Кнопки склопідйомника ITAB AUTOMOTIVE для BMW (БМВ)
Виберіть модель BMW, чтобы правильно подобрать кнопку склопідйомника

- Сторона встановлення: з боку пасажира
- з боку водія
- Напруга [В]: 12
- Кількість вузлів: 1
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Кількість тестових контактів (пінів): 4
- Сторона встановлення: спереду праворуч

- Сторона встановлення: з боку пасажира
- з боку водія
- Напруга [В]: 12
- Кількість вузлів: 1
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Кількість тестових контактів (пінів): 4

- Сторона встановлення: з боку пасажира
- з боку водія
- Напруга [В]: 12
- Кількість вузлів: 1
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Кількість тестових контактів (пінів): 4

- Сторона встановлення: з боку пасажира
- з боку водія
- Напруга [В]: 12
- Кількість вузлів: 1
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Кількість тестових контактів (пінів): 4

- Сторона встановлення: з боку пасажира
- з боку водія
- Напруга [В]: 12
- Кількість вузлів: 1
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Кількість тестових контактів (пінів): 4

- Сторона встановлення: з боку пасажира
- з боку водія
- Напруга [В]: 12
- Кількість вузлів: 2
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Кількість тестових контактів (пінів): 4

- Сторона встановлення: з боку пасажира
- з боку водія
- Напруга [В]: 12
- Кількість вузлів: 2
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Кількість тестових контактів (пінів): 4
- Сторона встановлення: з боку пасажира
- з боку водія

- Сторона встановлення: з боку водія
- Напруга [В]: 12
- Кількість вузлів: 8
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Кількість тестових контактів (пінів): 4

- Сторона встановлення: з боку водія
- Напруга [В]: 12
- Кількість вузлів: 7
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Кількість тестових контактів (пінів): 4

- Сторона встановлення: з боку водія
- Напруга [В]: 12
- Кількість вузлів: 7
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Кількість тестових контактів (пінів): 4

- Сторона встановлення: з боку водія
- Напруга [В]: 12
- Кількість вузлів: 9
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Кількість тестових контактів (пінів): 4

- Сторона встановлення: з боку пасажира
- Напруга [В]: 12
- Кількість вузлів: 1
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Кількість тестових контактів (пінів): 4

- Сторона встановлення: з боку пасажира
- Напруга [В]: 12
- Кількість вузлів: 1
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Кількість тестових контактів (пінів): 4

- Сторона встановлення: з боку пасажира
- Напруга [В]: 12
- Кількість вузлів: 1
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Кількість тестових контактів (пінів): 4

- Сторона встановлення: з боку водія
- Напруга [В]: 12
- Кількість вузлів: 8
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Кількість тестових контактів (пінів): 4

- Сторона встановлення: з боку водія
- Напруга [В]: 12
- Кількість вузлів: 8
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Кількість тестових контактів (пінів): 4

- Сторона встановлення: з боку водія
- Напруга [В]: 12
- Кількість вузлів: 9
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Кількість тестових контактів (пінів): 4

- Сторона встановлення: з боку водія
- Напруга [В]: 12
- Кількість вузлів: 9
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Кількість тестових контактів (пінів): 4

- Сторона встановлення: з боку пасажира
- Напруга [В]: 12
- Кількість вузлів: 1
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Кількість тестових контактів (пінів): 3

- Сторона встановлення: з боку пасажира
- Напруга [В]: 12
- Кількість вузлів: 1
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Кількість тестових контактів (пінів): 3

- Сторона встановлення: з боку пасажира
- Напруга [В]: 12
- Кількість вузлів: 1
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Кількість тестових контактів (пінів): 3

- Сторона встановлення: з боку пасажира
- Напруга [В]: 12
- Кількість вузлів: 1
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Кількість тестових контактів (пінів): 3

- Сторона встановлення: з боку водія
- Напруга [В]: 12
- Кількість вузлів: 8
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Кількість тестових контактів (пінів): 18

- Сторона встановлення: з боку водія
- Напруга [В]: 12
- Колір: чорний
- Кількість вузлів: 7
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Кількість тестових контактів (пінів): 18

- Сторона встановлення: з боку пасажира
- Напруга [В]: 12
- Кількість вузлів: 1
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Кількість тестових контактів (пінів): 4

- Сторона встановлення: з боку водія
- Напруга [В]: 12
- Кількість вузлів: 8
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Кількість тестових контактів (пінів): 6

- Сторона встановлення: з боку водія
- Напруга [В]: 12
- Кількість вузлів: 7
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Кількість тестових контактів (пінів): 9

- Сторона встановлення: з боку водія
- Напруга [В]: 12
- Кількість вузлів: 9
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Кількість тестових контактів (пінів): 6

- Сторона встановлення: з боку водія
- Напруга [В]: 12
- Кількість вузлів: 8
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Кількість тестових контактів (пінів): 6

- Сторона встановлення: з боку водія
- Напруга [В]: 12
- Кількість вузлів: 8
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Кількість тестових контактів (пінів): 8

- Сторона встановлення: з боку водія
- Напруга [В]: 12
- Кількість вузлів: 9
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Кількість тестових контактів (пінів): 6

- Сторона встановлення: з боку пасажира
- Напруга [В]: 12
- Кількість вузлів: 4
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Кількість тестових контактів (пінів): 8

- Сторона встановлення: спереду ліворуч
- Напруга [В]: 12
- Кількість тестових контактів (пінів): 6