Головний циліндр зчеплення для PEUGEOT 407 (6D_) 1.6 HDi 110 (6D9HZC, 6D9HYC) Дизель 109 л.с.
- Модифікація 1.6 HDi 110 (6D9HZC, 6D9HYC)
- Тпи кузова седан
- Мощность (л.с.) 109
- Объём 1560
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Дизель
- Мощность 80
- Привод Привод на передние колеса
- Годы выпуска 2004.05 - 2010.12
- Код двигателя 9HZ (DV6TED4)
- Рік випуску з: 07.2005
- Організаційний номер від: 11130
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- SVHC: Інформація відсутня, зверніться до виробника
- Код двигуна: DV6TED4
- Тип коробки передач: BE4/5
- Вигляд коробки передач: 5-ступенева КП
- Ø отвори [мм]: 15,87
- Матеріал: Пластмаса
- Рік випуску з: 200705
- Організаційний номер від: 11130
- Ø отвори [мм]: 15,87
- Матеріал: Пластмаса
- Рік випуску з: 05.2007
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Ø отвори [мм]: 15,9
- Розмір різьблення: plug-in connect.sys.
- Матеріал: Пластмаса
- для артикула №: 2336
- Тормозна установка: FTE
- Тип контейнера: Коробка
- Довжина упаковки [см]: 11
- Ширина упаковки [см]: 8
- Висота упаковки [см]: 4,5
- Рік випуску до: 04.2007
- Організаційний номер до: 11129
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Ø отвори [мм]: 15,87
- Розмір різьблення: 13
- plug-in connect.sys.
- Матеріал: Пластмаса
- Рік випуску з: 05.2007
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Ø отвори [мм]: 15,87
- Розмір різьблення: plug-in connect.sys.
- 13
- Матеріал: Пластмаса
- Тормозна установка: FTE
- Рік випуску до: 04.2007
- Номер шасі до: RP11129
- Тип коробки передач: BE4R
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Ø отвори [мм]: 16
- Рік випуску до: 04.2007
- Діаметр [мм]: 15,87
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Рік випуску з: 05.2007
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- SVHC: Інформація відсутня, зверніться до виробника
- Рік випуску з: 05.2007
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Діаметр [мм]: 15,87
- Матеріал: Пластмаса
- Рік випуску до: 04.2007
- Організаційний номер до: 11129
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Матеріал: Пластмаса
- Тип складання: Штекерний роз’єм
- Діаметр поршня [мм]: 15,87
- Рік випуску з: 05.2007
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Матеріал: Пластмаса
- Тип складання: Штекерний роз’єм
- Тормозна установка: FTE
- Діаметр поршня [мм]: 15,87
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Діаметр [мм]: 15,9
- Вага [кг]: 0,19
- Матеріал: Пластмаса
- Тип складання: Штекерний роз’єм
- Діаметр циліндра [мм]: 15,87
- Матеріал: Пластмаса
- для артикула №: 7906
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Рік випуску до: 04.2007
- Діаметр [мм]: 15,87
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Організаційний номер до: 11129
- Конструктивний варіант: DV6TED4 / 9HZ
- Ід.№ коробки передач: BE4R
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: зі з’єднувальним кабелем
- З’єднувальний кабель зі штекерним під’єднанням
- Дотримуватися заправних обсягів системи:
- Ø отвори [мм]: 19
- Розмір різьблення: 8,5
- Матеріал: Пластмаса
- Кількість отворів кріплення: 2
- Відстань між отворами кріплення [мм]: 61,5
- Кількість масляних отворів: 1
- Діаметр скоби ресори [мм]: 19
- Діаметр 1/діаметр 2 [мм]: 15,9
- Нова деталь:
- Діаметр циліндра [мм]: 15,87
- Ø отвори [мм]: 15,87
- Матеріал: Пластмаса
- для артикула №: PRH4176
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Діаметр 1/діаметр 2 [мм]: 15.9
- Вага [кг]: 0,2
- Рік випуску до: 200704
- Номер шасі до: 11129
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Ø отвори [мм]: 15
- Розмір різьблення: 13
- Матеріал: Пластмаса
- Тип складання: Штекерний роз’єм
- Рік випуску до: 200704
- Організаційний номер до: 11129
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Матеріал: Пластмаса
- Тип складання: Штекерний роз’єм
- Діаметр поршня [мм]: 15,87
- Рік випуску з: 200705
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Матеріал: Пластмаса
- Тип складання: Штекерний роз’єм
- Тормозна установка: FTE
- Діаметр поршня [мм]: 15,87
- Рік випуску до: 04.2007
- Організаційний номер до: 11129
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- SVHC: Інформація відсутня, зверніться до виробника
- Код двигуна: DV6TED4
- Тип коробки передач: BE4/5
- Вигляд коробки передач: 5-ступенева КП
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- для лівостороннього рульового керування
- Матеріал: Пластмаса
- Ø отвори 1 [мм]: 15,87
- для номера виробника: KG15040.0.8
- Рік випуску з: 05.2007
- Номер шасі з: 11130
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- для лівостороннього рульового керування
- Матеріал: Пластмаса
- Ø отвори 1 [мм]: 15,87
- для номера виробника: KG15040.4.20
- Рік випуску до: 04.2007
- Організаційний номер до: 11129
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Матеріал: Пластмаса
- Тип складання: Штекерний роз’єм
- Діаметр поршня [мм]: 15,87
- Рік випуску з: 05.2007
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Матеріал: Пластмаса
- Тип складання: Штекерний роз’єм
- Тормозна установка: FTE
- Діаметр поршня [мм]: 15,87
- Рік випуску з: 06.2007
- Код двигуна: 9HY
- 9HZ
- Організаційний номер від: 11130
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Діаметр поршня [мм]: 15,87
- Рік випуску з: 05.2007
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Матеріал: Пластмаса
- Тип складання: Штекерний роз’єм
- Тормозна установка: FTE
- Діаметр поршня [мм]: 15,87
- Рік випуску з: 05.2007
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Ø отвори [мм]: 15,87
- Матеріал: Пластмаса
- Рік випуску з: 05.2007
- Організаційний номер від: 11130
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Ø отвори [мм]: 15,87
- Розмір різьблення: 13
- 12 X 9
- plug-in connect.sys.
- Матеріал: Пластмаса
- Рік випуску з: 05.2007
- Діаметр циліндра [мм]: 15,87
- Матеріал: Пластмаса
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Код двигуна: DV6TED4
- Тип коробки передач: BE4/5
- Вигляд коробки передач: 5-ступенева КП
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- для лівостороннього рульового керування
- Вага [кг]: 0,2
- Ø отвори [мм]: 16
- Матеріал: Пластмаса
- Ø отвори 1 [мм]: 15,87
- для номера виробника: KG15040.0.8
- Рік випуску з: 05.2007
- Організаційний номер від: 11130
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- для лівостороннього рульового керування
- Вага [кг]: 0,25
- Ø отвори [мм]: 16
- Матеріал: Пластмаса
- Ø отвори 1 [мм]: 15,87
- для номера виробника: KG15040.4.20
- Рік випуску з: 05.2007
- Організаційний номер від: 11130
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Розмір різьблення: 12 X 9
- Матеріал: Пластмаса
- Тип складання: Штекерний роз’єм
- Діаметр поршня [мм]: 15,87
- Рік випуску з: 05.2007
- Організаційний номер від: 11130
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Розмір різьблення: 12 X 9
- Матеріал: Пластмаса
- Тип складання: Штекерний роз’єм
- Діаметр поршня [мм]: 15,87
- Рік випуску до: 04.2007
- Організаційний номер до: 11129
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Матеріал: Пластмаса
- Тип складання: Штекерний роз’єм
- Діаметр поршня [мм]: 15,87
- Рік випуску з: 05.2007
- Організаційний номер від: 11130
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Розмір різьблення: 12 X 9
- Матеріал: Пластмаса
- Тип складання: Штекерний роз’єм
- Діаметр поршня [мм]: 15,87
- Код двигуна: DV6TED4
- Тип коробки передач: BE4/5
- Вигляд коробки передач: 5-ступенева КП
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- для лівостороннього рульового керування
- Ø отвори [мм]: 16
- Матеріал: Пластмаса
- Ø отвори 1 [мм]: 15,87
- для номера виробника: KG15040.0.8
- Рік випуску з: 05.2007
- Організаційний номер від: 11130
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- для лівостороннього рульового керування
- Ø отвори [мм]: 16
- Матеріал: Пластмаса
- Ø отвори 1 [мм]: 15,87
- для номера виробника: KG15040.4.20
- Рік випуску з: 07.2005
- Номер шасі з: 11130
- Тормозна установка: Fte
- Діаметр [мм]: 19,05
- Матеріал: Пластмаса
- Рік випуску з: 07.2005
- Номер шасі з: 11130
- Тормозна установка: Fte
- Діаметр [мм]: 19,05
- Матеріал: Пластмаса
- Рік випуску з: 07.2005
- Номер шасі з: 11130
- Тормозна установка: Fte
- Діаметр [мм]: 19,05
- Матеріал: Пластмаса
- Рік випуску з: 200507
- Номер шасі з: 11130
- Тормозна установка: Fte
- Діаметр [мм]: 19,05
- Матеріал: Пластмаса
- Рік випуску з: 200705
- Ø отвори [мм]: 16
- Матеріал: Пластмаса
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Рік випуску до: 200704
- Організаційний номер до: 11129
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Вага [кг]: 0,130000
- Ø отвори [мм]: 15,87
- Розмір різьблення: 13
- plug-in connect.sys.
- Матеріал: Пластмаса
- Рік випуску з: 200705
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Вага [кг]: 0,330000
- Ø отвори [мм]: 15,87
- Розмір різьблення: plug-in connect.sys.
- 13
- Матеріал: Пластмаса
- Тормозна установка: FTE
- Рік випуску з: 200705
- Організаційний номер від: 11130
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Вага [кг]: 0,145000
- Ø отвори [мм]: 15,87
- Розмір різьблення: 13
- 12 X 9
- plug-in connect.sys.
- Матеріал: Пластмаса
- Рік випуску з: 200705
- Організаційний номер від: 11130
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Розмір різьблення: 12 X 9
- Матеріал: Пластмаса
- Тип складання: Штекерний роз’єм
- Діаметр поршня [мм]: 15,87
- Рік випуску з: 200705
- Організаційний номер від: 11130
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Ø отвори [мм]: 15
- Розмір різьблення: 13
- 12 X 9
- Матеріал: Пластмаса
- Тип складання: Штекерний роз’єм
- Рік випуску з: 200705
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Матеріал: Пластмаса
- Тип складання: Штекерний роз’єм
- Тормозна установка: FTE
- Діаметр поршня [мм]: 15,8
- Сторона встановлення: спереду
- Ø отвори [мм]: 15,87
- Матеріал: Пластмаса
- Розмір різьблення на виході: Plug-In
- Діаметр [мм]: 16,2
- Розмір різьблення: 9,1
- Сторона встановлення: спереду
- Ø отвори [мм]: 15,87
- Матеріал: Пластмаса
- Розмір різьблення на виході: Plug-In
- Діаметр [мм]: 15,87
- Матеріал: Пластмаса
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування