Пильник ШРУСу для TOYOTA PORTE I (_NNP1_) 1.5 4WD (NNP15) бензин 105 л.с.
- Модифікація 1.5 4WD (NNP15)
- Тпи кузова Xетчбэк
- Мощность (л.с.) 105
- Объём 1497
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Бензин
- Мощность 77
- Привод Привод на все колеса
- Годы выпуска 2004.07 - 2012.07
- Код двигателя 1NZ-FE
- Сторона встановлення: на стороні колеса
- Передня вісь
- Висота [мм]: 146
- Внутрішній діаметр 1(мм): 22
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 86
- Сторона встановлення: на стороні колеса
- Передня вісь
- Висота [мм]: 146
- Внутрішній діаметр 1(мм): 22
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 86
- Сторона встановлення: Передня вісь
- Задня вісь
- Довжина [мм]: 130
- Вага [кг]: 0,27
- Матеріал: Гума
- Внутрішній діаметр: 62
- Зовнішній діаметр [мм]: 94
- 86
- 78
- 66
- 38
- 32
- 28
- 24
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з хомутами
- Внутрішній діаметр 3 [мм]: 74
- Сторона встановлення: Передня вісь
- Задня вісь
- Висота [мм]: 130
- Вага [кг]: 0,25
- Матеріал: Гума
- Внутрішній діаметр: 62
- Зовнішній діаметр [мм]: 94
- 86
- 78
- 66
- 38
- 32
- 28
- 24
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з хомутами
- Внутрішній діаметр 3 [мм]: 74
- Сторона встановлення: на стороні колеса
- Діаметр [мм]: 86
- Довжина [мм]: 128
- Висота [мм]: 146
- Внутрішній діаметр 1(мм): 22
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 86
- Специфікація: UNIVERSEL
- Сторона встановлення: на стороні колеса
- Висота [мм]: 89
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр 1(мм): 24
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 82
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Висота [мм]: 98
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр 1(мм): 24
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 79
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Висота [мм]: 93
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр 1(мм): 22
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 69
- Сторона встановлення: всередині
- ліворуч
- праворуч
- Задня вісь
- Передня вісь
- Висота [мм]: 93
- Внутрішній діаметр 1(мм): 22
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 69
- Сторона встановлення: всередині
- ліворуч
- праворуч
- Задня вісь
- Передня вісь
- Висота [мм]: 93
- Внутрішній діаметр 1(мм): 22
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 69
- Сторона встановлення: Передня вісь з обох боків
- Передня вісь ліворуч
- Від'єднання блоку:
- Рік випуску з: 09.2009
- Рік випуску до: 08.2009
- Довжина [мм]: 96
- Вага [кг]: 0,226
- Матеріал: Гума
- Тип з'єднання / зчленування: Кульовий шарнір рівних кутових швидкостей
- Внутрішній діаметр 1(мм): 23
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 74
- Сторона встановлення: Передня вісь з обох боків
- Передня вісь ліворуч
- Від'єднання блоку:
- Рік випуску з: 09.2009
- Рік випуску до: 08.2009
- Довжина [мм]: 96
- Вага [кг]: 0,226
- Матеріал: Гума
- Тип з'єднання / зчленування: Кульовий шарнір рівних кутових швидкостей
- Внутрішній діаметр 1(мм): 23
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 74
- Сторона встановлення: Передня вісь
- Від'єднання блоку:
- Рік випуску з: 09.2009
- Рік випуску до: 08.2009
- Довжина [мм]: 96
- Вага [кг]: 0,226
- Матеріал: Гума
- Тип з'єднання / зчленування: Кульовий шарнір рівних кутових швидкостей
- Внутрішній діаметр 1(мм): 23
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 74
- Сторона встановлення: Передня вісь
- Задня вісь
- Довжина [мм]: 146
- Внутрішній діаметр 1(мм): 22
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 86