![](https://vikingcars.com.ua/media/files/logos/inside-placeholder-nissan-11.png)
Розподільник гальмівних зусиль для NISSAN KUBISTAR Фургон (X76) 1.5 dCi Дизель 65 л.с.
- Модифікація 1.5 dCi
- Тпи кузова Фургон
- Мощность (л.с.) 65
- Объём 1461
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 2
- Топливо Дизель
- Мощность 48
- Привод Привод на передние колеса
- Годы выпуска 2003.08 -
- Код двигателя K9K 704
- Рік випуску до: 03.2009
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Корисне навантаження: для підвищеного корисного навантаження
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
![BREMBO R 68 014 BREMBO R 68 014](https://picture.new.by/images/65/6bff5256260e94d27db0e567340decd70a8cbdaa.jpg)
- Рік випуску до: 03.2009
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Корисне навантаження: для підвищеного корисного навантаження
- Розмір різьблення: 12 x 1 (2)
- 10 x 1 (2)
- Матеріал: Алюміній
![MAGNETI MARELLI 360219180027 MAGNETI MARELLI 360219180027](https://picture.new.by/images/95/57f7a38e5609c7b4dff7298844745d56.jpg)
- Сторона встановлення: Задня вісь
![LPR 9943 LPR 9943](https://picture.new.by/images/197/35b54d322982606c2f1d7f53f1629d8512be9409.jpg)
- Рік випуску до: 03.2009
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Корисне навантаження: для підвищеного корисного навантаження
- Розмір різьблення: 12 x 1 (2)
- 10 X 1 (2)
![CAR 2611 CAR 2611](https://picture.new.by/images/243/3b5e8ec49b823cfae5d1c099f763bc189b649572.jpg)
- Розмір різьблення: 2xM10x1
- 2xM12x1
- Матеріал: Алюміній
- для артикула №: 2611
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Тормозна система: для ТЗ з підсиленим гальмом
- Відстань між отворами кріплення [мм]: 30,3
![KAWE P9943 KAWE P9943](https://picture.new.by/images/286/e32bef1d493fe9f634b96a38a38cde988d056835.jpg)
- Рік випуску до: 03.2009
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Корисне навантаження: для підвищеного корисного навантаження
- Розмір різьблення: 12 x 1 (2)
- 10 X 1 (2)
- Матеріал: Алюміній
![VILLAR 625.6488 VILLAR 625.6488](https://picture.new.by/images/456/520aff521a2bae1e314aef41d40e3aae.jpg)
- Рік випуску до: 200903
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Корисне навантаження: для підвищеного корисного навантаження
- Вага [кг]: 0,41
- Розмір різьблення: 10 x 1 (2)
- 12 x 1 (2)
- Матеріал: Алюміній
![BSF 03064 BSF 03064](https://picture.new.by/images/4878/0baf5a11ee7cfd925b3c0b8cb6efd2d3.jpg)
- Рік випуску до: 200903
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Тормозна система: для ТЗ з підсиленим гальмом
- Розмір різьблення: 10 x 1 (2)
- 12 x 1 (2)
- Маркування кольору: алюміній
![DIAMAX N6004 DIAMAX N6004](https://picture.new.by/images/4396/465176c2b26faa947d34645b18ecc857.jpg)
- Рік випуску до: 200903
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Корисне навантаження: для підвищеного корисного навантаження
- Розмір різьблення: 10 X 1 (2)
- 12 x 1 (2)
![CIFAM 303-040 CIFAM 303-040](https://picture.new.by/images/311/89a5604bd25f9f68c8b1b1bd364219b21ad26494.jpg)
- Рік випуску до: 03.2009
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Ходова частина: для ТЗ з підсиленою ходовою частиною
- Матеріал: Алюміній
![fri.tech. CT040 fri.tech. CT040](https://picture.new.by/images/295/1cf0ecc40b2609bedba35c2af8d059ba7f4eab4f.jpg)
- Рік випуску до: 03.2009
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Ходова частина: для ТЗ з підсиленою ходовою частиною
- Матеріал: Алюміній
![METELLI 09-0040 METELLI 09-0040](https://picture.new.by/images/121/beaaecd2b27299102ba3ec8b5eb407ae52f9bd8d.jpg)
- Рік випуску до: 03.2009
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Ходова частина: для ТЗ з підсиленою ходовою частиною
- Матеріал: Алюміній
![SAMKO D30911 SAMKO D30911](https://picture.new.by/images/343/3f243afad7db20236dd5581f5a0a2703e01e2f19.jpg)
- Рік випуску до: 03.2009
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Корисне навантаження: для підвищеного корисного навантаження
- Розмір різьблення: 10 X 1 (2)
- 12 x 1 (2)
![TRUSTING CT040 TRUSTING CT040](https://picture.new.by/images/199/755b6c473b5207e5d6b1fa438c810034.jpg)
- Рік випуску до: 200903
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Ходова частина: для ТЗ з підсиленою ходовою частиною
- Матеріал: Алюміній
![APEC braking LSV012 APEC braking LSV012](https://picture.new.by/images/4537/93e7751aaefab2bac3abd95c9946ecff.jpg)
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Корисне навантаження: для підвищеного корисного навантаження
- Розмір різьблення: 10 X 1 (2)
- 12 x 1 (2)
- Матеріал: Алюміній
![BRAXIS AJ4008 BRAXIS AJ4008](https://picture.new.by/images/4993/abed72fffe165687d82afee780ec9798.jpg)
- Рік випуску до: 200903
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Корисне навантаження: для підвищеного корисного навантаження
- Розмір різьблення: 10x1 (2)
- 12x1 (2)
- Матеріал: Алюміній