Високовольтні дроти запалювання для LAND ROVER RANGE ROVER I 3.5 Vogue 4x4 бензин 126 л.с.
- Модифікація 3.5 Vogue 4x4
- Тпи кузова Вездеход закрытый
- Мощность (л.с.) 126
- Объём 3528
- Кол-во цилиндров 8
- Кол-во клапанов 2
- Топливо Бензин
- Мощность 93
- Привод Привод на все колеса
- Годы выпуска 1981.08 - 1990.09
- Код двигателя 11 D
- Сторона встановлення: до циліндра 1
- до циліндра 3
- до циліндра 5
- Номер двигуна TECDOC: 22941
- Код двигуна: 11 D
- Довжина [см]: 60
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Резистивна проводка запалювання
- Сторона встановлення: до циліндра 7
- Номер двигуна TECDOC: 22941
- Код двигуна: 11 D
- Довжина [см]: 70
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Резистивна проводка запалювання
- Сторона встановлення: до циліндра 2
- Номер двигуна TECDOC: 22941
- Код двигуна: 11 D
- Довжина [см]: 70
- Провід запалювання: Резистивна проводка запалювання
- Сторона встановлення: до циліндра 4
- Номер двигуна TECDOC: 22941
- Код двигуна: 11 D
- Довжина [см]: 80
- Провід запалювання: Резистивна проводка запалювання
- Сторона встановлення: до циліндра 6
- до циліндра 8
- Номер двигуна TECDOC: 22941
- Код двигуна: 11 D
- Довжина [см]: 90
- Провід запалювання: Резистивна проводка запалювання
- Сторона встановлення: Від котушки запалювання до розподільника
- Номер двигуна TECDOC: 22941
- Код двигуна: 11 D
- Довжина [см]: 60
- Провід запалювання: Резистивна проводка запалювання
- Сторона встановлення: до циліндра 2
- до циліндра 4
- до циліндра 6
- Від'єднання блоку:
- Рік випуску з: 08.1986
- Код двигуна: V8F
- Сторона встановлення: до циліндра 8
- Рік випуску з: 08.1986
- Код двигуна: V8F
- Сторона встановлення: до циліндра 1
- до циліндра 3
- до циліндра 5
- Від'єднання блоку:
- Рік випуску з: 08.1986
- Код двигуна: V8F
- Сторона встановлення: до циліндра 7
- Рік випуску з: 08.1986
- Код двигуна: V8F
- Сторона встановлення: Від котушки запалювання до розподільника
- Рік випуску з: 08.1986
- Код двигуна: V8F
- Сторона встановлення: до циліндра 1
- Рік випуску до: 198606
- Код двигуна: 22D
- Сторона встановлення: до циліндра 2
- Від'єднання блоку:
- Рік випуску до: 198606
- Код двигуна: 22D
- Сторона встановлення: Від котушки запалювання до розподільника
- Рік випуску до: 198606
- Код двигуна: 22D
- Сторона встановлення: до циліндра 4
- Рік випуску до: 198606
- Код двигуна: 22D
- Сторона встановлення: до циліндра 5
- Рік випуску до: 198606
- Код двигуна: 22D
- Сторона встановлення: до циліндра 6
- Рік випуску до: 198606
- Код двигуна: 22D
- Сторона встановлення: до циліндра 7
- Від'єднання блоку:
- Рік випуску до: 198606
- Код двигуна: 22D
- Сторона встановлення: Від котушки запалювання до розподільника
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Сторона встановлення: до циліндра 1
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Сторона встановлення: до циліндра 5
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Сторона встановлення: до циліндра 3
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Сторона встановлення: до циліндра 7
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Сторона встановлення: до циліндра 4
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Сторона встановлення: до циліндра 6
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Сторона встановлення: до циліндра 2
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Сторона встановлення: до циліндра 8
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Сторона встановлення: Від котушки запалювання до розподільника
- Кількість: 1
- Провід запалювання: Резистивна проводка запалювання
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Конфігурація з’єднання DIN
- Конфігурація з’єднання М4
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання SAE
- Конфігурація з’єднання DIN
- Конфігурація з’єднання М4
- Довжина 1 [мм]: 510
- для патрубка діаметром [мм]: 8
- Сторона встановлення: до циліндра 1
- Довжина [см]: 50
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Сторона встановлення: до циліндра 3
- Довжина [см]: 60
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Сторона встановлення: до циліндра 2
- Довжина [см]: 70
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Сторона встановлення: до циліндра 8
- Довжина [см]: 90
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Номер двигуна TECDOC: 22941
- Код двигуна: 11 D
- Колір: чорний
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Провід запалювання: Резистивна проводка запалювання
- Кількість проводів: 9
- Рік випуску з: 08.1986
- Рік випуску до: 09.1986
- Якість: F CLASS
- Діаметр [мм]: 7
- Матеріал: Силікон
- Довжина кабелю [мм]: 450
- Кількість: 9
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Провід запалювання: Резистивна проводка запалювання
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: з наконечником котушки
- Конфігурація з’єднання SAE
- Довжина 1 [мм]: 510
- Довжина 2 [мм]: 484
- Довжина 3 [мм]: 560
- Довжина 4 [мм]: 610
- Довжина 5 [мм]: 660
- Довжина 6 [мм]: 760
- Довжина 7 [мм]: 810
- Довжина 8 [мм]: 810
- Довжина 9 [мм]: 510
- Рік випуску з: 08.1986
- Код двигуна: V8F
- Рік випуску з: 198608
- Код двигуна: V8F
- Рік випуску до: 198606
- Код двигуна: 22D
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Кількість проводів: 9
- Рік випуску з: 08.1986
- Кількість: 9
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Резистивна проводка запалювання
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Довжина 1 [мм]: 450
- Довжина 2 [мм]: 435
- Довжина 3 [мм]: 485
- Довжина 4 [мм]: 535
- Довжина 5 [мм]: 605
- Довжина 6 [мм]: 705
- Довжина 7 [мм]: 755
- Номер двигуна TECDOC: 22941
- Код двигуна: 11 D
- Діаметр [мм]: 7
- Кількість приєднань: 9
- Діаметр [мм]: 7
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Конфігурація з’єднання DIN
- Рік випуску з: 198608
- Довжина кабелю [мм]: 435
- 485
- 535
- 605
- 705
- 755
- Кількість: 9
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Резистивна проводка запалювання
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Довжина 1 [мм]: 450
- для патрубка діаметром [мм]: 7
- Зовнішній діаметр [мм]: 7
- Довжина 1 [мм]: 920
- Довжина 2 [мм]: 740
- Кількість проводів: 9
- Довжина 3 [мм]: 740
- Довжина 4 [мм]: 710
- Довжина 5 [мм]: 650
- Довжина 6 [мм]: 620
- Довжина 7 [мм]: 620
- Довжина 8 [мм]: 500
- Довжина 9 [мм]: 550
- Рік випуску з: 198608
- Кількість: 9
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Резистивна проводка запалювання
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Довжина 1 [мм]: 435
- Довжина 2 [мм]: 485
- Довжина 3 [мм]: 485
- Довжина 4 [мм]: 535
- Довжина 5 [мм]: 605
- Довжина 6 [мм]: 705
- Довжина 7 [мм]: 755
- Довжина 8 [мм]: 755
- Діаметр кабелю [мм]: 7
- Довжина 1 [мм],дріт від котушки запалювання до розподільника: 450
- Довжина [мм]: 430
- Рік випуску з: 08.1986
- Довжина кабелю [мм]: 435
- 485
- 535
- 605
- 705
- 755
- Кількість: 9
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Резистивна проводка запалювання
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Довжина 1 [мм]: 450
- для патрубка діаметром [мм]: 7
- Кількість: 9
- Провід запалювання: Резистивна проводка запалювання
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Кількість: 9
- Провід запалювання: Резистивна проводка запалювання
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розміри радіатора: WIRE WOUND
- Матеріал: Силікон
- Зовнішній діаметр [мм]: 7
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Рік випуску з: 08.1986
- Довжина кабелю [мм]: 435
- 485
- 535
- 605
- 705
- 755
- Кількість: 9
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Резистивна проводка запалювання
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Довжина 1 [мм]: 450
- для патрубка діаметром [мм]: 7
- Рік випуску з: 198608
- Кількість: 9
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Резистивна проводка запалювання
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Довжина 1 [мм]: 434
- Довжина 2 [мм]: 485
- Довжина 3 [мм]: 485
- Довжина 4 [мм]: 535
- Довжина 5 [мм]: 605
- Довжина 6 [мм]: 705
- Довжина 7 [мм]: 755
- Довжина 8 [мм]: 755
- Діаметр кабелю [мм]: 7
- Довжина 1 [мм],дріт від котушки запалювання до розподільника: 450
- Рік випуску з: 198608
- Рік випуску до: 198609
- Якість: F CLASS
- Діаметр [мм]: 7
- Матеріал: Силікон
- Довжина кабелю [мм]: 450
- Кількість: 9
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Провід запалювання: Резистивна проводка запалювання
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання SAE
- з наконечником котушки
- Довжина 1 [мм]: 510
- Довжина 2 [мм]: 484
- Довжина 3 [мм]: 560
- Довжина 4 [мм]: 610
- Довжина 5 [мм]: 660
- Довжина 6 [мм]: 760
- Довжина 7 [мм]: 810
- Довжина 8 [мм]: 810
- Довжина 9 [мм]: 510