Напіввісь для CHERY TIGGO 2.0 бензин 125 л.с.
- Модифікація 2.0
- Тпи кузова SUV
- Мощность (л.с.) 125
- Объём 1997
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Бензин
- Мощность 92
- Привод Привод на передние колеса
- Годы выпуска 2005.03 - 2008.12
- Код двигателя 4G63-S4M
- Сторона встановлення: Передня вісь ліворуч
- Довжина [мм]: 631
- Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 26
- Зовнішнє зачеплення з боку диференціала: 25
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ABS
- Сторона встановлення: Передня вісь праворуч
- Довжина [мм]: 647
- Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 26
- Зовнішнє зачеплення з боку диференціала: 28
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ABS
- Сторона встановлення: Передня вісь ліворуч
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ABS
- Привідний вал: без кільця ABS
- Довжина [мм]: 647
- Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 26
- Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціала: 28
- Сторона встановлення: Передня вісь праворуч
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ABS
- Привідний вал: без кільця ABS
- Довжина [мм]: 631
- Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 26
- Зовнішнє зачеплення з боку диференціала: 25
- Сторона встановлення: Передня вісь праворуч
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ABS
- Привідний вал: без кільця ABS
- Довжина [мм]: 631
- Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 26
- Зовнішнє зачеплення з боку диференціала: 25
- Сторона встановлення: Передня вісь ліворуч
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ABS
- Привідний вал: без кільця ABS
- Довжина [мм]: 647
- Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 26
- Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціала: 28
- Сторона встановлення: Передня вісь ліворуч
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ABS
- Привідний вал: без кільця ABS
- Довжина [мм]: 647
- Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 26
- Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціала: 28
- Сторона встановлення: Передня вісь праворуч
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ABS
- Привідний вал: без кільця ABS
- Довжина [мм]: 631
- Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 26
- Зовнішнє зачеплення з боку диференціала: 25