Подушка АКПП для VW TRANSPORTER T5 Автобус (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ) 2.0 BiTDI Дизель 180 л.с.
- Модифікація 2.0 BiTDI
- Тпи кузова Автобус
- Мощность (л.с.) 180
- Объём 1968
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Дизель
- Мощность 132
- Привод Привод на передние колеса
- Годы выпуска 2009.09 - 2015.08
- Код двигателя CFCA
- Сторона встановлення: ліворуч
- Рік випуску з: 02.2010
- Вага [кг]: 1,32
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Сторона встановлення: ліворуч
- Рік випуску з: 02.2010
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Сторона встановлення: ліворуч
- Вага [кг]: 1,534
- Сторона встановлення: на стороні КП
- ліворуч
- Вага [кг]: 1,33
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Сторона встановлення: ліворуч
- Рік випуску з: 201002
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Вага [г]: 1 320
- Сторона встановлення: на картері коробки передач
- Вигляд коробки передач: КП з подвійним зчепленням
- Сторона встановлення: ліворуч
- Рік випуску з: 201002
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Сторона встановлення: ліворуч
- Вигляд коробки передач: 7-ступенева КП з подвійним зчепленням
- Сторона встановлення: ліворуч
- Сторона встановлення: Задня вісь ліворуч
- Сторона встановлення: ліворуч
- Вага [кг]: 1,32
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Сторона встановлення: ліворуч
- Вигляд коробки передач: 7-ступенева КП з подвійним зчепленням
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Сторона встановлення: ліворуч знизу
- Вигляд коробки передач: 5-ступенева КП
- для оригінального номера: 7H0 399 151 G
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Сторона встановлення: ліворуч
- Вигляд коробки передач: 7-ступенева КП з подвійним зчепленням
- Сторона встановлення: ліворуч
- Рік випуску з: 02.2010
- Вага [кг]: 1,32
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Сторона встановлення: ліворуч
- Рік випуску з: 02.2010
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Сторона встановлення: ліворуч
- Вага [кг]: 1,32
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Сторона встановлення: ліворуч
- Вага [кг]: 1,091061
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Сторона встановлення: Бокова частина ТЗ
- Вага [кг]: 1,338153
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Сторона встановлення: Бокова частина ТЗ
- Вага [кг]: 1,308067
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Сторона встановлення: ліворуч
- Вага [кг]: 1,5341
- Сторона встановлення: ліворуч
- Вага [кг]: 1,32
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Сторона встановлення: Бокова частина ТЗ
- Вага [кг]: 1,338153
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Сторона встановлення: Бокова частина ТЗ
- Вага [кг]: 1,308067
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Сторона встановлення: ліворуч
- Вага [кг]: 1,091061
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Сторона встановлення: ліворуч
- Рік випуску з: 201002
- Вага [кг]: 1,32
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Сторона встановлення: ліворуч
- Вага [кг]: 1,32
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Сторона встановлення: Бокова частина ТЗ
- Вага [кг]: 1,338
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Сторона встановлення: Бокова частина ТЗ
- Вага [кг]: 1,308
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Сторона встановлення: ліворуч
- Вага [кг]: 1,090
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник
- Сторона встановлення: ліворуч
- Рік випуску з: 201002
- Вигляд коробки передач: 7-ступенева КП з подвійним зчепленням
- Тип установки: Гумово-металевий підшипник