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 26 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
- Номер двигуна TECDOC: 20364
- Код двигуна: D 2066 LF 26
- D 2066 LF 37
- D 2066 LF 41
- D 2066 LF 61
- D 2066 LF18
- D 2066 LF58
- для оригінального номера: 82 47101 6051
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 104
- Замінна частина:
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 18 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 26 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
- Номер двигуна TECDOC: 20364
- Код двигуна: D 2066 LF 26
- D 2066 LF 37
- D 2066 LF 41
- D 2066 LF 61
- D 2066 LF18
- D 2066 LF58
- для оригінального номера: 81 47101 6144
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 104
- Замінна частина:
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 18 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 26 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
- Номер двигуна TECDOC: 20364
- Код двигуна: D 2066 LF 26
- D 2066 LF 37
- D 2066 LF 41
- D 2066 LF 61
- D 2066 LF18
- D 2066 LF58
- для оригінального номера: 81 47101 6183
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 104
- Замінна частина:
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 18 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 26 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
- Номер двигуна TECDOC: 20364
- Код двигуна: D 2066 LF 26
- D 2066 LF 37
- D 2066 LF 41
- D 2066 LF 61
- D 2066 LF18
- D 2066 LF58
- для оригінального номера: 51471017056
- Тиск [бар]: 50
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Тип клапана: Запобіжний клапан
- Ø фаски [мм]: 104
- Замінна частина:
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 26 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 16 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
- Номер двигуна TECDOC: 20364
- Код двигуна: D 2066 LF 26
- D 2066 LF 37
- D 2066 LF 41
- D 2066 LF 61
- D 2066 LF18
- D 2066 LF58
- для оригінального номера: 81 47101 6230
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 104
- Замінна частина:
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 18 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 26 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
- Код двигуна: D2066 LF01/LF02/
- LF03/LF04/LF06/LF07/
- LF11/LF12/LF13/LF14/
- LF17/LF20/LF21/LF22/
- LF27/LF28/LF30/LF31/
- LF33/LF34/LF35/LF38/
- LF39/LF43
- необхідна кількість: 1
- Вага [кг]: 2,619
- Ø отвори [мм]: 11
- Тиск [бар]: 180
- Розмір різьблення: M18x1,5
- Тип клапана: з клапаном скидання тиску
- Положення / градуси: 36°
- Ø фаски [мм]: 104
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Ø фланця [мм]: 52
- Розмір різьблення 1: M26x1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
- Об'ємна витрата [л/хв.]: 25
- для оригінального номера: 81.47101.6137
- Вага [кг]: 2,15
- Тиск [бар]: 180
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Кількість приєднань: 2
- Розмір внутрішнього різьблення: M18 x 1,5
- M26 x 1,5
- Вага [кг]: 2,16
- Тиск [бар]: 180
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Діаметр точок кріплення [мм]: 11
- Відстань між отворами [мм]: 104
- Розмір внутрішнього різьблення: M26 x 1,5
- M18 x 1,5
- для оригінального номера: 81.47101.6219
- Вага [кг]: 2,17
- Тиск [бар]: 180
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Діаметр точок кріплення [мм]: 11
- Відстань між отворами [мм]: 104
- Розмір внутрішнього різьблення: M26 x 1,5
- M18 x 1,5
- Вага [кг]: 2,15
- Тиск [бар]: 160
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Кількість приєднань: 2
- Діаметр точок кріплення [мм]: 11
- Розмір внутрішнього різьблення: M26 x 1,5
- M18 x 1,5
- для оригінального номера: 81.47101.6137
- для оригінального номера: 81.47101.6219
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Вага [г]: 2 200
- Види насосів: Лопатевий насос
- Гарантія: Гарантія 2 роки
- Розмір різьблення на вході: M26x1,5
- Розмір різьблення на виході: M18x1,5
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Вага [г]: 2 150
- Види насосів: Лопатевий насос
- Гарантія: Гарантія 2 роки
- Розмір різьблення на вході: M26x1,5
- Розмір різьблення на виході: M18x1,5
- для оригінального номера: 81.47101.6240
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Вага [г]: 2 118
- Види насосів: Лопатевий насос
- Гарантія: Гарантія 2 роки
- Розмір різьблення на вході: M26x1,5
- Розмір різьблення на виході: M18x1,5
- для оригінального номера: 7686 955 307
- Тиск [бар]: 165
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Вага [г]: 2 135
- Гарантія: Гарантія 2 роки
- для оригінального номера: 81.47101.6183
- Тиск [бар]: 165
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Вага [г]: 2 122
- Гарантія: Гарантія 2 роки
- для оригінального номера: 81.47101.6241
- Тиск [бар]: 170
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Тип клапана: Запобіжний клапан
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Вага [г]: 2 128
- Види насосів: Лопатевий насос
- Гарантія: Гарантія 2 роки
- Розмір різьблення на вході: M26x1,5
- Розмір різьблення на виході: M18x1,5
- для оригінального номера: 81.47101.6219
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Вага [г]: 2 299
- Види насосів: Лопатевий насос
- Гарантія: Гарантія 2 роки
- Розмір різьблення на вході: M26x1,5
- Розмір різьблення на виході: M18x1,5
- для оригінального номера: 82.47101.6051
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Вага [г]: 2 122
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M18 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M26 x 1,5
- Гарантія: Гарантія 2 роки
- Розмір різьблення на вході: M26x1,5
- Розмір різьблення на виході: M18x1,5
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: AS
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: GS
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Номер двигуна TECDOC: 20364
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: AS
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Номер двигуна TECDOC: 20364
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: GS
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: GS
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Вага [кг]: 2,507
- Розмір різьблення: M26x1,5
- Робочий тиск [бар]: 150
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Розмір різьблення 1: M16x1,5
- Вага [кг]: 2,55
- Розмір різьблення: M26x1,5
- Робочий тиск [бар]: 180
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Розмір різьблення 1: M18x1,5
- Вага [кг]: 4,889
- Розмір різьблення: M26x1,5
- Робочий тиск [бар]: 150
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Розмір різьблення 1: M18x1,5
- Вага [кг]: 2,441
- Розмір різьблення: M26x1,5
- Робочий тиск [бар]: 160
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Розмір різьблення 1: M18x1,5
- Вага [кг]: 2,465
- Розмір різьблення: M26x1,5
- Робочий тиск [бар]: 180
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Розмір різьблення 1: M18x1,5
- Вага [кг]: 2,691
- Розмір різьблення: M26x1,5
- Робочий тиск [бар]: 165
- Розмір різьблення 1: M18x1,5
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: .0
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: .1
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Номер двигуна TECDOC: 20364
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: .0
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Номер двигуна TECDOC: 20364
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: .1
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: .1
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Матеріал: Алюміній
- Вага [кг]: 2,441
- Розмір різьблення: M26x1,5
- Робочий тиск [бар]: 160
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Розмір різьблення 1: M18x1,5
- Вага [кг]: 2,507
- Розмір різьблення: M26x1,5
- Робочий тиск [бар]: 150
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Розмір різьблення 1: M16x1,5
- Вага [кг]: 2,55
- Розмір різьблення: M26x1,5
- Робочий тиск [бар]: 180
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Розмір різьблення 1: M18x1,5
- Вага [кг]: 4,889
- Розмір різьблення: M26x1,5
- Робочий тиск [бар]: 150
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Розмір різьблення 1: M18x1,5
- Вага [кг]: 2,465
- Розмір різьблення: M26x1,5
- Робочий тиск [бар]: 180
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Розмір різьблення 1: M18x1,5
- Вага [кг]: 2,691
- Розмір різьблення: M26x1,5
- Робочий тиск [бар]: 165
- Розмір різьблення 1: M18x1,5
- Номер двигуна TECDOC: 20364
- Код двигуна: D 2066 LF 26
- D 2066 LF 37
- D 2066 LF 41
- D 2066 LF 61
- D 2066 LF18
- D 2066 LF58
- для оригінального номера: 81 47101 6217
- 81 47101 6223
- 81 47101 6241
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Замінна частина:
- Види насосів: Лопатевий насос
- Номер двигуна TECDOC: 20364
- Код двигуна: D 2066 LF 26
- D 2066 LF 37
- D 2066 LF 41
- D 2066 LF 61
- D 2066 LF18
- D 2066 LF58
- для оригінального номера: 81 47101 6240
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Види насосів: Лопатевий насос
- Номер двигуна TECDOC: 20364
- Код двигуна: D 2066 LF 26
- D 2066 LF 37
- D 2066 LF 41
- D 2066 LF 61
- D 2066 LF18
- D 2066 LF58
- для оригінального номера: 81 47101 6217
- 81 47101 6223
- 81 47101 6241
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Види насосів: Лопатевий насос
- Номер двигуна TECDOC: 20364
- Код двигуна: D 2066 LF 26
- D 2066 LF 37
- D 2066 LF 41
- D 2066 LF 61
- D 2066 LF18
- D 2066 LF58
- для оригінального номера: 81 47101 6137
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 104
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 26 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 18 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
- Номер двигуна TECDOC: 20364
- Код двигуна: D 2066 LF 26
- D 2066 LF 37
- D 2066 LF 41
- D 2066 LF 61
- D 2066 LF18
- D 2066 LF58
- для оригінального номера: 81 47101 6136
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 104
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 18 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 26 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
- Номер двигуна TECDOC: 20364
- Код двигуна: D 2066 LF 26
- D 2066 LF 37
- D 2066 LF 41
- D 2066 LF 61
- D 2066 LF18
- D 2066 LF58
- для оригінального номера: 81 47101 6183
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 104
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 18 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 26 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
- Тиск [бар]: 150
- Вага [г]: 2200
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Вага [г]: 2288
- Вага [кг]: 2,38
- Тиск [бар]: 180
- Вага [г]: 2150
- Тиск [бар]: 165
- Вага [г]: 2380
- Вага [кг]: 2,16
- Тиск [бар]: 180
- Діаметр точок кріплення [мм]: 11
- для оригінального номера: 81.47101.6182
- Робочий тиск [бар]: 160
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Розмір різьблення 1: M26 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M18 x 1,5
- Витрата [л/хв]: 20
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Тип клапана: Запобіжний клапан
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Вага [г]: 2 200
- Види насосів: Лопатевий насос
- Гарантія: Гарантія 2 роки
- Розмір різьблення на вході: M26x1,5
- Розмір різьблення на виході: M18x1,5
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Кількість отворів кріплення: 2
- для виробника рульового управління: ZF
- Потрібно монтаж / демонтаж фахівцями!:
- обмеження виробника: """Ixetic"""
- Вага [кг]: 2,205
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Кількість приєднань: 2
- Кількість отворів кріплення: 2
- Діаметр точок кріплення [мм]: 11
- Розмір внутрішнього різьблення: M18 x 1,5
- M26 x 1,5
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: AS
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: .0
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: .0
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: .1
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Номер двигуна TECDOC: 20364
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: .0
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Номер двигуна TECDOC: 20364
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: .1
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: .0
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: .1
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Вага [г]: 2200
- Розмір різьблення на вході: M26x1,5
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- Номер двигуна TECDOC: 20364
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- Номер двигуна TECDOC: 20364
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: LGK
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: BN
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: OE
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Номер двигуна TECDOC: 20364
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: BN
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Номер двигуна TECDOC: 20364
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: OE
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: BN
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: OE
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: HQ
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Номер двигуна TECDOC: 20364
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: HQ
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Номер двигуна TECDOC: 20364
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: HQ
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN