Головний гальмівний циліндр для PEUGEOT 508 I (8D_) 2.0 HDi Дизель 136 л.с.
- Модифікація 2.0 HDi
- Тпи кузова седан
- Мощность (л.с.) 136
- Объём 1997
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Дизель
- Мощность 100
- Привод Привод на передние колеса
- Годы выпуска 2010.11 - 2018.12
- Код двигателя RHR (DW10BTED4)
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з DSC
- Діаметр [мм]: 23,8
- Розмір різьблення: 2x M12x1
- Кількість приєднань: 2
- Тормозна установка: ATE
- Довжина 1 [мм]: 43,2
- Довжина 2 [мм]: 125,8
- Код MAPP в наявності:
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без DSC
- Діаметр [мм]: 23,8
- Розмір різьблення: M10x1
- Кількість приєднань: 2
- Тормозна установка: ATE
- Довжина 1 [мм]: 36,2
- Довжина 2 [мм]: 127,8
- Код MAPP в наявності:
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- обмеження виробника: ATE
- Діаметр поршня [мм]: 23,81
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Вага [кг]: 0,67
- Матеріал: Алюміній
- Кількість приєднань: 2
- Тормозна установка: ATE
- Довжина 1 [мм]: 43,2
- Довжина 2 [мм]: 125,8
- Розмір різьблення 1: 2x M12x1.0
- Кількість отворів кріплення: 2
- Діаметр поршня 1 [мм]: 23,8
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- обмеження виробника: ATE
- Діаметр поршня [мм]: 23,81
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: для ESP
- Ø отвори [мм]: 23,81
- Приєднувальне гвинтове різьблення: M12 x 1 (x2)
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна установка: ATE
- Номер технічної інформації: AM0524
- Тормозна установка: Ate
- Діаметр 1 [мм]: 23,81
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна установка: Ate
- Діаметр 1 [мм]: 23,81
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна установка: Ate
- Діаметр 1 [мм]: 23,81
- Матеріал: Алюміній
- Тормозна установка: Ate
- Діаметр 1 [мм]: 23,81
- Матеріал: Алюміній