Високовольтні дроти запалювання для ROVER 800 (XS) 820e бензин 120 л.с.
- Модифікація 820e
- Тпи кузова седан
- Мощность (л.с.) 120
- Объём 1994
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Бензин
- Мощность 88
- Привод Привод на передние колеса
- Годы выпуска 1986.1 - 1991.1
- Код двигателя 20 HS
![BOSCH 0 986 356 002 BOSCH 0 986 356 002](https://picture.new.by/images/30/79a67ceecc662cf8a5cb8ddf8cc516a0aad946c2.jpg)
- Сторона встановлення: до циліндра 4
- Рік випуску до: 10.1988
![BOSCH 0 986 356 004 BOSCH 0 986 356 004](https://picture.new.by/images/30/b31e14036f6cead4ea21daf89eb90bd734ecb114.jpg)
- Сторона встановлення: до циліндра 2
- до циліндра 3
- Від'єднання блоку:
- Рік випуску до: 10.1988
- 10.1988
![BOSCH 0 986 356 006 BOSCH 0 986 356 006](https://picture.new.by/images/30/eaaaa1ee4ecc6adec47d832c46f49356d326e2ee.jpg)
- Сторона встановлення: до циліндра 1
- Рік випуску до: 10.1988
![BOSCH 0 986 356 042 BOSCH 0 986 356 042](https://picture.new.by/images/30/d2c77cdb65a2cf90c2c8ebf774894904b348ee90.jpg)
- Сторона встановлення: Від котушки запалювання до розподільника
- Рік випуску до: 10.1988
![BREMI 433/54 BREMI 433/54](https://picture.new.by/images/47/2ee866497e53fdf015659a302ae8db8dc4c59a2c.jpg)
- Сторона встановлення: Від котушки запалювання до розподільника
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
![BREMI 466/38 BREMI 466/38](https://picture.new.by/images/47/ddd6da9e61ab3c1946758ed5f827ae1b9b407324.jpg)
- Сторона встановлення: до циліндра 4
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
![BREMI 466/52 BREMI 466/52](https://picture.new.by/images/47/ddd6da9e61ab3c1946758ed5f827ae1b9b407324.jpg)
- Сторона встановлення: до циліндра 3
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
![BREMI 466/54 BREMI 466/54](https://picture.new.by/images/47/ddd6da9e61ab3c1946758ed5f827ae1b9b407324.jpg)
- Сторона встановлення: до циліндра 2
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
![BREMI 466/66 BREMI 466/66](https://picture.new.by/images/47/ddd6da9e61ab3c1946758ed5f827ae1b9b407324.jpg)
- Сторона встановлення: до циліндра 1
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
![NGK 8461 NGK 8461](https://picture.new.by/images/15/d0b4beb25824e148ec0223beeb0954346ae65f6c.jpg)
- Колір: чорний
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Провід запалювання: Резистивна проводка запалювання
- Кількість проводів: 5
![BOSCH 0 986 356 745 BOSCH 0 986 356 745](https://picture.new.by/images/30/b30b86ef4a61b3184e74f9950377192a00a9aded.jpg)
- Рік випуску до: 10.1988
![BREMI 300/781 BREMI 300/781](https://picture.new.by/images/47/3191ad8fcc70d6b7d447e677acc6ee2e22c5a439.jpg)
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Кількість проводів: 5
![JAPANPARTS IC-406 JAPANPARTS IC-406](https://picture.new.by/images/156/385f97ebc80fe098e8f44c0ebca55043c72c8b37.jpg)
![FAE 85410 FAE 85410](https://picture.new.by/images/240/ee192b1584445cb25086aefabdd2dcdcc772ba68.jpg)
- Штепсельна вилка свічки запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
![ASHIKA 132-04-406 ASHIKA 132-04-406](https://picture.new.by/images/257/a1f0fef3cb51b615ce03d4a71a8eb04736b554b2.jpg)
![TESLA T665B TESLA T665B](https://picture.new.by/images/356/0a89fbf63f73806202c3ce80c00d3eb0f30dfe78.jpg)
![JAPKO 132406 JAPKO 132406](https://picture.new.by/images/481/af6dde5532b0ea1261174c24d173e485ae0a77a7.jpg)
![LYNXauto SPC6515 LYNXauto SPC6515](https://picture.new.by/images/4600/2767cb05238b5bbef6ac22e8393b2be018f2dc95.png)
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Вага [кг]: 0,36
- Довжина упаковки [см]: 23,00
- Ширина упаковки [см]: 30,00
- Висота упаковки [см]: 5,00
- Довжина [см]: 58
- Розміри радіатора: WIRE WOUND
- Матеріал: Силікон
- Зовнішній діаметр [мм]: 7
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Довжина 1 [мм]: 460
- Довжина 2 [мм]: 600
- Довжина 3 [мм]: 600
- Довжина 4 [мм]: 700
- Довжина [см]: 52
- Розміри радіатора: WIRE WOUND
- Матеріал: Силікон
- Зовнішній діаметр [мм]: 7
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Довжина 1 [мм]: 400
- Довжина 2 [мм]: 500
- Довжина 3 [мм]: 540
- Довжина 4 [мм]: 640
- Зовнішній діаметр [мм]: 7
- Довжина 1 [мм]: 440
- Довжина 2 [мм]: 500
- Кількість проводів: 5
- Довжина 3 [мм]: 550
- Довжина 4 [мм]: 610
- Довжина 5 [мм]: 530
![BERU by DRiV ZEF1504 BERU by DRiV ZEF1504](https://picture.new.by/images/6441/be66c2a73b37ae9fd4770c0dd052caae.jpg)
- DIN/ISO: C
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Довжина 1 [мм]: 661
- Довжина 2 [мм]: 541
- Кількість проводів: 5
- Довжина 3 [мм]: 521
- Довжина 4 [мм]: 391
- Довжина 5 [мм]: 545