![](https://vikingcars.com.ua/media/files/logos/inside-placeholder-nissan-11.png)
Котушка запалювання для NISSAN AVENIR (W11) 2.0 бензин 145 л.с.
- Модифікація 2.0
- Тпи кузова Универсал
- Мощность (л.с.) 145
- Объём 1998
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Бензин
- Мощность 107
- Привод Привод на передние колеса
- Годы выпуска 1997.11 - 2001.08
- Код двигателя SR20DE
![SIDAT 85.30102 SIDAT 85.30102](https://picture.new.by/images/27/ceb5e99b5a598390c42f397f51194dd2d9171d8b.jpg)
- Код двигуна: SR20DE
- Кількість полюсів: 2
![MEAT & DORIA 10423 MEAT & DORIA 10423](https://picture.new.by/images/244/88b4c4fcc72bc09140919b537c17c7a7ea04b003.jpg)
- Номер двигуна TECDOC: 2521
- Код двигуна: SR20DE
- Напруга [В]: 12
- для артикула №: 2243351J10
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Кількість полюсів: 2
![HOFFER 8010423 HOFFER 8010423](https://picture.new.by/images/341/8187c4bda794382237fe1f9479c42bd0c6c1fb53.jpg)
- Номер двигуна TECDOC: 2521
- Код двигуна: SR20DE
- Напруга [В]: 12
- для артикула №: 8010423
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Кількість полюсів: 2
![NPS N536N02 NPS N536N02](https://picture.new.by/images/440/1142e8432f9bf1df106f4b185ceafceb4014018c.jpg)
- Напруга [В]: 12
- Вага [кг]: 0,57
- необхідна кількість: 1
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Кількість полюсів: 2
- Кількість входів/виходів: 1
- Робоча напруга [В]: 12
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Форма штепсельного корпусу: овальн.
- Система запалювання котушкова: Система запалювання без розподільника (ПЗ)
![FISPA 85.30102 FISPA 85.30102](https://picture.new.by/images/441/ceb5e99b5a598390c42f397f51194dd2d9171d8b.jpg)
- Код двигуна: SR20DE
- Кількість полюсів: 2
![STELLOX 61-00079-SX STELLOX 61-00079-SX](https://picture.new.by/images/4595/3b47e5c1e7737911a1310db606b2bef1952bba86.jpg)
- Напруга [В]: 12
- Техніка приєднання: DIN
- Вага [кг]: 0,559
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Кількість приєднань: 2
- Кількість входів/виходів: 1
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Форма штепсельного корпусу: овальн.
- Номер двигуна TECDOC: 2521
- Код двигуна: SR20DE
- Вага [кг]: 0,5274
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Кількість приєднань: 2
![ERA 880207A ERA 880207A](https://picture.new.by/images/234/ace2fa34ea93adef037ce2e3311d08a7259585fa.jpg)
- Номер двигуна TECDOC: 2521
- Код двигуна: SR20DE
- SR20DE
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- на вибір:
- Кількість полюсів: 2
- Альтернативний ремкомплект: 880207
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
![GAUSS GC4032 GAUSS GC4032](https://picture.new.by/images/4933/d1c1fdb0d131d856c794b654a70d8eeca12d2859.jpg)
- Кількість полюсів: 2
![NIPPARTS N5361027 NIPPARTS N5361027](https://picture.new.by/images/248/b48e7ef4272b07db2d543a098233e6204741c8a0.jpg)
- Кількість приєднань: 2
![FISPA 85.30102A2 FISPA 85.30102A2](https://picture.new.by/images/441/ceb5e99b5a598390c42f397f51194dd2d9171d8b.jpg)
- Номер двигуна TECDOC: 2521
- Код двигуна: SR20DE
- Якість: OE EQUIVALENT
- для артикула №: 85.30102A2
- Кількість полюсів: 2
![SIDAT 85.30102A2 SIDAT 85.30102A2](https://picture.new.by/images/27/ceb5e99b5a598390c42f397f51194dd2d9171d8b.jpg)
- Номер двигуна TECDOC: 2521
- Код двигуна: SR20DE
- Якість: OE EQUIVALENT
- для артикула №: 85.30102A2
- Кількість полюсів: 2
- Номер двигуна TECDOC: 2521
- на вибір:
- Кількість полюсів: 2
- Альтернативний ремкомплект: 880207
![Stark SKCO-0070083 Stark SKCO-0070083](https://picture.new.by/images/6357/c8152ff242840eaf0d39f2fbc291d215.jpg)
- Код двигуна: SR20DE
- Кількість полюсів: 2
- Номінальна напруга [V]: 12
- Котушка запалювання: Від котушки запалювання до розподільника
- Конфігурація з’єднання DIN
- Система запалювання котушкова: Система запалювання без розподільника (ПЗ)
![RIDEX 689C0081 RIDEX 689C0081](https://picture.new.by/images/6358/181d74534e21c3fa6b0c8efc7c085b74.jpg)
- Код двигуна: SR20DE
- Кількість полюсів: 2
- Номінальна напруга [V]: 12
- Котушка запалювання: Від котушки запалювання до розподільника
- Конфігурація з’єднання DIN
- Система запалювання котушкова: Система запалювання без розподільника (ПЗ)