
Напіввісь для ISUZU D-MAX I (TFR, TFS) 2.5 DiTD 4x4 (TFS86_) Дизель 136 л.с.
- Модифікація 2.5 DiTD 4x4 (TFS86_)
- Тпи кузова Пикап
- Мощность (л.с.) 136
- Объём 2499
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Дизель
- Мощность 100
- Привод Привод на все колеса
- Годы выпуска 2007.01 - 2012.06
- Код двигателя 4JK1-TC

- Сторона встановлення: Передня вісь з обох боків
- Вигляд коробки передач: 5-ступенева КП
- Довжина [мм]: 611
- Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 17
- Зовнішнє зачеплення з боку диференціала: 17

- Сторона встановлення: Передня вісь з обох боків
- Вигляд коробки передач: 5-ступенева КП
- Довжина [мм]: 611
- Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 17
- Зовнішнє зачеплення з боку диференціала: 17

- Сторона встановлення: Передня вісь з обох боків
- Довжина [мм]: 631
- Розмір різьблення: M8X1.25
- Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 17
- Зовнішнє зачеплення з боку диференціала: 17
- Діаметр прокладки [мм]: 53

- Сторона встановлення: Передня вісь з обох боків
- Довжина [мм]: 631
- Розмір різьблення: M8X1.25
- Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 17
- Зовнішнє зачеплення з боку диференціала: 17
- Діаметр прокладки [мм]: 53
- Сторона встановлення: Передня вісь ліворуч
- Вигляд коробки передач: 5-ступенева КП
- Довжина [мм]: 611
- Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 17
- Зовнішнє зачеплення з боку диференціала: 17
- Сторона встановлення: Передня вісь ліворуч
- Вигляд коробки передач: 5-ступенева КП
- Довжина [мм]: 611
- Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 17
- Зовнішнє зачеплення з боку диференціала: 17

- Сторона встановлення: Передня вісь ліворуч
- Передня вісь праворуч
- Вигляд коробки передач: 5-ступенева КП
- Довжина [мм]: 611
- Розмір різьблення: M8-7H
- Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 17
- Зовнішнє зачеплення з боку диференціала: 17
- Діаметр прокладки [мм]: 53

- Сторона встановлення: Передня вісь ліворуч
- Передня вісь праворуч
- Вигляд коробки передач: 5-ступенева КП
- Довжина [мм]: 611
- Розмір різьблення: M8-7H
- Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 17
- Зовнішнє зачеплення з боку диференціала: 17
- Діаметр прокладки [мм]: 53
- Сторона встановлення: Передня вісь
- Вигляд коробки передач: для коробки передач
- Замінна частина:
- Динаміка гальма/руху: для ABS
- Сторона встановлення: Передня вісь
- Вигляд коробки передач: для коробки передач
- Замінна частина:
- Динаміка гальма/руху: для ABS
- Сторона встановлення: Передня вісь
- Вигляд коробки передач: для коробки передач
- Замінна частина:
- Динаміка гальма/руху: для ABS
- Сторона встановлення: Передня вісь
- Вигляд коробки передач: для коробки передач
- Замінна частина:
- Динаміка гальма/руху: для ABS

- Сторона встановлення: Передня вісь ліворуч
- Вигляд коробки передач: 5-ступенева КП
- Довжина [мм]: 611
- Вага [кг]: 7,49
- Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 17
- Зовнішнє зачеплення з боку диференціала: 17

- Сторона встановлення: Передня вісь ліворуч
- Вигляд коробки передач: 5-ступенева КП
- Довжина [мм]: 611
- Вага [кг]: 7,49
- Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 17
- Зовнішнє зачеплення з боку диференціала: 17
- Сторона встановлення: Передня вісь
- Передня вісь праворуч
- на стороні колеса
- Тип приводу: Постійний повний привод
- Нова деталь:
- Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 24
- Внутрішньо зубчасте з'єднання з боку колеса: 26
- Діаметр прокладки [мм]: 47
- парні номери артикулів: 44-191578
- Сторона встановлення: Передня вісь
- Передня вісь праворуч
- на стороні колеса
- Тип приводу: Постійний повний привод
- Нова деталь:
- Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 24
- Внутрішньо зубчасте з'єднання з боку колеса: 26
- Діаметр прокладки [мм]: 47
- парні номери артикулів: 44-191578
- Сторона встановлення: Передня вісь
- Вигляд коробки передач: 5-ступенева КП
- Довжина [мм]: 611
- Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 17
- Зовнішнє зачеплення з боку диференціала: 17
- Тип з'єднання / зчленування: Кульовий шарнір рівних кутових швидкостей
- Сторона встановлення: Передня вісь
- Вигляд коробки передач: 5-ступенева КП
- Довжина [мм]: 611
- Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 17
- Зовнішнє зачеплення з боку диференціала: 17
- Тип з'єднання / зчленування: Кульовий шарнір рівних кутових швидкостей