Високовольтні дроти запалювання для FORD SIERRA II Turnier (BNG) 1.8 бензин 87 л.с.
- Модифікація 1.8
- Тпи кузова Универсал
- Мощность (л.с.) 87
- Объём 1769
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 2
- Топливо Бензин
- Мощность 64
- Привод Привод на задние колеса
- Годы выпуска 1988.05 - 1993.02
- Код двигателя R2C,R6A
- Сторона встановлення: Від котушки запалювання до розподільника
- Номер двигуна TECDOC: 1418
- Код двигуна: R2C
- Довжина [см]: 60
- Провід запалювання: Резистивна проводка запалювання
- Сторона встановлення: до циліндра 1
- Номер двигуна TECDOC: 1418
- Код двигуна: R2C
- Довжина [см]: 50
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Резистивна проводка запалювання
- Сторона встановлення: до циліндра 2
- до циліндра 3
- Номер двигуна TECDOC: 1418
- Код двигуна: R2C
- Довжина [см]: 60
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Резистивна проводка запалювання
- Сторона встановлення: до циліндра 4
- Номер двигуна TECDOC: 1418
- Код двигуна: R2C
- Довжина [см]: 70
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Резистивна проводка запалювання
- Сторона встановлення: до циліндра 1
- Номер двигуна TECDOC: 1418
- Код двигуна: R2C
- Сторона встановлення: до циліндра 2
- до циліндра 3
- Від'єднання блоку:
- Номер двигуна TECDOC: 1418
- Код двигуна: R2C
- Сторона встановлення: до циліндра 4
- Номер двигуна TECDOC: 1418
- Код двигуна: R2C
- Сторона встановлення: Від котушки запалювання до розподільника
- Номер двигуна TECDOC: 1418
- Код двигуна: R2C
- Сторона встановлення: Від котушки запалювання до розподільника
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Сторона встановлення: до циліндра 1
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Сторона встановлення: до циліндра 2
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Сторона встановлення: до циліндра 3
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Сторона встановлення: до циліндра 4
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Сторона встановлення: Від котушки запалювання до розподільника
- обмеження виробника: SAE
- Довжина [см]: 60
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Сторона встановлення: до циліндра 2
- обмеження виробника: SAE
- Довжина [см]: 60
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання SAE
- Сторона встановлення: до циліндра 4
- обмеження виробника: SAE
- Довжина [см]: 80
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання SAE
- Сторона встановлення: до циліндра 1
- обмеження виробника: SAE
- Довжина [см]: 50
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання SAE
- Номер двигуна TECDOC: 1418
- Код двигуна: R2C
- Колір: чорний
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Провід запалювання: Резистивна проводка запалювання
- Кількість проводів: 5
- Рік випуску з: 04.1992
- Рік випуску до: 01.1993
- Код двигуна: R6A
- Якість: F CLASS
- Діаметр [мм]: 8
- Матеріал: Силікон
- Кількість: 4
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Провід запалювання: Резистивна проводка запалювання
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання SAE
- Довжина 1 [мм]: 760
- Довжина 2 [мм]: 657
- Довжина 3 [мм]: 880
- Довжина 4 [мм]: 960
- Код двигуна: R2C
- Якість: F CLASS
- Діаметр [мм]: 8
- Матеріал: Силікон
- Довжина кабелю [мм]: 535
- Кількість: 5
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Провід запалювання: Резистивна проводка запалювання
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: з наконечником котушки
- Конфігурація з’єднання SAE
- Довжина 1 [мм]: 450
- Довжина 2 [мм]: 436
- Довжина 3 [мм]: 540
- Довжина 4 [мм]: 670
- Довжина 5 [мм]: 590
- Номер двигуна TECDOC: 1418
- Код двигуна: R2C
- Номер двигуна TECDOC: 17422
- Рік випуску з: 04.1992
- Код двигуна: R6A
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Кількість проводів: 5
- Номер двигуна TECDOC: 1418
- Код двигуна: R2C
- Кількість: 5
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Резистивна проводка запалювання
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання SAE
- Довжина 1 [мм]: 360
- Довжина 2 [мм]: 435
- Довжина 3 [мм]: 455
- Довжина 4 [мм]: 535
- Довжина 5 [мм]: 585
- Номер двигуна TECDOC: 17422
- Код двигуна: R6A
- Техніка приєднання: FORD CLIP
- Кількість: 4
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Резистивна проводка запалювання
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Довжина 1 [мм]: 630
- Довжина 2 [мм]: 660
- Довжина 3 [мм]: 780
- Довжина 4 [мм]: 860
- Номер двигуна TECDOC: 1418
- Код двигуна: R2C
- R6A
- Кількість приєднань: 4
- Якість: SILIKONE
- Ідентифікаційний номер виконання штекерного роз'єму: SAE
- Якість: Silicone
- Ідентифікаційний номер виконання штекерного роз'єму: SAE
- Довжина 1 / довжина 2 [мм]: 450/650
- Довжина 1 [мм]: 600
- Довжина 2 [мм]: 600
- Версія: Gamme ame resistive
- Wire wound range
- Специфікація: Bobine/Coil: DIN+DIN
- Довжина 3 [мм]: 750
- Довжина 4 [мм]: 850
- Номер двигуна TECDOC: 1418
- Довжина кабелю [мм]: 360
- 435
- 455
- 585
- Кількість: 5
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Резистивна проводка запалювання
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання SAE
- Довжина 1 [мм]: 535
- для патрубка діаметром [мм]: 8
- Номер двигуна TECDOC: 17422
- Техніка приєднання: FORD CLIP
- Довжина кабелю [мм]: 630
- 660
- 780
- 860
- Кількість: 4
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Резистивна проводка запалювання
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- для патрубка діаметром [мм]: 8
- Номер двигуна TECDOC: 17422
- Рік випуску з: 199204
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Кількість проводів: 4
- Номер двигуна TECDOC: 17422
- Техніка приєднання: FORD CLIP
- Кількість: 4
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Резистивна проводка запалювання
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Довжина 1 [мм]: 630
- Довжина 2 [мм]: 660
- Довжина 3 [мм]: 780
- Довжина 4 [мм]: 860
- Діаметр кабелю [мм]: 8
- Номер двигуна TECDOC: 1418
- Кількість: 5
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Резистивна проводка запалювання
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання SAE
- Довжина 1 [мм]: 360
- Довжина 2 [мм]: 435
- Довжина 3 [мм]: 455
- Довжина 4 [мм]: 585
- Діаметр кабелю [мм]: 8
- Довжина 1 [мм],дріт від котушки запалювання до розподільника: 535
- Параметр: 250686
- Параметр: 250725
- Номер двигуна TECDOC: 1418
- Код двигуна: R2C
- Довжина кабелю [мм]: 360
- 435
- 455
- 585
- Кількість: 5
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Резистивна проводка запалювання
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання SAE
- Довжина 1 [мм]: 535
- для патрубка діаметром [мм]: 8
- Номер двигуна TECDOC: 17422
- Код двигуна: R6A
- Техніка приєднання: FORD CLIP
- Довжина кабелю [мм]: 630
- 660
- 780
- 860
- Кількість: 4
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Резистивна проводка запалювання
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- для патрубка діаметром [мм]: 8
- Довжина 1 [мм]: 810
- Довжина 2 [мм]: 910
- Довжина 3 [мм]: 1 010
- Довжина 4 [мм]: 1 070
- Розміри радіатора: WIRE WOUND
- Матеріал: Силікон
- Зовнішній діаметр [мм]: 8
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Номер двигуна TECDOC: 17422
- Код двигуна: R6A
- Техніка приєднання: FORD CLIP
- Довжина кабелю [мм]: 630
- 660
- 780
- 860
- Кількість: 4
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Резистивна проводка запалювання
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- для патрубка діаметром [мм]: 8
- Розміри радіатора: WIRE WOUND
- Матеріал: Силікон
- Зовнішній діаметр [мм]: 8
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання SAE
- Номер двигуна TECDOC: 1418
- Код двигуна: R2C
- Довжина кабелю [мм]: 360
- 435
- 455
- 585
- Кількість: 5
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Резистивна проводка запалювання
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання SAE
- Довжина 1 [мм]: 535
- для патрубка діаметром [мм]: 8
- номер компонента: 36010VV
- Рік випуску з: 199204
- Рік випуску до: 199301
- Якість: F CLASS
- Діаметр [мм]: 8
- Матеріал: Силікон
- Кількість: 4
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Провід запалювання: Резистивна проводка запалювання
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання SAE
- Довжина 1 [мм]: 760
- Довжина 2 [мм]: 657
- Довжина 3 [мм]: 880
- Довжина 4 [мм]: 960
- Код двигуна: R2C
- Якість: F CLASS
- Діаметр [мм]: 8
- Матеріал: Силікон
- Довжина кабелю [мм]: 535
- Кількість: 5
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Провід запалювання: Резистивна проводка запалювання
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання SAE
- з наконечником котушки
- Довжина 1 [мм]: 450
- Довжина 2 [мм]: 436
- Довжина 3 [мм]: 540
- Довжина 4 [мм]: 670
- Довжина 5 [мм]: 590