Головний циліндр зчеплення для PEUGEOT 508 I (8D_) 1.6 THP бензин 163 л.с.
- Модифікація 1.6 THP
- Тпи кузова седан
- Мощность (л.с.) 163
- Объём 1598
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Бензин
- Мощность 120
- Привод Привод на передние колеса
- Годы выпуска 2012.01 - 2018.12
- Код двигателя 5GZ (EP6FDT)
- Рік випуску з: 201408
- Рік випуску до: 201809
- Код двигуна: EP6FDT
- Тип коробки передач: MCM/C
- Вигляд коробки передач: 6-ступенева КП
- Обладнання / обладнання: для ТЗ без електричного стоянкового гальма
- Ø отвори [мм]: 15,87
- Матеріал: Пластмаса
- Тормозна установка: LUK
- Рік випуску з: 08.2014
- Рік випуску до: 09.2018
- Код двигуна: EP6FDT
- Тип коробки передач: MCM/C
- Вигляд коробки передач: 6-ступенева КП
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- для лівостороннього рульового керування
- Обладнання / обладнання: для ТЗ без електричного стоянкового гальма
- Матеріал: Пластмаса
- Ø отвори 1 [мм]: 15,87
- для номера виробника: KG150183.7.1
- Рік випуску з: 08.2014
- Рік випуску до: 09.2018
- Код двигуна: EP6FDT
- Тип коробки передач: MCM/C
- Вигляд коробки передач: 6-ступенева КП
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- для лівостороннього рульового керування
- Обладнання / обладнання: для ТЗ без електричного стоянкового гальма
- Вага [кг]: 0,32
- Ø отвори [мм]: 16
- Матеріал: Пластмаса
- Ø отвори 1 [мм]: 15,87
- для номера виробника: KG150183.7.1
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Обладнання / обладнання: для ТЗ без електричного стоянкового гальма
- Розмір різьблення: 12 X 9
- Матеріал: Пластмаса
- Тип складання: Штекерний роз’єм
- Тормозна установка: LUK
- Діаметр поршня [мм]: 15,87
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Обладнання / обладнання: для ТЗ без електричного стоянкового гальма
- Розмір різьблення: 12 X 9
- Матеріал: Пластмаса
- Тип складання: Штекерний роз’єм
- Тормозна установка: LUK
- Діаметр поршня [мм]: 15,87
- Рік випуску з: 08.2014
- Рік випуску до: 09.2018
- Код двигуна: EP6FDT
- Тип коробки передач: MCM/C
- Вигляд коробки передач: 6-ступенева КП
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- для лівостороннього рульового керування
- Обладнання / обладнання: для ТЗ без електричного стоянкового гальма
- Ø отвори [мм]: 16
- Матеріал: Пластмаса
- Ø отвори 1 [мм]: 15,87
- для номера виробника: KG150183.7.1
- Діаметр [мм]: 15,87
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Обладнання / обладнання: для ТЗ без електричного стоянкового гальма
- Розмір різьблення: 12 X 9
- Матеріал: Пластмаса
- Тип складання: Штекерний роз’єм
- Тормозна установка: LUK
- Діаметр поршня [мм]: 15,87
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Обладнання / обладнання: для ТЗ без електричного стоянкового гальма
- Розмір різьблення: 12 X 9
- Матеріал: Пластмаса
- Тип складання: Штекерний роз’єм
- Тормозна установка: LUK
- Діаметр поршня [мм]: 15,87
- обмеження виробника: LUK
- Діаметр [мм]: 15,87
- Розмір різьблення: 12 X 9
- Матеріал: Пластмаса
- Тип складання: Штекерний роз’єм