Головний циліндр зчеплення для ISUZU D-MAX II (TFR, TFS) 2.5 CRDi (TFR86J) Дизель 163 л.с.
- Модифікація 2.5 CRDi (TFR86J)
- Тпи кузова Пикап
- Мощность (л.с.) 163
- Объём 2499
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Дизель
- Мощность 120
- Привод Привод на задние колеса
- Годы выпуска 2012.06 - 2018.12
- Код двигателя 4JK-1E5-TC,4JK1E5S-L
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Діаметр [мм]: 15,9
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Діаметр [мм]: 15,9
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- SVHC: Особливо небезпечні речовини відсутні!
- Діаметр поршня [мм]: 15,87
- Розмір різьблення: M12
- Відстань між отворами кріплення [мм]: 60
- Номер двигуна TECDOC: 29611
- Сторона встановлення: спереду
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Діаметр [мм]: 15,87
- Матеріал: Алюміній
- Кількість отворів кріплення: 2