![](https://vikingcars.com.ua/media/files/logos/inside-placeholder-citroen1.png)
Високовольтні дроти запалювання для CITROËN BX Break (XB-_) 1.4 бензин 60 л.с.
- Модифікація 1.4
- Тпи кузова Универсал
- Мощность (л.с.) 60
- Объём 1360
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 2
- Топливо Бензин
- Мощность 44
- Привод Привод на передние колеса
- Годы выпуска 1987.01 - 1992.01
- Код двигателя K1F
![BOSCH 0 986 356 042 BOSCH 0 986 356 042](https://picture.new.by/images/30/d2c77cdb65a2cf90c2c8ebf774894904b348ee90.jpg)
- Сторона встановлення: Від котушки запалювання до розподільника
- Рік випуску до: 198806
![BOSCH 0 986 356 061 BOSCH 0 986 356 061](https://picture.new.by/images/30/ec23542838652d5282d706b1853dcf08ec9e8900.jpg)
- Сторона встановлення: Від котушки запалювання до розподільника
- Рік випуску з: 198807
![BOSCH 0 986 356 069 BOSCH 0 986 356 069](https://picture.new.by/images/30/d36caa1b4131844f3551861d26fabf322ca70f17.jpg)
- Сторона встановлення: до циліндра 1
- Від'єднання блоку:
- Рік випуску до: 198806
![BOSCH 0 986 356 070 BOSCH 0 986 356 070](https://picture.new.by/images/30/d36caa1b4131844f3551861d26fabf322ca70f17.jpg)
- Сторона встановлення: до циліндра 3
- Від'єднання блоку:
- Рік випуску до: 198806
![BOSCH 0 986 356 071 BOSCH 0 986 356 071](https://picture.new.by/images/30/32c0a477821fb45b0150090834ad7561864ec617.jpg)
- Сторона встановлення: до циліндра 1
- Рік випуску з: 198807
![BOSCH 0 986 356 072 BOSCH 0 986 356 072](https://picture.new.by/images/30/32c0a477821fb45b0150090834ad7561864ec617.jpg)
- Сторона встановлення: до циліндра 2
- Від'єднання блоку:
- Рік випуску з: 198807
![BOSCH 0 986 356 073 BOSCH 0 986 356 073](https://picture.new.by/images/30/32c0a477821fb45b0150090834ad7561864ec617.jpg)
- Сторона встановлення: до циліндра 4
- Рік випуску з: 198807
![BREMI 613/30 BREMI 613/30](https://picture.new.by/images/47/89623035ee09a071378c28f557d8cbf48f6bed27.jpg)
- Сторона встановлення: Від котушки запалювання до розподільника
- Організаційний номер від: 04193
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
![NGK 44285 NGK 44285](https://picture.new.by/images/15/4040fbf92b7c2bb07a64eb097f3bf7ca.jpg)
- Номер двигуна TECDOC: 666
- Код двигуна: 150A
- Обов'язково порівнювати стару деталь з новою (№ ориг.з/год):
- Техніка приєднання: SAE
- Колір: чорний
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Кількість проводів: 5
![NGK 7276 NGK 7276](https://picture.new.by/images/15/99a3a88b99e6125b9d0d64ef444c4e796a1c56c4.jpg)
- Номер двигуна TECDOC: 666
- Код двигуна: 150A
- K1F
- Обов'язково порівнювати стару деталь з новою (№ ориг.з/год):
- Техніка приєднання: DIN
- Колір: чорний
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Кількість проводів: 5
![NGK 7371 NGK 7371](https://picture.new.by/images/15/bd47baf1c108cd81fd7aafa21c4df13b7df7493c.jpg)
- Номер двигуна TECDOC: 666
- Код двигуна: 150A
- K1F
- Обов'язково порівнювати стару деталь з новою (№ ориг.з/год):
- Техніка приєднання: SAE
- Колір: чорний
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Кількість проводів: 5
![VALEO 346135 VALEO 346135](https://picture.new.by/images/21/6787f0dccb3c720183434aaa2b1ef29024b905a0.jpg)
- Код двигуна: K1F
- Якість: F CLASS
- Діаметр [мм]: 7
- Матеріал: Силікон
- Довжина кабелю [мм]: 235
- Кількість: 5
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Розподільник запалювання / ротор: з наконечником котушки
- Конфігурація з’єднання SAE
- Довжина 1 [мм]: 450
- Довжина 2 [мм]: 450
- Версія: REACTIVE
- Довжина 3 [мм]: 600
- Довжина 4 [мм]: 700
- Довжина 5 [мм]: 300
![VALEO 346651 VALEO 346651](https://picture.new.by/images/21/ae04fe11091c105e4ee19fbf9866847268deb925.jpg)
- Рік випуску до: 12.1988
- Код двигуна: 150A
- 150C
- Якість: F CLASS
- Діаметр [мм]: 7
- Матеріал: Силікон
- Довжина кабелю [мм]: 300
- Кількість: 5
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: з наконечником котушки
- Конфігурація з’єднання SAE
- Довжина 1 [мм]: 430
- Довжина 2 [мм]: 383
- Версія: REACTIVE
- Довжина 3 [мм]: 580
- Довжина 4 [мм]: 630
- Довжина 5 [мм]: 350
![BOSCH 0 986 356 825 BOSCH 0 986 356 825](https://picture.new.by/images/30/2eaf364f128abb923a3e3ac518079ec3bf056d29.jpg)
- Рік випуску до: 198806
![BOSCH 0 986 356 889 BOSCH 0 986 356 889](https://picture.new.by/images/30/da23f7f296e85ac8034df7834f58e2275b1eee9a.jpg)
- Рік випуску з: 198807
![BREMI 600/471 BREMI 600/471](https://picture.new.by/images/47/2265bfd8b8f0732ee3dde0927c1c7600859dc3fc.jpg)
- Організаційний номер від: 04193
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Кількість проводів: 5
![QUINTON HAZELL XC1189 QUINTON HAZELL XC1189](https://picture.new.by/images/57/bc7e6ce9746a92cf195501fc6002b424b8e76112.jpg)
- Номер двигуна TECDOC: 666
- Код двигуна: K1F
- Кількість: 5
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання SAE
- Довжина 1 [мм]: 235
- Довжина 2 [мм]: 350
- Довжина 3 [мм]: 450
- Довжина 4 [мм]: 500
- Довжина 5 [мм]: 600
![MAGNETI MARELLI 941085070563 MAGNETI MARELLI 941085070563](https://picture.new.by/images/95/232a7c61ebf54698b41de9b60919bed792361766.jpg)
- Номер двигуна TECDOC: 666
- Код двигуна: K1F
- Діаметр [мм]: 7
- Кількість приєднань: 5
![MAGNETI MARELLI 941319170069 MAGNETI MARELLI 941319170069](https://picture.new.by/images/95/0cf44e7fdd465f15a5ea8d82e88a5c567394bb2f.jpg)
- Номер двигуна TECDOC: 666
- Код двигуна: K1F
- Кількість приєднань: 5
![SMPE 73458 SMPE 73458](https://picture.new.by/images/269/0e85983eccbb77aa5c111b76736d828e.jpg)
- Рік випуску до: 198812
- Довжина кабелю [мм]: 330
- 380
- 480
- 530
- Кількість: 5
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Довжина 1 [мм]: 300
- Версія: Wire Wound Cable
- для патрубка діаметром [мм]: 7
![SMPE 73927 SMPE 73927](https://picture.new.by/images/269/fb46404657973eb76a8461ca5bd79c9e.jpg)
- Номер двигуна TECDOC: 666
- Довжина кабелю [мм]: 350
- 450
- 500
- 600
- Кількість: 5
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання SAE
- Довжина 1 [мм]: 235
- Версія: Wire Wound Cable
- для патрубка діаметром [мм]: 7
- Кількість: 5
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
![KRAFT AUTOMOTIVE 9125511 SW KRAFT AUTOMOTIVE 9125511 SW](https://picture.new.by/images/4546/5a21a9334efd223070eb89b8c362ff617ec01415.jpg)
- Якість: Silikon
- Техніка приєднання: SAE
- Довжина [мм]: 320
- Зовнішній діаметр [мм]: 7
- Довжина 1 [мм]: 560
- Довжина 2 [мм]: 660
- Номер продукції: 9125511 SW
- Довжина 3 [мм]: 700
- Довжина 4 [мм]: 800
![MOTAQUIP LDRL1196 MOTAQUIP LDRL1196](https://picture.new.by/images/4564/ac570c2a25a30fb278f36daf858be818.jpg)
- Номер двигуна TECDOC: 666
- Кількість: 5
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання SAE
- Довжина 1 [мм]: 350
- Довжина 2 [мм]: 450
- Довжина 3 [мм]: 500
- Довжина 4 [мм]: 600
- Діаметр кабелю [мм]: 7
- Довжина 1 [мм],дріт від котушки запалювання до розподільника: 235
![MOTAQUIP LDRL1228 MOTAQUIP LDRL1228](https://picture.new.by/images/4564/2b0faea8f0d9fabb6c0e07c03d8e2022.jpg)
- Рік випуску до: 198812
- Кількість: 5
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Довжина 1 [мм]: 330
- Довжина 2 [мм]: 380
- Довжина 3 [мм]: 480
- Довжина 4 [мм]: 530
- Діаметр кабелю [мм]: 7
- Довжина 1 [мм],дріт від котушки запалювання до розподільника: 300
![STELLOX 10-38055-SX STELLOX 10-38055-SX](https://picture.new.by/images/4595/cd6db6bb19c7aeda9416b2c35fce21463f758d20.jpg)
- Матеріал: EPDM (етилен-пропіленовий каучук)
- Зовнішній діаметр [мм]: 7
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання SAE
![LUCAS LUC4131 LUCAS LUC4131](https://picture.new.by/images/4501/75ff3309ad67fc38883953004532f3be9c10acf1.jpg)
- Номер двигуна TECDOC: 666
- Код двигуна: K1F
- Довжина кабелю [мм]: 350
- 450
- 500
- 600
- Кількість: 5
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання SAE
- Довжина 1 [мм]: 235
- Версія: Wire Wound Cable
- для патрубка діаметром [мм]: 7
![LUCAS LUC7031 LUCAS LUC7031](https://picture.new.by/images/4501/141792055f88f4325fd4ab9cfd6036e686adb2ef.jpg)
- Рік випуску до: 12.1988
- Код двигуна: 150A
- 150C
- Довжина кабелю [мм]: 330
- 380
- 480
- 530
- Кількість: 5
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Довжина 1 [мм]: 300
- Версія: Wire Wound Cable
- для патрубка діаметром [мм]: 7
![OSSCA 08772 OSSCA 08772](https://picture.new.by/images/4683/fc14883c36f95a2e51c361eb0cd37e1d70ddae75.jpg)
- Довжина 1 [мм]: 770
- Довжина 2 [мм]: 670
- Довжина 3 [мм]: 620
- Довжина 4 [мм]: 520
- Рік випуску до: 12.1988
- Код двигуна: 150A
- 150C
- Довжина кабелю [мм]: 250
- 350
- 455
- 510
- Кількість: 5
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Конфігурація з’єднання М4
- Резистивна проводка запалювання
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Конфігурація з’єднання М4
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Конфігурація з’єднання М4
- Довжина 1 [мм]: 400
- для патрубка діаметром [мм]: 7
- Номер двигуна TECDOC: 666
- Код двигуна: K1F
- Довжина кабелю [мм]: 400
- 545
- 650
- 655
- Кількість: 5
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Резистивна проводка запалювання
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання SAE
- Довжина 1 [мм]: 485
- для патрубка діаметром [мм]: 7
- Розміри радіатора: WIRE WOUND
- Матеріал: Силікон
- Зовнішній діаметр [мм]: 7
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Розміри радіатора: WIRE WOUND
- Матеріал: Силікон
- Зовнішній діаметр [мм]: 7
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання SAE
![LEMARK HOES868 LEMARK HOES868](https://picture.new.by/images/6518/3c9ac4135dd139cff2c71b44d42dd86104ef84d8.jpg)
- Номер двигуна TECDOC: 666
- Код двигуна: K1F
- Довжина кабелю [мм]: 350
- 450
- 500
- 600
- Кількість: 5
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання SAE
- Довжина 1 [мм]: 235
- Версія: Wire Wound Cable
- для патрубка діаметром [мм]: 7
![LEMARK HOES329 LEMARK HOES329](https://picture.new.by/images/6518/2174caaa62cb554213878610ce45e0728dced989.jpg)
- Рік випуску до: 12.1988
- Довжина кабелю [мм]: 330
- 380
- 480
- 530
- Кількість: 5
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Довжина 1 [мм]: 300
- Версія: Wire Wound Cable
- для патрубка діаметром [мм]: 7
- Код двигуна: K1F
- Якість: F CLASS
- Діаметр [мм]: 7
- Матеріал: Силікон
- Довжина кабелю [мм]: 235
- Кількість: 5
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання SAE
- з наконечником котушки
- Довжина 1 [мм]: 450
- Довжина 2 [мм]: 450
- Версія: REACTIVE
- Довжина 3 [мм]: 600
- Довжина 4 [мм]: 700
- Довжина 5 [мм]: 300
- Рік випуску до: 198812
- Код двигуна: 150A
- Якість: F CLASS
- Діаметр [мм]: 7
- Матеріал: Силікон
- Довжина кабелю [мм]: 300
- Кількість: 5
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання SAE
- з наконечником котушки
- Довжина 1 [мм]: 430
- Довжина 2 [мм]: 383
- Версія: REACTIVE
- Довжина 3 [мм]: 580
- Довжина 4 [мм]: 630
- Довжина 5 [мм]: 350
![HART 515 659 HART 515 659](https://picture.new.by/images/5251/260b83ed6e13e4a23e4bfc64b236bc37.jpg)
- Зовнішній діаметр [мм]: 7
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання SAE
- Техніка приєднання: SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Довжина 1 [мм]: 300
- Довжина 2 [мм]: 520
- Кількість проводів: 5
- для Ø кабелю [мм]: 7
- Довжина 3 [мм]: 620
- Довжина 4 [мм]: 670
- Довжина 5 [мм]: 770
- Техніка приєднання: SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Довжина 1 [мм]: 300
- Довжина 2 [мм]: 520
- Кількість проводів: 5
- для Ø кабелю [мм]: 7
- Довжина 3 [мм]: 620
- Довжина 4 [мм]: 670
- Довжина 5 [мм]: 770