Насос гідропідсилювача керма для MAN M 2000 L 14.255 LK, LRK 245 л.с.
- Модифікація 14.255 LK, LRK
- Тпи кузова Самосвал
- Мощность (л.с.) 245
- Объём 6871
- Кол-во цилиндров 0
- Кол-во клапанов 0
- Топливо Дизель
- Мощность 180
- Привод
- Годы выпуска 2002.11 -
- Код двигателя D 0836 LFL 05
![BOSCH K S00 000 379 BOSCH K S00 000 379](https://picture.new.by/images/30/393f26787f6155165a013ca66625e6031a36e847.jpg)
- Рік випуску до: 09.2006
- Код двигуна: D 0836 LFL 05
- для оригінального номера: 81471016163
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 104
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 16 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 26 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
![BOSCH K S00 000 407 BOSCH K S00 000 407](https://picture.new.by/images/30/c691804c8b3bee1168d020216c7d784593b352e4.jpg)
- Рік випуску до: 09.2006
- Код двигуна: D 0836 LFL 05
- для оригінального номера: 81 47101 6182
- Тиск [бар]: 175
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Тип клапана: Запобіжний клапан
- Ø фаски [мм]: 104
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 18 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 26 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
![BOSCH K S01 000 377 BOSCH K S01 000 377](https://picture.new.by/images/30/21d7a3c679ff8899e45c4bc0134f261c0ff683da.jpg)
- Рік випуску до: 09.2006
- Код двигуна: D 0836 LFL 05
- для оригінального номера: 81 47101 6182
- Тиск [бар]: 160
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Тип клапана: Запобіжний клапан
- Ø фаски [мм]: 104
- Замінна частина:
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 18 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 26 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
![BOSCH K S01 000 349 BOSCH K S01 000 349](https://picture.new.by/images/30/393f26787f6155165a013ca66625e6031a36e847.jpg)
- Рік випуску до: 09.2006
- Код двигуна: D 0836 LFL 05
- для оригінального номера: 81471016163
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 104
- Замінна частина:
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 16 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 26 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
![BOSCH K S01 000 408 BOSCH K S01 000 408](https://picture.new.by/images/30/c12852b92fdeac4b8f3f2873b2d1be3e2b618db4.jpg)
- Рік випуску до: 09.2006
- Код двигуна: D 0836 LFL 05
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 104
- Замінна частина:
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 18 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 26 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
![BOSCH K S00 000 437 BOSCH K S00 000 437](https://picture.new.by/images/30/d825e0848217532bcc297887f8e93bb453934300.jpg)
- Рік випуску до: 09.2006
- Код двигуна: D 0836 LFL 05
- для оригінального номера: 81 47101 6137
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 104
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 26 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 18 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
![BOSCH K S01 000 407 BOSCH K S01 000 407](https://picture.new.by/images/30/d825e0848217532bcc297887f8e93bb453934300.jpg)
- Рік випуску до: 09.2006
- Код двигуна: D 0836 LFL 05
- для оригінального номера: 81 47101 6137
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 104
- Замінна частина:
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 26 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 18 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
![BOSCH K S00 000 438 BOSCH K S00 000 438](https://picture.new.by/images/30/c12852b92fdeac4b8f3f2873b2d1be3e2b618db4.jpg)
- Рік випуску до: 09.2006
- Код двигуна: D 0836 LFL 05
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 104
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 18 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 26 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
![PE Automotive 032.500-00A PE Automotive 032.500-00A](https://picture.new.by/images/63/89d320fb2628471caf4aa12f53b90336eb727ef4.jpg)
- Від'єднання блоку:
- Код двигуна: D0836 LFL01/LFL02/
- LFL03/LFL04/LFL05/
- LFL06
- необхідна кількість: 1
- Для ID рульового механізму: C-500
- Вага [кг]: 2,6
- Ø отвори [мм]: 11
- Тиск [бар]: 150
- Розмір різьблення: M18x1,5
- Тип клапана: Розподілювач потоку
- Положення / градуси: 36°
- Ø фаски [мм]: 104
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Ø фланця [мм]: 52
- Розмір різьблення 1: M26x1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
- Об'ємна витрата [л/хв.]: 16
![PE Automotive 032.501-00A PE Automotive 032.501-00A](https://picture.new.by/images/63/3e97c4f0f2318f1f49cc226f14bedcaa53979e9b.jpg)
- Від'єднання блоку:
- Код двигуна: D0826 LFL03/LFL06/
- LFL07/LFL08/LFL09/
- LFL10
- необхідна кількість: 1
- Для ID рульового механізму: C-500
- Вага [кг]: 2,6
- Ø отвори [мм]: 11
- Тиск [бар]: 180
- Розмір різьблення: M18x1,5
- Тип клапана: з клапаном скидання тиску
- Положення / градуси: 36°
- Ø фаски [мм]: 104
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Ø фланця [мм]: 52
- Розмір різьблення 1: M26x1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
- Об'ємна витрата [л/хв.]: 17
![FEBI BILSTEIN 27817 FEBI BILSTEIN 27817](https://picture.new.by/images/101/ddafe0ccab289192084140507b4a474fc574d537.jpg)
- для оригінального номера: 81.47101.6137
- Вага [кг]: 2,15
- Тиск [бар]: 180
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Кількість приєднань: 2
- Розмір внутрішнього різьблення: M18 x 1,5
- M26 x 1,5
![FEBI BILSTEIN 45751 FEBI BILSTEIN 45751](https://picture.new.by/images/101/4effffab68ad7805aac448a20f0ea2513b65c856.jpg)
- Вага [кг]: 2,16
- Тиск [бар]: 180
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Діаметр точок кріплення [мм]: 11
- Відстань між отворами [мм]: 104
- Розмір внутрішнього різьблення: M26 x 1,5
- M18 x 1,5
![FEBI BILSTEIN 49481 FEBI BILSTEIN 49481](https://picture.new.by/images/101/6a54036eaadd6c3d85c6a0abc673465faa128bb6.jpg)
- Вага [кг]: 2,15
- Тиск [бар]: 160
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Кількість приєднань: 2
- Діаметр точок кріплення [мм]: 11
- Розмір внутрішнього різьблення: M26 x 1,5
- M18 x 1,5
![ST-TEMPLIN 05.050.0916.100 ST-TEMPLIN 05.050.0916.100](https://picture.new.by/images/336/ae22b055f40c9b565a61ddfabe9e7995.jpg)
![ST-TEMPLIN 05.050.0916.110 ST-TEMPLIN 05.050.0916.110](https://picture.new.by/images/336/add7100f361c793324ca50dbbf1bf338.jpg)
![ST-TEMPLIN 05.050.0916.130 ST-TEMPLIN 05.050.0916.130](https://picture.new.by/images/336/83a76c91728c3f98fcba05b9d8a78b88.jpg)
![ST-TEMPLIN 05.050.0916.150 ST-TEMPLIN 05.050.0916.150](https://picture.new.by/images/336/879f96af77020a180f856a78ff7a9903.jpg)
![ST-TEMPLIN 05.050.0916.160 ST-TEMPLIN 05.050.0916.160](https://picture.new.by/images/336/6fb69d63c543b23f92548a8490b37f80.bmp)
![DT Spare Parts 3.69001 DT Spare Parts 3.69001](https://picture.new.by/images/355/3fca2120b09ce9c47f2ae04941877c8bce3f74af.jpg)
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Вага [г]: 2 200
- Види насосів: Лопатевий насос
- Гарантія: Гарантія 2 роки
- Розмір різьблення на вході: M26x1,5
- Розмір різьблення на виході: M18x1,5
![DT Spare Parts 3.69002 DT Spare Parts 3.69002](https://picture.new.by/images/355/9d94fc81737d92ec0645a935e2669f840c9acd15.jpg)
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Вага [г]: 2 150
- Види насосів: Лопатевий насос
- Гарантія: Гарантія 2 роки
- Розмір різьблення на вході: M26x1,5
- Розмір різьблення на виході: M18x1,5
![DT Spare Parts 3.69010 DT Spare Parts 3.69010](https://picture.new.by/images/355/42bf48894203ea77a452e4f2a715d25b41a86ca4.jpg)
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Вага [г]: 2 320
- Види насосів: Лопатевий насос
- Гарантія: Гарантія 2 роки
- Розмір різьблення на вході: M26x1,5
- Розмір різьблення на виході: M16x1,5
![DT Spare Parts 3.69051 DT Spare Parts 3.69051](https://picture.new.by/images/355/9e55559ee7a0e560386ed92d3cf8dc691d41df68.jpg)
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Тип клапана: Запобіжний клапан
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Вага [г]: 2 200
- Види насосів: Лопатевий насос
- Гарантія: Гарантія 2 роки
- Розмір різьблення на вході: M26x1,5
- Розмір різьблення на виході: M18x1,5
![CASCO CSP67101AS CASCO CSP67101AS](https://picture.new.by/images/484/f9b32554a8470e5bf21bd806d2868e36.jpg)
- Рік випуску до: 200609
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: AS
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![CASCO CSP67101GS CASCO CSP67101GS](https://picture.new.by/images/484/2624b66f8707fd50670198903df39110.jpg)
- Рік випуску до: 200609
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: GS
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![CASCO CSP67102AS CASCO CSP67102AS](https://picture.new.by/images/484/ab2f69a9cbb5169e630caffe25582446.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: AS
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![CASCO CSP67102GS CASCO CSP67102GS](https://picture.new.by/images/484/10bf8e2a55df825b80658a0f7da9bbbc.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: GS
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![TRUCKFRENOS TF.20.01.1010 TRUCKFRENOS TF.20.01.1010](https://picture.new.by/images/4022/898603f338f89184d868e2c23f7afd9c.jpg)
- Тиск [бар]: 150
- Вага [г]: 2200
![TRUCKFRENOS TF.20.01.1011 TRUCKFRENOS TF.20.01.1011](https://picture.new.by/images/4022/ac1a41a0cc84831f0cfb4e1cd6bb9933.jpg)
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Вага [г]: 2288
![TRUCKFRENOS TF.20.01.1104 TRUCKFRENOS TF.20.01.1104](https://picture.new.by/images/4022/81eae672081bd8645d12a41eb7ce7249.jpg)
- Вага [кг]: 2,38
- Тиск [бар]: 180
- Вага [г]: 2160
![AUGER 65278 AUGER 65278](https://picture.new.by/images/4495/2157abe5d179811ece7ffe945a95f05c536f3b80.jpg)
- Вага [кг]: 2,507
- Розмір різьблення: M26x1,5
- Робочий тиск [бар]: 150
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Розмір різьблення 1: M16x1,5
![AUGER 65303 AUGER 65303](https://picture.new.by/images/4495/5023e3a2bd04464e89e5068429a4c7ba7c17c9f5.jpg)
- Вага [кг]: 2,55
- Розмір різьблення: M26x1,5
- Робочий тиск [бар]: 180
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Розмір різьблення 1: M18x1,5
![AUGER 68902 AUGER 68902](https://picture.new.by/images/4495/8d9a92f29394ece54c3e3bb65531e016246f7b0d.jpg)
- Вага [кг]: 2,441
- Розмір різьблення: M26x1,5
- Робочий тиск [бар]: 160
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Розмір різьблення 1: M18x1,5
![SANDO SSP67101.0 SANDO SSP67101.0](https://picture.new.by/images/4592/27c9631ac7e63a6b3d74bc9af298fb47.jpg)
- Рік випуску до: 200609
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: .0
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![SANDO SSP67101.1 SANDO SSP67101.1](https://picture.new.by/images/4592/3aa9ee814d75252cef24f333eeefc28b.jpg)
- Рік випуску до: 200609
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: .1
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![SANDO SSP67102.0 SANDO SSP67102.0](https://picture.new.by/images/4592/5bf112bdb0db82fe1166da2da0ebd306.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: .0
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![SANDO SSP67102.1 SANDO SSP67102.1](https://picture.new.by/images/4592/410b57a51b23d81811e8dc839c87e9ff.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: .1
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![STELLOX 84-32702-SX STELLOX 84-32702-SX](https://picture.new.by/images/4595/188ab8751642bcd710ea45cc579bb49939be224d.jpg)
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Матеріал: Алюміній
![SAMPA 021.064 SAMPA 021.064](https://picture.new.by/images/4623/9d77cf0697d439e4c69541c1acdfa59f182463be.jpg)
- Вага [кг]: 2,55
- Розмір різьблення: M26x1,5
- Робочий тиск [бар]: 180
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Розмір різьблення 1: M18x1,5
![SAMPA 021.063 SAMPA 021.063](https://picture.new.by/images/4623/3c391ed6e155f622240a1c01039b1efd55a7cfa9.jpg)
- Вага [кг]: 2,507
- Розмір різьблення: M26x1,5
- Робочий тиск [бар]: 150
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Розмір різьблення 1: M16x1,5
![SAMPA 021.061 SAMPA 021.061](https://picture.new.by/images/4623/ff68c1f52913199598ecd811c9fd837d3b4c7221.jpg)
- Вага [кг]: 2,441
- Розмір різьблення: M26x1,5
- Робочий тиск [бар]: 160
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Розмір різьблення 1: M18x1,5
![S-TR STR-140207 S-TR STR-140207](https://picture.new.by/images/4698/2e407b96c5dff6381146848bc63eec27.jpg)
- Розмір різьблення 1: M16
- M26
- Розмір різьблення 2: 1,5
![S-TR STR-140213 S-TR STR-140213](https://picture.new.by/images/4698/b71c34693f8bc07424897df4c54da340.jpg)
- Від'єднання блоку:
- Код двигуна: D0826 LFL03/LFL06/
- необхідна кількість: 1
- Для ID рульового механізму: C-500
- Ø отвори [мм]: 11
- Тиск [бар]: 180
- Розмір різьблення: M18
- Внутрішнє різьблення [мм]: M26 x 1,5
- M18 x 1,5
- Внутрішній діаметр: 11
- Положення / градуси: 36
- Ø фаски [мм]: 104
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Крок різьблення [мм]: 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
![RECOFICIAL RECSSP67101.0 RECOFICIAL RECSSP67101.0](https://picture.new.by/images/5397/af2168b9fa0c4f9805ed2b901d971583.jpg)
- Рік випуску до: 200609
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: .0
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![RECOFICIAL RECSSP67101.1 RECOFICIAL RECSSP67101.1](https://picture.new.by/images/5397/e576161a2aa9e319b2c34e46bc743e32.jpg)
- Рік випуску до: 200609
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: .1
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![RECOFICIAL RECSSP67102.0 RECOFICIAL RECSSP67102.0](https://picture.new.by/images/5397/2f6078a5617414973ead398a10b0e5b7.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: .0
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![RECOFICIAL RECSSP67102.1 RECOFICIAL RECSSP67102.1](https://picture.new.by/images/5397/02ecdbd635f65925175e44ae5af026be.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: .1
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Вага [г]: 2200
- Розмір різьблення на вході: M26x1,5
![LGK 037075101LGK LGK 037075101LGK](https://picture.new.by/images/6012/6446e3c130568712435fec6bd63ed2b6.jpg)
- Рік випуску до: 200609
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
![LGK 037075101OEM LGK 037075101OEM](https://picture.new.by/images/6012/31c22aca9937fa21d5460390cf17460b.jpg)
- Рік випуску до: 200609
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
![LGK 037075102LGK LGK 037075102LGK](https://picture.new.by/images/6012/6eb7f56a0c98eb36808cb59b43ea3231.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: LGK
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![LGK 037075102OEM LGK 037075102OEM](https://picture.new.by/images/6012/d0bd44acf223e1bbac0ca58db782eb25.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
![REAL 36124101BN REAL 36124101BN](https://picture.new.by/images/6335/e0c8db68995b341e69ed8c9f8cd04203.jpg)
- Рік випуску до: 200609
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: BN
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![REAL 36124101OE REAL 36124101OE](https://picture.new.by/images/6335/aa42e9dedb032291d687e358d5f056e3.jpg)
- Рік випуску до: 200609
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: OE
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![REAL 36124201BN REAL 36124201BN](https://picture.new.by/images/6335/bc40869dcd5db433ba98403b9782f7aa.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: BN
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![REAL 36124201OE REAL 36124201OE](https://picture.new.by/images/6335/9528693cc1e8f6c570bd0275ea0d09f9.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: OE
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![OE Germany 07 1390 F30002 OE Germany 07 1390 F30002](https://picture.new.by/images/6466/e6942553a905314e046a1b6cd65cb463d408d0c9.jpg)
- Вага [кг]: 2,16
- Тиск [бар]: 180
- Діаметр точок кріплення [мм]: 11
![FLAMAR BHF210176HQ FLAMAR BHF210176HQ](https://picture.new.by/images/6989/151fc0c6221f5b98fa3662a6ae06322d.jpg)
- Рік випуску до: 200609
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: HQ
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![FLAMAR BHF210176MA FLAMAR BHF210176MA](https://picture.new.by/images/6989/dcc8a671e817d91495707c6656900779.jpg)
- Рік випуску до: 200609
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![FLAMAR BHF310176HQ FLAMAR BHF310176HQ](https://picture.new.by/images/6989/a560a7a0f82c4d74d8df0483b4768129.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: HQ
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![FLAMAR BHF310176MA FLAMAR BHF310176MA](https://picture.new.by/images/6989/635ef4fd10b731ce105037d80304016c.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN