Датчик положення дросельної заслінки для CITROËN BX (XB-_) 19 GTi 16V бензин 158 л.с.
- Модифікація 19 GTi 16V
- Тпи кузова Xетчбэк
- Мощность (л.с.) 158
- Объём 1905
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Бензин
- Мощность 116
- Привод Привод на передние колеса
- Годы выпуска 1987.09 - 1988.12
- Код двигателя D6C (XU9J4)
- Рік випуску до: 02.1988
- Організаційний номер до: 4131
- Рік випуску з: 02.1988
- для оригінального номера: 13 63 1 710 559
- 1628.A3
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Кількість полюсів: 3
- Форма штепсельного корпусу: прямокутн.
- Кількість отворів кріплення: 2
- Рік випуску до: 02.1988
- Організаційний номер до: 4131
- Рік випуску з: 02.1988
- Номер шасі з: 4132
- Організаційний номер від: 04924
- SVHC: Особливо небезпечні речовини відсутні!
- Довжина [мм]: 75
- Ширіна [мм]: 50
- Висота [мм]: 75
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Кількість полюсів: 3
- Форма штепсельного корпусу: прямокутн.
- Номер двигуна TECDOC: 632
- Код двигуна: D6C (XU9J4)
- Рік випуску з: 02.1988
- для оригінального номера: 13 63 1 710 559
- 1628.A3
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Кількість полюсів: 3
- Форма штепсельного корпусу: прямокутн.
- Кількість отворів кріплення: 2
- Вага [кг]: 0,03
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Кількість полюсів: 3
- Форма штепсельного корпусу: прямокутн.
- Рік випуску з: 02.1988
- для оригінального номера: 13 63 1 710 559
- 1628.A3
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Кількість полюсів: 3
- Форма штепсельного корпусу: прямокутн.
- Кількість отворів кріплення: 2
- Рік випуску з: 198802
- Номер шасі з: 4132
- Вигляд експлуатації: електричн.
- Вигляд експлуатації: механічн.
- Рік випуску з: 02.1988
- для оригінального номера: 13 63 1 710 559
- 1628.A3
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Кількість полюсів: 3
- Форма штепсельного корпусу: прямокутн.
- Кількість отворів кріплення: 2
- Номер двигуна TECDOC: 632
- Код двигуна: D6C (XU9J4)
- Номер двигуна TECDOC: 632
- Номер двигуна TECDOC: 632
- Довжина [мм]: 75
- Ширіна [мм]: 50
- Висота [мм]: 75
- Вага [кг]: 0,03
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Кількість полюсів: 3
- Форма штепсельного корпусу: прямокутн.
- Кількість полюсів: 3
- Організаційний номер: 4511
- Рік випуску з: 198802
- Організаційний номер: 4526
- Номер двигуна TECDOC: 632
- Код двигуна: D6C (XU9J4)
- Номер двигуна TECDOC: 632
- Вага [кг]: 0,03
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Кількість полюсів: 3
- Форма штепсельного корпусу: прямокутн.
- Код двигуна: D6C (XU9J4)
- для оригінального номера: 1628 A3
- Вага [кг]: 0,025
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Кількість полюсів: 3
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з потенціометром
- Вага [кг]: 0,03
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Кількість полюсів: 3
- Форма штепсельного корпусу: прямокутн.
- Рік випуску з: 02.1988
- Номер шасі з: 4132
- для оригінального номера: 9151992580
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Кількість полюсів: 3
- Форма штепсельного корпусу: прямокутн.
- Код двигуна: D6C (XU9J4)
- Вага [кг]: 0,09
- Довжина упаковки [см]: 7,40
- Ширина упаковки [см]: 8,00
- Висота упаковки [см]: 4,20
- Номер двигуна TECDOC: 632
- Кількість полюсів: 3
- Організаційний номер: 4511
- Рік випуску з: 198802
- Організаційний номер: 4526