Головний гальмівний циліндр для NISSAN NAVARA NP300 (D40) 2.5 dCi 4WD (D40TT, D40T, D40M, D40BB) Дизель 190 л.с.
- Модифікація 2.5 dCi 4WD (D40TT, D40T, D40M, D40BB)
- Тпи кузова Пикап
- Мощность (л.с.) 190
- Объём 2488
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Дизель
- Мощность 140
- Привод Привод на все колеса
- Годы выпуска 2009.12 -
- Код двигателя YD25DDTi
- Рік випуску з: 201001
- Рік випуску до: 201406
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Внутрішнє різьблення [мм]: 9
- Кількість різьбових отворів: 2
- Ø отвори 1 [мм]: 37
- Діаметр поршня [мм]: 25,4
- Діаметр [мм]: 25
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з баком гальмівної рідини
- Конструктивний варіант: Navara
- для конструктивного варіанта модельного ряду: Navara
- Вага [кг]: 0,67
- Матеріал: Алюміній
- Кількість приєднань: 2
- Тормозна установка: ATE
- Довжина 1 [мм]: 9
- Довжина 2 [мм]: 142
- Розмір різьблення 1: 2x M10x1.0
- Кількість отворів кріплення: 2
- Діаметр поршня 1 [мм]: 25,4
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Внутрішнє різьблення [мм]: 9
- Кількість різьбових отворів: 2
- Ø отвори 1 [мм]: 37
- Рік випуску з: 01.2010
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з електронним регулюванням динаміки руху
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Вага [кг]: 0,67
- Розмір внутрішнього різьблення: M10 x 1
- Від'єднання блоку:
- Рік випуску з: 01.2010
- Рік випуску до: 01.2010
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без електронного регулювання динаміки руху
- Вага [кг]: 0,544
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з навісними компонентами
- Розмір внутрішнього різьблення: M10 x 1,1
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Внутрішнє різьблення [мм]: 9
- Кількість різьбових отворів: 2
- Ø отвори 1 [мм]: 37
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Вага [кг]: 0,88
- Внутрішнє різьблення [мм]: 9
- Кількість різьбових отворів: 2
- Ø отвори 1 [мм]: 37
- Довжина упаковки [см]: 21,00
- Ширина упаковки [см]: 18,00
- Висота упаковки [см]: 11,00
- Сторона встановлення: Передня вісь
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ABS
- Тип коробки передач: MT
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ABS
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Вага [кг]: 0,87
- Довжина упаковки [см]: 21,20
- Ширина упаковки [см]: 18,00
- Висота упаковки [см]: 11,10
- Діаметр [мм]: 25,4
- Кількість різьбових отворів: 2
- Розмір різьблення 1: 12 X 1
- Розмір різьблення 2: 12 X 1
- Діаметр [мм]: 25,40
- Розмір різьблення: 10 X 1
- Кількість різьбових отворів: 2
- Розмір різьблення 1: 10 X 1
- Відстань між отворами кріплення [мм]: 90
- Діаметр [мм]: 25,4
- Розмір різьблення: 2-M10*1
- Діаметр [мм]: 25,4
- Розмір різьблення: 2-M10*1
- Ø отвори [мм]: 25,40
- Розмір різьблення: 10 x 1 Ball
- Розмір різьблення 1: 10 x 1 Ball
- Рік випуску до: 201112
- Ø отвори [мм]: 25,40
- Розмір різьблення: 10 x 1 Ball
- Розмір різьблення 1: 10 x 1 Ball
- Ø отвори [мм]: 25,40
- Розмір різьблення: 10 x 1 Ball
- Розмір різьблення 1: 10 x 1 Ball
- Від'єднання блоку:
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Внутрішнє різьблення [мм]: 9
- Кількість різьбових отворів: 2
- Ø отвори 1 [мм]: 37
- Діаметр [мм]: 25,4
- Ø отвори [мм]: 25,4
- Ø отвори [мм]: 25,4
- Діаметр [мм]: 25,4
- Розмір різьблення: 2-M10x1
- Матеріал: Алюміній