Високовольтні дроти запалювання для FIAT UNO (146_) 75 i.e. 1.5 бензин 75 л.с.
- Модифікація 75 i.e. 1.5
- Тпи кузова Xетчбэк
- Мощность (л.с.) 75
- Объём 1498
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 2
- Топливо Бензин
- Мощность 55
- Привод Привод на передние колеса
- Годы выпуска 1985.1 - 1993.12
- Код двигателя 138 C2.048,149 C1.000
- Сторона встановлення: до циліндра 2
- Номер двигуна TECDOC: 926
- Код двигуна: 138 C2.048
- 149 C1.000
- Довжина [см]: 40
- Сторона встановлення: до циліндра 1
- Номер двигуна TECDOC: 926
- Код двигуна: 138 C2.048
- 149 C1.000
- Довжина [см]: 30
- Сторона встановлення: до циліндра 3
- Номер двигуна TECDOC: 926
- Код двигуна: 138 C2.048
- 149 C1.000
- Довжина [см]: 60
- Сторона встановлення: до циліндра 4
- Номер двигуна TECDOC: 926
- Код двигуна: 138 C2.048
- 149 C1.000
- Довжина [см]: 70
- Сторона встановлення: Від котушки запалювання до розподільника
- Номер двигуна TECDOC: 926
- Код двигуна: 138 C2.048
- 149 C1.000
- Довжина [см]: 40
- Сторона встановлення: Від котушки запалювання до розподільника
- Номер двигуна TECDOC: 973
- Рік випуску з: 09.1989
- Код двигуна: 149 C1.000
- Сторона встановлення: до циліндра 1
- Номер двигуна TECDOC: 973
- Рік випуску з: 09.1989
- Код двигуна: 149 C1.000
- Сторона встановлення: до циліндра 2
- Номер двигуна TECDOC: 973
- Рік випуску з: 09.1989
- Код двигуна: 149 C1.000
- Сторона встановлення: до циліндра 3
- Номер двигуна TECDOC: 973
- Рік випуску з: 09.1989
- Код двигуна: 149 C1.000
- Сторона встановлення: до циліндра 4
- Номер двигуна TECDOC: 973
- Рік випуску з: 09.1989
- Код двигуна: 149 C1.000
- Сторона встановлення: до циліндра 1
- Рік випуску до: 10.1987
- Код двигуна: 138 C 2..
- обмеження виробника: SYSTEM BOSCH
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Сторона встановлення: до циліндра 2
- до циліндра 3
- Рік випуску до: 10.1987
- Код двигуна: 138 C 2..
- обмеження виробника: SYSTEM BOSCH
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Сторона встановлення: до циліндра 4
- Рік випуску до: 10.1987
- Код двигуна: 138 C 2..
- обмеження виробника: SYSTEM BOSCH
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Сторона встановлення: Від котушки запалювання до розподільника
- Рік випуску до: 10.1987
- Код двигуна: 138 C 2..
- обмеження виробника: SYSTEM BOSCH
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Сторона встановлення: до циліндра 4
- Рік випуску з: 01.1989
- Номер двигуна від: 7768531
- Номер двигуна до: 7768530
- Код двигуна: 149 C 1.000
- обмеження виробника: SYSTEM MARELLI
- Тип каталізатора: без каталізатора
- з нерегульованим каталізатором
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Сторона встановлення: до циліндра 3
- Рік випуску з: 01.1989
- Номер двигуна від: 7768531
- Номер двигуна до: 7768530
- Код двигуна: 149 C 1.000
- обмеження виробника: SYSTEM MARELLI
- Тип каталізатора: без каталізатора
- з нерегульованим каталізатором
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Сторона встановлення: до циліндра 2
- Рік випуску з: 01.1989
- Номер двигуна від: 7768531
- Номер двигуна до: 7768530
- Код двигуна: 149 C 1.000
- обмеження виробника: SYSTEM MARELLI
- Тип каталізатора: без каталізатора
- з нерегульованим каталізатором
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Сторона встановлення: до циліндра 1
- Рік випуску з: 01.1989
- Номер двигуна від: 7768531
- Номер двигуна до: 7768530
- Код двигуна: 149 C 1.000
- обмеження виробника: SYSTEM MARELLI
- Тип каталізатора: без каталізатора
- з нерегульованим каталізатором
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Сторона встановлення: Від котушки запалювання до розподільника
- Рік випуску з: 01.1989
- Номер двигуна від: 7768531
- Номер двигуна до: 7768530
- Тип каталізатора: з нерегульованим каталізатором
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Сторона встановлення: Від котушки запалювання до розподільника
- Рік випуску з: 01.1989
- Номер двигуна від: 7768531
- Номер двигуна до: 7768530
- Код двигуна: 149 C 1.000
- обмеження виробника: SYSTEM MARELLI
- Тип каталізатора: без каталізатора
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Сторона встановлення: Від котушки запалювання до розподільника
- Код двигуна: 149 C1.000
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з системою кондиціонування повітря
- Кількість: 1
- Провід запалювання: Резистивна проводка запалювання
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Конфігурація з’єднання DIN
- Конфігурація з’єднання М4
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання SAE
- Конфігурація з’єднання DIN
- Конфігурація з’єднання М4
- Довжина 1 [мм]: 360
- для патрубка діаметром [мм]: 8
- Сторона встановлення: до циліндра 3
- Довжина [см]: 40
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Сторона встановлення: до циліндра 2
- Довжина [см]: 55
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Сторона встановлення: Від котушки запалювання до розподільника
- Довжина [см]: 40
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Номер двигуна TECDOC: 926
- Код двигуна: 138 C2.048
- 149 C1.000
- Колір: чорний
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Кількість проводів: 5
- Рік випуску з: 01.1986
- Якість: F CLASS
- Діаметр [мм]: 8
- Матеріал: Силікон
- Довжина кабелю [мм]: 290
- Кількість: 5
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: з наконечником котушки
- Конфігурація з’єднання SAE
- Довжина 1 [мм]: 290
- Довжина 2 [мм]: 315
- Версія: REACTIVE
- Довжина 3 [мм]: 550
- Довжина 4 [мм]: 610
- Довжина 5 [мм]: 350
- Номер двигуна TECDOC: 973
- Рік випуску з: 09.1989
- Код двигуна: 149 C1.000
- Рік випуску до: 10.1987
- Код двигуна: 138 C 2..
- обмеження виробника: SYSTEM BOSCH
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Кількість проводів: 5
- Рік випуску з: 01.1989
- Номер двигуна від: 7768531
- Номер двигуна до: 7768530
- Тип каталізатора: з нерегульованим каталізатором
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Кількість проводів: 5
- Рік випуску з: 01.1989
- Номер двигуна від: 7768531
- Номер двигуна до: 7768530
- Код двигуна: 149 C 1.000
- обмеження виробника: SYSTEM MARELLI
- Тип каталізатора: без каталізатора
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Кількість проводів: 5
- Кількість: 5
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Довжина 1 [мм]: 290
- Довжина 2 [мм]: 235
- Довжина 3 [мм]: 315
- Довжина 4 [мм]: 495
- Довжина 5 [мм]: 555
- Номер двигуна TECDOC: 926
- Рік випуску з: 01.1989
- Код двигуна: 138 C2.048
- 149 C1.000
- Діаметр [мм]: 7
- Кількість приєднань: 5
- Номер двигуна TECDOC: 926
- Код двигуна: 138 C2.048
- 149 C1.000
- Діаметр [мм]: 7
- Кількість приєднань: 4
- Номер двигуна TECDOC: 926
- Код двигуна: 138 C2.048
- 149 C1.000
- Кількість приєднань: 5
- Номер двигуна TECDOC: 973
- Код двигуна: 149 C1.000
- Якість: Hypalon
- Ідентифікаційний номер виконання штекерного роз'єму: DIN
- Довжина кабелю [мм]: 700
- Довжина 1 [мм]: 300
- Довжина 2 [мм]: 400
- Версія: Gamme ame resistive
- Wire wound range
- Специфікація: Bobine / Coil : DIN
- Довжина 3 [мм]: 550
- Довжина 4 [мм]: 600
- Номер двигуна TECDOC: 926
- Рік випуску до: 199112
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Довжина кабелю [мм]: 235
- 315
- 495
- 555
- Кількість: 5
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Довжина 1 [мм]: 290
- Версія: Wire Wound Cable
- для патрубка діаметром [мм]: 8
- Зовнішній діаметр [мм]: 7
- Тип контейнера: Коробка
- Провід запалювання: Резистивна проводка запалювання
- Довжина 1 [мм]: 390
- Довжина 2 [мм]: 470
- Кількість проводів: 5
- Довжина 3 [мм]: 660
- Довжина 4 [мм]: 720
- Довжина 5 [мм]: 390
- Номер двигуна TECDOC: 973
- Код двигуна: 149 C1.000
- Номер двигуна TECDOC: 973
- Якість: Silikon
- Техніка приєднання: DIN
- SAE
- Довжина [мм]: 400
- Зовнішній діаметр [мм]: 7
- Довжина 1 [мм]: 400
- Довжина 2 [мм]: 440
- Номер продукції: 9123025 SW
- Довжина 3 [мм]: 600
- Довжина 4 [мм]: 700
- Якість: Silikon
- Техніка приєднання: DIN
- SAE
- Довжина [мм]: 820
- Зовнішній діаметр [мм]: 7
- Довжина 1 [мм]: 260
- Довжина 2 [мм]: 300
- Номер продукції: 9123035 SW
- Довжина 3 [мм]: 440
- Довжина 4 [мм]: 500
- Кількість: 5
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Довжина 1 [мм]: 235
- Довжина 2 [мм]: 315
- Довжина 3 [мм]: 495
- Довжина 4 [мм]: 555
- Діаметр кабелю [мм]: 8
- Довжина 1 [мм],дріт від котушки запалювання до розподільника: 290
- Довжина [см]: 40
- Матеріал: Силікон
- Зовнішній діаметр [мм]: 7
- Довжина 1 [мм]: 400
- Довжина 2 [мм]: 440
- Довжина 3 [мм]: 600
- Довжина 4 [мм]: 700
- Параметр: 250732
- Довжина кабелю [мм]: 235
- 315
- 495
- 555
- Кількість: 5
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Довжина 1 [мм]: 290
- Версія: Wire Wound Cable
- для патрубка діаметром [мм]: 8
- Вага [кг]: 0,250
- Довжина [см]: 82
- Розміри радіатора: WIRE WOUND
- Матеріал: Силікон
- Зовнішній діаметр [мм]: 7
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Довжина 1 [мм]: 260
- Довжина 2 [мм]: 300
- Довжина 3 [мм]: 440
- Довжина 4 [мм]: 500
- Довжина [см]: 40
- Розміри радіатора: WIRE WOUND
- Матеріал: Силікон
- Зовнішній діаметр [мм]: 7
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Довжина 1 [мм]: 400
- Довжина 2 [мм]: 440
- Довжина 3 [мм]: 600
- Довжина 4 [мм]: 700
- Довжина кабелю [мм]: 235
- 315
- 495
- 555
- Кількість: 5
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Довжина 1 [мм]: 290
- Версія: Wire Wound Cable
- для патрубка діаметром [мм]: 8
- Код двигуна: 149 C1.000
- Вага [кг]: 0,35
- Довжина упаковки [см]: 12,80
- Ширина упаковки [см]: 14,80
- Висота упаковки [см]: 9,30
- Рік випуску з: 198601
- Якість: F CLASS
- Діаметр [мм]: 8
- Матеріал: Силікон
- Довжина кабелю [мм]: 290
- Кількість: 5
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання SAE
- з наконечником котушки
- Довжина 1 [мм]: 290
- Довжина 2 [мм]: 315
- Версія: REACTIVE
- Довжина 3 [мм]: 550
- Довжина 4 [мм]: 610
- Довжина 5 [мм]: 350
- Номер двигуна TECDOC: 973
- Рік випуску з: 198909
- Довжина [см]: 40
- Матеріал: Силікон
- Зовнішній діаметр [мм]: 7
- Довжина 1 [мм]: 400
- Довжина 2 [мм]: 440
- Довжина 3 [мм]: 600
- Довжина 4 [мм]: 700
- Довжина [см]: 40
- Матеріал: Силікон
- Зовнішній діаметр [мм]: 7
- Довжина 1 [мм]: 400
- Довжина 2 [мм]: 440
- Довжина 3 [мм]: 600
- Довжина 4 [мм]: 700