
Пружини підвіски для AUDI A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI Mild Hybrid quattro Бензин/электрo 340 л.с.
- Модифікація 55 TFSI Mild Hybrid quattro
- Тпи кузова Универсал
- Мощность (л.с.) 340
- Объём 2995
- Кол-во цилиндров 6
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Мягкий гибридный привод
- Мощность 250
- Привод Привод на все колеса
- Годы выпуска 2018.05 -
- Код двигателя DLZA

- Сторона встановлення: Передня вісь
- обмеження виробника: Eibach
- Довжина [мм]: 276
- Форма пружини: Вита пружина
- Ходова частина: для ТЗ зі спортивною ходовою частиною
- Кількість витків: 7,2
- Діаметр дроту [мм]: 13,5
- рекомендується попарна заміна:

- Сторона встановлення: Передня вісь
- обмеження виробника: Eibach
- Довжина [мм]: 276
- Форма пружини: Вита пружина
- Ходова частина: для ТЗ зі спортивною ходовою частиною
- Кількість витків: 7,2
- Діаметр дроту [мм]: 13,5
- рекомендується попарна заміна:

- Сторона встановлення: Передня вісь
- обмеження виробника: Eibach
- Довжина [мм]: 276
- Форма пружини: Вита пружина
- Ходова частина: для ТЗ зі спортивною ходовою частиною
- Кількість витків: 7,2
- Діаметр дроту [мм]: 13,8
- рекомендується попарна заміна:

- Сторона встановлення: Передня вісь
- обмеження виробника: Eibach
- Довжина [мм]: 276
- Форма пружини: Вита пружина
- Ходова частина: для ТЗ зі спортивною ходовою частиною
- Кількість витків: 7,2
- Діаметр дроту [мм]: 13,8
- рекомендується попарна заміна:

- Сторона встановлення: Задня вісь
- обмеження виробника: Eibach
- Довжина [мм]: 264
- Форма пружини: Вита пружина
- Ходова частина: для ТЗ зі спортивною ходовою частиною
- Кількість витків: 7,5
- Діаметр дроту [мм]: 16,5
- рекомендується попарна заміна:

- Сторона встановлення: Задня вісь
- обмеження виробника: Eibach
- Довжина [мм]: 264
- Форма пружини: Вита пружина
- Ходова частина: для ТЗ зі спортивною ходовою частиною
- Кількість витків: 7,5
- Діаметр дроту [мм]: 16,5
- рекомендується попарна заміна:

- Сторона встановлення: Передня вісь
- Вигляд коробки передач: КП з подвійним зчепленням
- Ходова частина: для ТЗ зі стандартною ходовою частиною
- для номера, що замінюється: 1BA
- Довжина [мм]: 335
- Форма пружини: Вита пружина з постійним діаметром дроту
- Кількість витків: 6,5
- Перевірити номер ориг.з/год:
- Діаметр дроту [мм]: 13,5
- рекомендується попарна заміна:

- Сторона встановлення: Передня вісь
- Вигляд коробки передач: КП з подвійним зчепленням
- Ходова частина: для ТЗ зі стандартною ходовою частиною
- для номера, що замінюється: 1BA
- Довжина [мм]: 335
- Форма пружини: Вита пружина з постійним діаметром дроту
- Кількість витків: 6,5
- Перевірити номер ориг.з/год:
- Діаметр дроту [мм]: 13,5
- рекомендується попарна заміна:

- Сторона встановлення: Передня вісь
- Вигляд коробки передач: КП з подвійним зчепленням
- Ходова частина: для ТЗ зі спортивною ходовою частиною
- для номера, що замінюється: 1BE
- Довжина [мм]: 282
- Форма пружини: Вита пружина з постійним діаметром дроту
- Кількість витків: 5,5
- Перевірити номер ориг.з/год:
- Діаметр дроту [мм]: 14,3
- рекомендується попарна заміна:

- Сторона встановлення: Передня вісь
- Вигляд коробки передач: КП з подвійним зчепленням
- Ходова частина: для ТЗ зі спортивною ходовою частиною
- для номера, що замінюється: 1BE
- Довжина [мм]: 282
- Форма пружини: Вита пружина з постійним діаметром дроту
- Кількість витків: 5,5
- Перевірити номер ориг.з/год:
- Діаметр дроту [мм]: 14,3
- рекомендується попарна заміна:

- Сторона встановлення: Задня вісь
- Ходова частина: для ТЗ зі стандартною ходовою частиною
- для номера, що замінюється: 1BA
- Довжина [мм]: 330
- Форма пружини: Вита пружина з постійним діаметром дроту
- Кількість витків: 7,8
- Перевірити номер ориг.з/год:
- Діаметр дроту [мм]: 14,8
- рекомендується попарна заміна:

- Сторона встановлення: Задня вісь
- Ходова частина: для ТЗ зі стандартною ходовою частиною
- для номера, що замінюється: 1BA
- Довжина [мм]: 330
- Форма пружини: Вита пружина з постійним діаметром дроту
- Кількість витків: 7,8
- Перевірити номер ориг.з/год:
- Діаметр дроту [мм]: 14,8
- рекомендується попарна заміна:

- Сторона встановлення: Задня вісь
- Обладнання / обладнання: для ТЗ зі зчіпним пристроєм
- Ходова частина: для ТЗ з електричним регулюванням демпфера
- для номера, що замінюється: 1BL
- Довжина [мм]: 322
- Форма пружини: Вита пружина з постійним діаметром дроту
- Кількість витків: 7,8
- Перевірити номер ориг.з/год:
- Діаметр дроту [мм]: 15
- рекомендується попарна заміна:

- Сторона встановлення: Задня вісь
- Обладнання / обладнання: для ТЗ зі зчіпним пристроєм
- Ходова частина: для ТЗ з електричним регулюванням демпфера
- для номера, що замінюється: 1BL
- Довжина [мм]: 322
- Форма пружини: Вита пружина з постійним діаметром дроту
- Кількість витків: 7,8
- Перевірити номер ориг.з/год:
- Діаметр дроту [мм]: 15
- рекомендується попарна заміна:

- Сторона встановлення: Задня вісь
- Обладнання / обладнання: для ТЗ зі зчіпним пристроєм
- Ходова частина: для ТЗ зі стандартною ходовою частиною
- для номера, що замінюється: 1BA
- Довжина [мм]: 332
- Форма пружини: Вита пружина з постійним діаметром дроту
- Кількість витків: 7,8
- Перевірити номер ориг.з/год:
- Діаметр дроту [мм]: 15
- рекомендується попарна заміна:

- Сторона встановлення: Задня вісь
- Обладнання / обладнання: для ТЗ зі зчіпним пристроєм
- Ходова частина: для ТЗ зі стандартною ходовою частиною
- для номера, що замінюється: 1BA
- Довжина [мм]: 332
- Форма пружини: Вита пружина з постійним діаметром дроту
- Кількість витків: 7,8
- Перевірити номер ориг.з/год:
- Діаметр дроту [мм]: 15
- рекомендується попарна заміна:

- Сторона встановлення: Задня вісь
- Ходова частина: для ТЗ зі спортивною ходовою частиною
- для номера, що замінюється: 1BE
- Довжина [мм]: 285
- Форма пружини: Вита пружина з постійним діаметром дроту
- Кількість витків: 7,3
- Перевірити номер ориг.з/год:
- Діаметр дроту [мм]: 16
- рекомендується попарна заміна:

- Сторона встановлення: Задня вісь
- Ходова частина: для ТЗ зі спортивною ходовою частиною
- для номера, що замінюється: 1BE
- Довжина [мм]: 285
- Форма пружини: Вита пружина з постійним діаметром дроту
- Кількість витків: 7,3
- Перевірити номер ориг.з/год:
- Діаметр дроту [мм]: 16
- рекомендується попарна заміна: