Насос гідропідсилювача керма для MAN M 2000 L 15.185 LC, LLC, LLLC, LLLRC, LLRC, LRC 180 л.с.
- Модифікація 15.185 LC, LLC, LLLC, LLLRC, LLRC, LRC
- Тпи кузова Бортовой
- Мощность (л.с.) 180
- Объём 4580
- Кол-во цилиндров 0
- Кол-во клапанов 0
- Топливо Дизель
- Мощность 132
- Привод
- Годы выпуска 2001.05 -
- Код двигателя
- Рік випуску з: 07.2001
- Рік випуску до: 03.2005
- Код двигуна: D 0834 LFL03
- для оригінального номера: 81471016163
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 104
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 16 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 26 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
- Рік випуску з: 07.2001
- Рік випуску до: 03.2005
- Код двигуна: D 0834 LFL03
- для оригінального номера: 81471016163
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 104
- Замінна частина:
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 16 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 26 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
- Рік випуску з: 07.2001
- Рік випуску до: 03.2005
- Код двигуна: D 0834 LFL03
- для оригінального номера: 81 47101 6137
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 104
- Замінна частина:
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 26 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 18 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
- Код двигуна: D0834 LFL01/LFL02/
- LFL03/LFL04
- необхідна кількість: 1
- Вага [кг]: 2,6
- Ø отвори [мм]: 11
- Тиск [бар]: 150
- Розмір різьблення: M18x1,5
- Тип клапана: Розподілювач потоку
- Положення / градуси: 36°
- Ø фаски [мм]: 104
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Ø фланця [мм]: 52
- Розмір різьблення 1: M26x1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
- Об'ємна витрата [л/хв.]: 16
- Код двигуна: D0824 LFL01/LFL02/
- LFL04/LFL05/LFL06/
- LFL07/LFL08/LFL09/
- LFL10/LFO-01
- необхідна кількість: 1
- Вага [кг]: 2,6
- Ø отвори [мм]: 11
- Тиск [бар]: 180
- Розмір різьблення: M18x1,5
- Тип клапана: з клапаном скидання тиску
- Положення / градуси: 36°
- Ø фаски [мм]: 104
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Ø фланця [мм]: 52
- Розмір різьблення 1: M26x1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
- Об'ємна витрата [л/хв.]: 17
- для оригінального номера: 81.47101.6137
- Вага [кг]: 2,15
- Тиск [бар]: 180
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Кількість приєднань: 2
- Розмір внутрішнього різьблення: M18 x 1,5
- M26 x 1,5
- Вага [кг]: 2,16
- Тиск [бар]: 180
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Діаметр точок кріплення [мм]: 11
- Відстань між отворами [мм]: 104
- Розмір внутрішнього різьблення: M26 x 1,5
- M18 x 1,5
- для оригінального номера: 81.47101.6137
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Вага [г]: 2 200
- Види насосів: Лопатевий насос
- Гарантія: Гарантія 2 роки
- Розмір різьблення на вході: M26x1,5
- Розмір різьблення на виході: M18x1,5
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Вага [г]: 2 150
- Види насосів: Лопатевий насос
- Гарантія: Гарантія 2 роки
- Розмір різьблення на вході: M26x1,5
- Розмір різьблення на виході: M18x1,5
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: GS
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Вага [кг]: 2,507
- Розмір різьблення: M26x1,5
- Робочий тиск [бар]: 150
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Розмір різьблення 1: M16x1,5
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: .1
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Матеріал: Алюміній
- Вага [кг]: 2,507
- Розмір різьблення: M26x1,5
- Робочий тиск [бар]: 150
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Розмір різьблення 1: M16x1,5
- Розмір різьблення 1: M16
- M26
- Розмір різьблення 2: 1,5
- Код двигуна: D0824 LFL01/LFL02/
- необхідна кількість: 1
- Ø отвори [мм]: 11
- Тиск [бар]: 180
- Розмір різьблення: M18
- Внутрішнє різьблення [мм]: M26 x 1,5
- M18 x 1,5
- Внутрішній діаметр: 11
- Положення / градуси: 36
- Ø фаски [мм]: 104
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Крок різьблення [мм]: 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
- Рік випуску з: 07.2001
- Рік випуску до: 03.2005
- Код двигуна: D 0834 LFL03
- для оригінального номера: 81 47101 6137
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 104
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 26 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 18 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
- Тиск [бар]: 150
- Вага [г]: 2200
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Вага [г]: 2288
- Вага [кг]: 2,16
- Тиск [бар]: 180
- Діаметр точок кріплення [мм]: 11
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: AS
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: .0
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: .0
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: .1
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Вага [г]: 2200
- Розмір різьблення на вході: M26x1,5
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: LGK
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: BN
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: OE
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: HQ
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN