![](https://vikingcars.com.ua/media/files/logos/inside-placeholder-ford11.png)
Високовольтні дроти запалювання для FORD TRANSIT Автобус (T_ _) 2.0 Cat (TBS, TCL, TCS) бензин 78 л.с.
- Модифікація 2.0 Cat (TBS, TCL, TCS)
- Тпи кузова Автобус
- Мощность (л.с.) 78
- Объём 1993
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 2
- Топливо Бензин
- Мощность 57
- Привод Привод на задние колеса
- Годы выпуска 1985.12 - 1992.09
- Код двигателя N6T
- Рік випуску до: 09.1988
- Код двигуна: NAT
- Техніка приєднання: DIN
- Колір: чорний
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Провід запалювання: Резистивна проводка запалювання
- Кількість проводів: 5
![NGK 35524 NGK 35524](https://picture.new.by/images/15/804432bd6720bf881822d6a6e712c7e9deb85fe5.jpg)
- Сторона встановлення: Від котушки запалювання до розподільника
- Номер двигуна TECDOC: 1327
- Код двигуна: N6T
- Довжина [см]: 60
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Резистивна проводка запалювання
![NGK 38945 NGK 38945](https://picture.new.by/images/15/f64685724011679c7fd0de39b377bb1ebb0678d6.jpg)
- Сторона встановлення: до циліндра 1
- Номер двигуна TECDOC: 1327
- Код двигуна: N6T
- Довжина [см]: 60
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Резистивна проводка запалювання
![NGK 38946 NGK 38946](https://picture.new.by/images/15/f64685724011679c7fd0de39b377bb1ebb0678d6.jpg)
- Сторона встановлення: до циліндра 2
- Довжина [см]: 65
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Резистивна проводка запалювання
![NGK 38947 NGK 38947](https://picture.new.by/images/15/f64685724011679c7fd0de39b377bb1ebb0678d6.jpg)
- Сторона встановлення: до циліндра 4
- до циліндра 3
- Номер двигуна TECDOC: 1327
- Код двигуна: N6T
- Довжина [см]: 75
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Резистивна проводка запалювання
![BOSCH 0 986 356 099 BOSCH 0 986 356 099](https://picture.new.by/images/30/e4466fc8e22b8abff72ec4196ad340bdcef36e7b.jpg)
- Сторона встановлення: Від котушки запалювання до розподільника
- Рік випуску з: 10.1988
- Рік випуску до: 07.1991
![BOSCH 0 986 356 119 BOSCH 0 986 356 119](https://picture.new.by/images/30/9a245ab335215ad61c1d2d63712107d9bebe40a6.jpg)
- Сторона встановлення: до циліндра 1
- до циліндра 2
- Від'єднання блоку:
- Рік випуску з: 10.1988
- 10.1988
- Рік випуску до: 07.1991
- 07.1991
![BOSCH 0 986 356 120 BOSCH 0 986 356 120](https://picture.new.by/images/30/2345252b512807cb8b725b51564a695797d77adf.jpg)
- Сторона встановлення: до циліндра 3
- до циліндра 4
- Від'єднання блоку:
- Рік випуску з: 10.1988
- 10.1988
- Рік випуску до: 07.1991
- 07.1991
![BREMI 819/60 BREMI 819/60](https://picture.new.by/images/47/97874526194459f9bd82b0dc033caff3d7be4570.jpg)
- Сторона встановлення: до циліндра 1
- до циліндра 1
- до циліндра 1
- Рік випуску з: 01.1988
- 01.1990
- Рік випуску до: 12.1989
- 12.1990
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
![BREMI 819/65 BREMI 819/65](https://picture.new.by/images/47/97874526194459f9bd82b0dc033caff3d7be4570.jpg)
- Сторона встановлення: до циліндра 2
- до циліндра 2
- до циліндра 2
- Рік випуску з: 01.1988
- 01.1990
- Рік випуску до: 12.1989
- 12.1990
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
![BREMI 819/77 BREMI 819/77](https://picture.new.by/images/47/97874526194459f9bd82b0dc033caff3d7be4570.jpg)
- Сторона встановлення: до циліндра 3
- до циліндра 3
- до циліндра 3
- Рік випуску з: 01.1988
- 01.1990
- Рік випуску до: 12.1989
- 12.1990
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
![BREMI 819/82 BREMI 819/82](https://picture.new.by/images/47/97874526194459f9bd82b0dc033caff3d7be4570.jpg)
- Сторона встановлення: до циліндра 4
- до циліндра 4
- до циліндра 4
- Рік випуску з: 01.1988
- 01.1990
- Рік випуску до: 12.1989
- 12.1990
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
![BREMI 820E50 BREMI 820E50](https://picture.new.by/images/47/0531b16e0bec960c61bc2188e661f94c2beb0c96.jpg)
- Сторона встановлення: Від котушки запалювання до розподільника
- Від котушки запалювання до розподільника
- Від котушки запалювання до розподільника
- Рік випуску з: 01.1988
- 01.1990
- Рік випуску до: 12.1989
- 12.1990
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
![BERU by DRiV R118 BERU by DRiV R118](https://picture.new.by/images/6441/70957c24fc504dde30b936dcb0e0c493.jpg)
- Сторона встановлення: до циліндра 1
- Довжина [см]: 60
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
![BERU by DRiV R119 BERU by DRiV R119](https://picture.new.by/images/6441/7034a2b31eafd9c16ab858985c2c3c78.jpg)
- Сторона встановлення: до циліндра 2
- Довжина [см]: 70
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
![BERU by DRiV R120 BERU by DRiV R120](https://picture.new.by/images/6441/51cb9aa4795afd95e0af0036eb71e80f.jpg)
- Сторона встановлення: до циліндра 3
- Довжина [см]: 90
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
![BERU by DRiV R35 BERU by DRiV R35](https://picture.new.by/images/6441/c8d479ea1a3524fc1dc487284fbd61e1.jpg)
- Сторона встановлення: Від котушки запалювання до розподільника
- Довжина [см]: 60
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
![NGK 8568 NGK 8568](https://picture.new.by/images/15/2432c00e7269e7d2f545276e7e745e4a5ed3885c.jpg)
- Номер двигуна TECDOC: 1327
- Рік випуску з: 10.1988
- Код двигуна: N6T
- Техніка приєднання: DIN
- Колір: чорний
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Провід запалювання: Резистивна проводка запалювання
- Кількість проводів: 5
![VALEO 346365 VALEO 346365](https://picture.new.by/images/21/5fd69de0d9fa53731a2c50ddffcd102ff1d40226.jpg)
- Рік випуску до: 12.1991
- Якість: F CLASS
- Діаметр [мм]: 8
- Матеріал: Силікон
- Довжина кабелю [мм]: 500
- Кількість: 5
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Провід запалювання: Резистивна проводка запалювання
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: з наконечником котушки
- Конфігурація з’єднання SAE
- Довжина 1 [мм]: 800
- Довжина 2 [мм]: 626
- Довжина 3 [мм]: 640
- Довжина 4 [мм]: 540
- Довжина 5 [мм]: 560
![BOSCH 0 986 357 129 BOSCH 0 986 357 129](https://picture.new.by/images/30/458e45163623c1998f09c5f2f50bdafe6a931331.jpg)
- Рік випуску з: 10.1988
- Рік випуску до: 07.1991
![BREMI 800/208 BREMI 800/208](https://picture.new.by/images/47/25b74a715a90dafe8099ce56b240ed18e3e1feac.jpg)
- Рік випуску з: 01.1988
- 01.1990
- Рік випуску до: 12.1989
- 12.1990
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Кількість проводів: 5
![QUINTON HAZELL XC770 QUINTON HAZELL XC770](https://picture.new.by/images/57/571d813d07546545fbf107dbf7dc8e44a3409564.jpg)
- Кількість: 5
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Резистивна проводка запалювання
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Довжина 1 [мм]: 500
- Довжина 2 [мм]: 445
- Довжина 3 [мм]: 545
- Довжина 4 [мм]: 625
- Довжина 5 [мм]: 705
![MAGNETI MARELLI 941095340585 MAGNETI MARELLI 941095340585](https://picture.new.by/images/95/0b4e31b5ccb9da073021dff5719ab29832579270.jpg)
- Номер двигуна TECDOC: 1327
- Рік випуску з: 10.1988
- Код двигуна: N6T
- Діаметр [мм]: 7
- Кількість приєднань: 5
![MAGNETI MARELLI 941185050766 MAGNETI MARELLI 941185050766](https://picture.new.by/images/95/74f3f119da43373cc26dc9a40ca03e72a1fa327c.jpg)
- Номер двигуна TECDOC: 1327
- Код двигуна: N6T
- Діаметр [мм]: 8
- Кількість приєднань: 5
![MAGNETI MARELLI 941319170109 MAGNETI MARELLI 941319170109](https://picture.new.by/images/95/c3c92a9502f3e83e8d66a9e85755ddd94902aaa3.jpg)
- Номер двигуна TECDOC: 1327
- Рік випуску з: 10.1988
- Код двигуна: N6T
- Кількість приєднань: 5
![FACET 4.9078 FACET 4.9078](https://picture.new.by/images/159/e0f416a996a17fcf49e90940855df933e076a787.jpg)
- Номер двигуна TECDOC: 1327
- Рік випуску до: 08.1991
- Код двигуна: N6T
![BBT ZK1878 BBT ZK1878](https://picture.new.by/images/194/095ed36607b1512ea77136974afe47c6.jpg)
- Діаметр [мм]: 8
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Конфігурація з’єднання DIN
![EFI AUTOMOTIVE 7220 EFI AUTOMOTIVE 7220](https://picture.new.by/images/211/75263680c2cdbeacfcbf6a2691243e9edf74070d.jpg)
- Якість: Silicone
- Ідентифікаційний номер виконання штекерного роз'єму: DIN
- Діаметр [мм]: 8
- Довжина кабелю [мм]: 625
- Довжина 1 [мм]: 625
- Довжина 2 [мм]: 625
- Версія: Gamme ame resistive
- Wire wound range
- Специфікація: Bobine / Coil : DIN
- Довжина 3 [мм]: 725
- Довжина 4 [мм]: 825
![FAE 83400 FAE 83400](https://picture.new.by/images/240/a783cc3695df55ea1767e818435518746bf415a3.jpg)
![EYQUEM 0910301004 EYQUEM 0910301004](https://picture.new.by/images/246/d9a2e99652a206a1e80f94fc88397940.jpg)
- Код двигуна: OHC
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
![SMPE 83071 SMPE 83071](https://picture.new.by/images/269/b316b367408840f286a7d27ee1da95d2.jpg)
- Довжина кабелю [мм]: 445
- 545
- 625
- 705
- Кількість: 5
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Резистивна проводка запалювання
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Довжина 1 [мм]: 500
- для патрубка діаметром [мм]: 8
![TESLA T146G TESLA T146G](https://picture.new.by/images/356/461472cd090eed248c1a2601c70e511af3136ac7.jpg)
![EPS 1.501.078 EPS 1.501.078](https://picture.new.by/images/4005/fea75b6def80f4d6f7522ad23b684d53cd43d542.jpg)
- Номер двигуна TECDOC: 1327
- Рік випуску до: 08.1991
- Код двигуна: N6T
![KW 360 078 KW 360 078](https://picture.new.by/images/4006/4b2f99561417a70f8854d8456fc2bffc.jpg)
- Номер двигуна TECDOC: 1327
- Рік випуску до: 199108
- Якість: Silikon
- Техніка приєднання: DIN
- SAE
- Довжина [мм]: 500
- Зовнішній діаметр [мм]: 8
- Довжина 1 [мм]: 640
- Довжина 2 [мм]: 640
- Номер продукції: 9122035 SW
- Довжина 3 [мм]: 760
- Довжина 4 [мм]: 820
![PATRON PSCI1016 PATRON PSCI1016](https://picture.new.by/images/4558/6f541b26b758e499fb0fa469a467218835f46bf2.jpg)
- Розміри радіатора: KEVLAR
- Матеріал: EPDM (етилен-пропіленовий каучук)
- Зовнішній діаметр [мм]: 8
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
![MOTAQUIP LDRL1023 MOTAQUIP LDRL1023](https://picture.new.by/images/4564/70f68b84981cd9837d76fad2cd583afb.jpg)
- Кількість: 5
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Резистивна проводка запалювання
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Довжина 1 [мм]: 445
- Довжина 2 [мм]: 545
- Довжина 3 [мм]: 625
- Довжина 4 [мм]: 705
- Діаметр кабелю [мм]: 8
- Довжина 1 [мм],дріт від котушки запалювання до розподільника: 500
![STELLOX 10-38104-SX STELLOX 10-38104-SX](https://picture.new.by/images/4595/df2163667cbdf5ff903bfdcb7bdb30cb966a7f85.jpg)
- Матеріал: Силікон
- Зовнішній діаметр [мм]: 8
![PROFIT 1801-0285 PROFIT 1801-0285](https://picture.new.by/images/4686/124f5f9b888173e0bd24fe974d5fe0f6f28717a9.jpg)
- Параметр: 250725
![LUCAS LUC4366 LUCAS LUC4366](https://picture.new.by/images/4501/0790a9023a0cb5164367a950e63a477005e3149d.jpg)
- Довжина кабелю [мм]: 445
- 545
- 625
- 705
- Кількість: 5
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Резистивна проводка запалювання
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Довжина 1 [мм]: 500
- для патрубка діаметром [мм]: 8
![BSG BSG 30-839-001 BSG BSG 30-839-001](https://picture.new.by/images/4455/3bf937df2c36b4625db9430d8fe80207a6f63eb0.jpg)
- Техніка приєднання: DIN
- Колір: чорний
- Провід запалювання: Резистивна проводка запалювання
- номер компонента: BSG 30-839-001
- Кількість проводів: 5
- Вага [кг]: 0,31
- Розміри радіатора: WIRE WOUND
- Матеріал: Силікон
- Зовнішній діаметр [мм]: 8
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
![LEMARK HOES1339 LEMARK HOES1339](https://picture.new.by/images/6518/bc673934dd0b4b8fa70dae39de013ca7ee075855.jpg)
- Довжина кабелю [мм]: 445
- 545
- 625
- 705
- Кількість: 5
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Резистивна проводка запалювання
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Довжина 1 [мм]: 500
- для патрубка діаметром [мм]: 8
![MDR EPS-1501 078 MDR EPS-1501 078](https://picture.new.by/images/4773/c2286563a1042602aa64356112679afd.jpg)
- Рік випуску до: 199108
- Код двигуна: N6T
- Вага [кг]: 0,42
- Довжина упаковки [см]: 12,80
- Ширина упаковки [см]: 14,80
- Висота упаковки [см]: 9,30
- Рік випуску до: 199112
- Якість: F CLASS
- Діаметр [мм]: 8
- Матеріал: Силікон
- Довжина кабелю [мм]: 500
- Кількість: 5
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Провід запалювання: Резистивна проводка запалювання
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання SAE
- з наконечником котушки
- Довжина 1 [мм]: 800
- Довжина 2 [мм]: 626
- Довжина 3 [мм]: 640
- Довжина 4 [мм]: 540
- Довжина 5 [мм]: 560