Головний гальмівний циліндр для HYUNDAI i20 I (PB, PBT) 1.4 CRDi Дизель 75 л.с.
- Модифікація 1.4 CRDi
- Тпи кузова Xетчбэк
- Мощность (л.с.) 75
- Объём 1396
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Дизель
- Мощность 55
- Привод Привод на передние колеса
- Годы выпуска 2008.09 - 2012.12
- Код двигателя D4FC
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Матеріал: Алюміній
- Сторона встановлення: на головному циліндрі
- Виконання для країни: Європа
- Рік випуску з: 01.2009
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Діаметр 1 [мм]: 22,2
- Матеріал: Алюміній
- Рік випуску з: 01.2009
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Діаметр 1 [мм]: 22,2
- Матеріал: Алюміній
- Рік випуску з: 01.2009
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Діаметр 1 [мм]: 22,2
- Матеріал: Алюміній
- Рік випуску з: 01.2009
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Діаметр 1 [мм]: 22,2
- Матеріал: Алюміній
- Рік випуску з: 01.2009
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Діаметр 1 [мм]: 22,2
- Матеріал: Алюміній
- Рік випуску з: 01.2009
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Діаметр 1 [мм]: 22,2
- Матеріал: Алюміній
- Рік випуску з: 200901
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Діаметр 1 [мм]: 22,20
- Матеріал: Алюміній
- Рік випуску з: 200901
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Діаметр 1 [мм]: 22,20
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Вага [кг]: 0,46
- Матеріал: Алюміній
- Кількість приєднань: 2
- Довжина 1 [мм]: 65
- Довжина 2 [мм]: 186
- Розмір різьблення 1: M12x1
- Кількість отворів кріплення: 2
- Відстань між кріпильними болтами [мм]: 80
- Діаметр поршня 1 [мм]: 22,2
- Діаметр [мм]: 22
- Діаметр [дюйм]: 7/8
- Розмір різьблення: M12
- Матеріал: Алюміній
- Ø фланця [мм]: 40,6
- Сторона встановлення: спереду
- Діаметр [мм]: 22,22
- Матеріал: Алюміній
- Кількість отворів кріплення: 2