Котушка запалювання для FORD TRANSIT Автобус (E_ _) 2.9 i бензин 145 л.с.
- Модифікація 2.9 i
- Тпи кузова Автобус
- Мощность (л.с.) 145
- Объём 2935
- Кол-во цилиндров 6
- Кол-во клапанов 2
- Топливо Бензин
- Мощность 107
- Привод Привод на задние колеса
- Годы выпуска 1991.01 - 1994.09
- Код двигателя BRT
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Виконання штекера: Гвинтовий контакт
- Рік випуску з: 08.1991
- Рік випуску до: 07.1994
- Напруга [В]: 12
- Техніка приєднання: DIN+M5, M6
- необхідна кількість: 1
- Приєднувальне гвинтове різьблення: M5 - KL 1|M6 - KL 15
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Додатковий артикул / Додаткова інформація: з кронштейном
- Кількість полюсів: 2
- Кількість приєднань: 1
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Система запалювання котушкова: для транзисторної системи запалювання (ТЗ)
- Рік випуску до: 07.1994
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Номінальна напруга [V]: 14
- необхідна кількість: 1
- Напруга [В]: 12
- Кількість полюсів: 2
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Конфігурація з’єднання М5
- Циліндрична котушка запалювання
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Кількість полюсів: 2
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Номер двигуна TECDOC: 1155
- Код двигуна: BRT
- Опір [Ом]: 0,75
- 7 200
- Рік випуску з: 08.1991
- Рік випуску до: 07.1994
- Вага [кг]: 0,851
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Рік випуску з: 11.1991
- Гарантія: Гарантія 5 років
- Специфікація: DIN
- Рік випуску з: 11.1991
- Робоча напруга [В]: 12
- Гарантія: Гарантія 5 років
- Специфікація: DIN
- Вага [кг]: 0,64
- Опір [Ом]: 0,73
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Кількість полюсів: 2
- Кількість входів/виходів: 1
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Опір [ком]: 6,8
- Кріпильний кут [град.]: 180
- додатково необхідні артикули (номер артикула): NONE
- Вага нетто [кг]: 0,624
- Рік випуску з: 199108
- Рік випуску до: 199407
- Напруга [В]: 12
- Техніка приєднання: DIN
- Вага [кг]: 1
- Додатковий артикул / Додаткова інформація: з кронштейном
- Кількість полюсів: 2
- Кількість приєднань: 1
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з кабелю запалювання
- Номер двигуна TECDOC: 1155
- Код двигуна: BRT
- Опір [Ом]: 0,75
- 7 200
- Номер двигуна TECDOC: 1155
- Опір [Ом]: 0,75
- 7200
- Номер двигуна TECDOC: 1155
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Кількість полюсів: 2
- Рік випуску з: 08.1991
- Рік випуску до: 07.1994
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Довжина [мм]: 110
- Ширіна [мм]: 152
- Висота [мм]: 75
- Вага [кг]: 0,64
- Опір [Ом]: 0,73
- Кількість полюсів: 2
- Кількість приєднань: 1
- Номінальний опір [Oм]: 6,8
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Кріпильний кут [град.]: 180
- Вага нетто [кг]: 0,624
- Рік випуску з: 08.1991
- необхідна кількість: 1
- Котушка запалювання: Циліндрична котушка запалювання
- Вага [кг]: 0,64
- Опір [Ом]: 0,73
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Кількість полюсів: 2
- Кількість входів/виходів: 1
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Опір [ком]: 6,8
- Кріпильний кут [град.]: 180
- додатково необхідні артикули (номер артикула): NONE
- Вага нетто [кг]: 0,624
- Рік випуску з: 08.1991
- Рік випуску до: 07.1994
- Напруга [В]: 12
- Техніка приєднання: DIN+M5, M6
- необхідна кількість: 1
- Приєднувальне гвинтове різьблення: M5 - KL 1|M6 - KL 15
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Додатковий артикул / Додаткова інформація: з кронштейном
- Кількість полюсів: 2
- Кількість приєднань: 1
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Система запалювання котушкова: для транзисторної системи запалювання (ТЗ)
- Номер двигуна TECDOC: 1155
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Кількість полюсів: 2
- Кількість полюсів: 3
- Кількість полюсів: 6
- Кількість полюсів: 2
- Кількість полюсів: 2
- Вага [кг]: 0,64
- Опір [Ом]: 0,73
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Кількість полюсів: 2
- Кількість входів/виходів: 1
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Опір [ком]: 6,8
- Кріпильний кут [град.]: 180
- додатково необхідні артикули (номер артикула): NONE
- Вага нетто [кг]: 0,624
- Рік випуску до: 199407
- обмеження виробника: Bosch
- Група знижок: LGX
- Код двигуна: BRT
- Вага [кг]: 0,89
- Опір [Ом]: 0,75
- 7200
- Довжина упаковки [см]: 12,80
- Ширина упаковки [см]: 14,80
- Висота упаковки [см]: 9,30
- Рік випуску з: 199108
- Рік випуску до: 199407
- Напруга [В]: 12
- Техніка приєднання: DIN+M5, M6
- необхідна кількість: 1
- Приєднувальне гвинтове різьблення: M5 - KL 1|M6 - KL 15
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Додатковий артикул / Додаткова інформація: з кронштейном
- Кількість полюсів: 2
- Кількість приєднань: 1
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Система запалювання котушкова: для транзисторної системи запалювання (ТЗ)
- Рік випуску до: 199407
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Номінальна напруга [V]: 14