Подушка двигуна для FIAT IDEA (350_) 1.9 JTD Дизель 101 л.с.
- Модифікація 1.9 JTD
- Тпи кузова Вэн
- Мощность (л.с.) 101
- Объём 1910
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 2
- Топливо Дизель
- Мощность 74
- Привод Привод на передние колеса
- Годы выпуска 2004.01 -
- Код двигателя 188 B2.000
- Сторона встановлення: спереду
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Сторона встановлення: на стороні КП
- ліворуч
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Сторона встановлення: спереду ліворуч
- Вага [кг]: 1,308
- Сторона встановлення: спереду
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Сторона встановлення: ліворуч
- Матеріал: Гума/метал
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Сторона встановлення: ззаду
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Сторона встановлення: зверху
- праворуч
- спереду
- Рік випуску з: 02.2004
- Сторона встановлення: спереду
- Сторона встановлення: ззаду
- для оригінального номера: 48517820
- Сторона встановлення: ззаду
- Сторона встановлення: знизу
- Вага [г]: 0
- Сторона встановлення: ззаду
- для оригінального номера: 48517820
- Вага [г]: 1 252
- Сторона встановлення: спереду
- Вага [г]: 2 110
- Сторона встановлення: ззаду
- Вага [г]: 1 300
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Вага [г]: 0,242
- Сторона встановлення: праворуч
- Вага [кг]: 1,89
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Вага [г]: 1890
- Сторона встановлення: спереду
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Сторона встановлення: ззаду
- Сторона встановлення: спереду
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Сторона встановлення: ззаду
- Сторона встановлення: спереду
- Сторона встановлення: на стороні двигуна
- Сторона встановлення: праворуч
- Вага [кг]: 1,89
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Вага [г]: 1 890
- Сторона встановлення: праворуч
- Вага [кг]: 1,89
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Вага [г]: 1890
- Сторона встановлення: спереду
- Сторона встановлення: праворуч
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Вага [г]: 1890
- Сторона встановлення: праворуч
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Сторона встановлення: ззаду
- знизу
- Товщина [мм]: 49
- Довжина [мм]: 205
- Ширіна [мм]: 102
- необхідна кількість: 1
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Сторона встановлення: праворуч
- необхідна кількість: 1
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Сторона встановлення: знизу
- ліворуч
- Довжина [мм]: 225
- необхідна кількість: 1
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Ø фаски [мм]: 20
- Сторона встановлення: праворуч зверху
- Товщина [мм]: 170
- Довжина [мм]: 250
- Ширіна [мм]: 120
- необхідна кількість: 1
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Сторона встановлення: знизу
- ліворуч
- необхідна кількість: 1
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Сторона встановлення: праворуч
- Сторона встановлення: спереду
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Сторона встановлення: спереду
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Сторона встановлення: ззаду
- знизу
- Вигляд коробки передач: Коробка передач
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Обов'язково порівнювати стару деталь з новою (№ ориг.з/год):
- Сторона встановлення: праворуч
- Рік випуску до: 12.2010
- Якість: OE Performance
- Колір: сріблястий
- Вигляд експлуатації: ручне керування
- Вага [г]: 1,89
- Сторона встановлення: Передня вісь
- знизу
- Сторона встановлення: Передня вісь
- Сторона встановлення: спереду
- Сторона встановлення: ліворуч
- Рік випуску до: 201012
- Якість: OE Exact
- Колір: сріблястий
- Вигляд експлуатації: ручне керування
- Вага [г]: 1,395
- Сторона встановлення: праворуч
- Рік випуску до: 201012
- Якість: OE Performance
- Колір: сріблястий
- Вигляд експлуатації: ручне керування
- Вага [г]: 1,89
- Сторона встановлення: праворуч
- Вага [кг]: 1,89
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Вага [г]: 1890
- Сторона встановлення: праворуч
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Сторона встановлення: ліворуч знизу
- Сторона встановлення: праворуч
- Сторона встановлення: ліворуч знизу
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Сторона встановлення: ззаду ліворуч